William Olsson

William Olsson

William Olsson är mäklare på HusmanHagberg Kungälv

William Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2007-03. William Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.9. William Olsson har haft 64 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 127 Läs vad William Olsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Ytterby
    2022-11-24 Verifierad kund
    Jag skulle i ärlighetens namn inte välja någon annan lokal mäklare vid försäljning av bostadsrätt. Det tror och hoppas jag säger allt.
    2022-11-19 Verifierad kund
    William på Husman Hagberg är väldigt bra, hjälpsam och supertrevlig. Rekommenderar starkt att ni använder er av honom vid köp och försäljning för att verkligen få bästa hjälpen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2022-11-15 Verifierad kund
    Han hjälpte en igenom hela processed vilket var bra för nån som köpte en lägenhet för första gången.
    Tack Johan. Kul att du uppskattade hjälpen och tjänsten. Tror du kommer trivas kanonbra där uppe. William Olsson
    • Olseröd
    2022-11-14 Verifierad kund
    Motsvarade mina förväntningar till alla delar.
    Roligt att höra Rolf, det var kul att få hjälpa till. Vi syns här i början av januari =) William Olsson
    2022-11-14 Verifierad kund
    Bra driven mäklare som försökte navigera klokt i en riktigt jobbig dipp i marknaden.
    Tack Anders, härligt att att löste sig till slut, nu kan ni ha fullt fokus på nästa ställe =) William Olsson
    2022-11-14 Verifierad kund
    Proffesionellt, ärlig och återkopplar alltid när han lovat.
    Lyhörd på dig som köpare och även som säljare (haft William vid båda tillfällena).
    Underbart att höra, tusen tack, det var kul att få hjälpa till med både ock =) William Olsson
    • Olseröd
    2022-11-13 Verifierad kund
    Engagerad och proffsig, kom bra överens och båda hade raka frågor och svar
    Tusen tack. Lycka till nu med alla investeringar =) William Olsson
    2022-11-04 Verifierad kund
    Utmärkt mäklararbete.
    Uppdaterade mig ofta vilket är oerhört viktigt för säljaren.
    William är professionell, trevlig, hjälpsam och klok!
    Jag har under hela processen blivit bemött med respekt och stor hjälpsamhet.
    Jag hoppades att den mäklare som jag valde skulle vara precis som William visade sig vara. När jag än sökt min mäklare, med oro och vånda, har William genom sin stora kunskap kunnat lugna mig och ge mig hopp. Om någon skulle lyckas att säljar en lägenhet i dessa dystra och märkliga tider så är det William. Grattis Husman o Hagberg till rekryteringen av en mäklare som William!
    Hälsar
    Kicki Oschlak
    Tusen tack Kicki för jättefina ord och ett härligt omdöme. Nu hoppas jag att bridgen går lika bra som försäljningen 😊 William Olsson
    2022-11-04 Verifierad kund
    Mycket bra och professionellt.
    William är 10/10👍🏻
    Tusen tack Jesper. Glöm inte hälsa Sandra 😊 William Olsson
    2022-10-31 Verifierad kund
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Lyhörd för våra önskemål och återkopplar direkt hur försäljningen fortskrider. Jag kan varmt rekommendera William.
    Tusen tack Viveca. Längtar efter att hinna läsa dina bra böcker 😊 hälsa så gott 😊 William Olsson