Abbe Karakus

Abbe Karakus

Abbe Karakus är mäklare på HusmanHagberg Kista

Abbe Karakus har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Abbe Karakus har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.8. Abbe Karakus har haft 79 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

66 omdömen om Abbe Karakus

Athanasios K
Spånga - Tensta

Trevlig och snabb första kontakt, informativt möte med alla detaljer gällande uppdraget, smidig och enkel försäljning med få visningar, mäklare levererade över förväntan, pigg och alert.

Le Van H
Spånga - Tensta

Jag är mycket nöjd tack Mäklaren är väldigt entusiastisk och söt

Asef M
Spånga - Tensta

Bra han var trevlig och tydligt

Erna K
Akalla

Han är väldigt skicklig mäklare som har goda kunskaper i flera områden och jag kände mig trygg som en kund. Han är ärlig, pålitlig, sakligt och har mycket erfarenhet inom sitt yrke. Han var engagerat i projektet fullt ut. Han är lyhörd, flexibel, serviceinriktat, noggrann och har en god lokalkännedom. Har svarar alltid på telefon eller sms. Som person han är väldig artig och vänlig. Försäljning av min bostad var den största affären i mitt liv och jag valde den bästa mäklaren. Jag vill tacka Abbe Karakus för ett utmärkt arbete och rekommenderar honom varmt till alla som vill ha en toppmäklare.

Igor A
Akalla

Vi vill tacka ditt företag "HusmanHagberg" i synnerhet Abbe Karakus för hans professionalism, kompetens och takt. Varje fråga fick ett tydligt och specifikt svar. Det var lätt och trevligt att arbeta med honom. Vi hittade det vi ville ha, vi är mycket nöjda. Tack igen från vår familj. P.S. Tack för hjälpen med banken. Ми хочемо подякувати вашій компанії "HusmanHagberg" зокрема Abbe Karakus за його професіоналізм, компетентність та тактичність. На кожне поставлене питання отримали чітку і конкретну відповідь. Працювати...

Rocio G
Kista Gård

He is the best.Great service!!We are very satisfied.

Pia Elisabeth W
Sålde sitt hus med hjälp av Abbe Karakus en del av HusmanHagberg Kista
Kista

Förmåga att hålla många bollar i luften.

Anna Sofia Märta A
Köpte sitt hus med hjälp av Abbe Karakus en del av HusmanHagberg Kista
Kista

Mycket engagerad och flexibel

Mesut C
Akalla Trädgårdsstad

Han är bästa..expert på sitt jobb

Jaqueline A
Spånga - Tensta

Han är duktig erfaren och kan sitt jobb på ett fantastiskt sätt. Vi kommer att rekommendera honom till alla sim vi känner