Johan Styrsvik

Johan Styrsvik

Johan Styrsvik är mäklare på HusmanHagberg Karlskrona

Johan Styrsvik har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Johan Styrsvik har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-01 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Styrsvik har haft 58 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

76 omdömen om Johan Styrsvik

Ulf Lennart H
Sålde sin stuga med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona
Aspan

En mäklare som står på både säljare och köparens sida. Visar vägen och erfarenheten. Proffesionellt. 👍🙏👍. Vi tackar 🙏 dej för gott samarbete 👍👍👍.

Anke H
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona

Johan tog sig tid. Alla mina frågor besvarades. Mina önskemål accepterades. Han jobbade väldigt snabbt och var alltid tillgänglig – även på söndagskvällar.

Siva W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona
Trossö

Mycket bra och väldigt nöjd! 😊

Birgitta R
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona
Ronneby

Johan Styrsvik är trevlig, tar sig tid, svarar på frågor och ordnade snabbt kontakt med banken. Jag är mycket nöjd med honom.

Markus W
Trossö

Otroligt kompetent och förtroendeingivande mäklare! Alltid koll på läget!

Rose-Marie H
Trossö

Johan Styrsvik är en mycket kompetent mäklare och dessutom en mycket trevlig person. Han jobbade mycket ihärdigt och var lyhörd för våra önskemål. Vi kände oss trygga med försäljningen, trots en trög marknad. Vi hade fin kontakt under hela processen. Vi rekommenderar honom varmt.

Svar från Johan Styrsvik

Hej Rose-Marie Stort tack för de fina orden! Det har varit ett nöje att samarbeta tillsammans med er!

Chinmoy G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona
Trossö

Excellent. Quick response and clarified all the queries.

Elaine Mary D
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona

Johan Styrsvik var oerhört hjälpsam och mycket lyhörd på alla våra frågor. Han var alltid professionell och vänlig mot oss och de som tittade på vårt hem. Vi bytte husmäklare efter att vårt hus inte lyckats få några bud med en annan husmäklare och vi var mycket nöjda med Johan som vid vår första visning lyckades få över 10 familjer att titta på vårt hem. Han kunde sälja vårt hem till det begärda priset på en svår tid att sälja hus. Det tog fortfarande längre tid än vi hade velat sälja huset, men till slut fanns vårt...

Fredrik W
Gullberna

Vi upplevde ett trevligt och seriöst bemötande. Bra kommunikation. Vi har Inget att anmärka på och är nöjda med utfallet.

Jonathan Å
Köpte sin stuga med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona

Mycket bra hanterat av mäklaren, snabb och smidigt men även duktig! Snabba svar angående frågor och så vidare, vilket gör det väldigt säkert för dig som köpare. Kan rekommenderas starkt!