Joachim Bäckström

Joachim Bäckström

Joachim Bäckström är mäklare på HusmanHagberg Karlstad

Joachim Bäckström har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Joachim Bäckström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 174 omdömen med ett betyg på 4.9. Joachim Bäckström har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

174 omdömen om Joachim Bäckström

Sedan starten hos Reco 2021
Fredrik R
Köpte sitt hus med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
Hynboholm

Mycket gott bemötande och behjälplig med samtliga frågor och funderingar vi hade!

Inge A
Sålde sitt hus med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
Hynboholm

Joachim Bäckström infriade alla förväntningar jag hade. Positiv, alltid kontaktbar vid frågor o framför allt ett enormt driv att fixa visningar, följa upp eventuella kunder och alltid ett kort informativt samtal till mig. Har bara gott att säga om Joachim 👍

Eleonor Birgitta A
Sålde sitt hus med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad

Gick ett bra bemötande Jag fick svar och hjälp med mina frågor

Helena L
Köpte sitt hus med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad

Proffsigt och trevligt bemötande samt bra service och återkoppling. Rekommenderas.

Hans-Ove S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
Karlstad Centrum

Enkel,informativ och proffsigt👍

Felix H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
Karlstad Centrum

Superproffsig! Engagerad hela vägen från start till slut. Rekommenderar starkt!

Kristina G
Bellevue

Positivt och bra bemötande, lyhörd i diskussion och gav oss nya vinklar i försäljningsprocessen. Uppfyllde verkligen våra förväntningar på byrån, så vi rekommenderar verkligen Joachim!

Åsa A
Marieberg

Bra bemötande och noggrann Bara massa++++++

Linda S
Herrhagen

Mycket trevlig och god kommunikation!

Kjell B
Sundsta

Bra bemötande, ställer upp när man behöver och agerade mycket professionellt