Camilla Samuelsson

Camilla Samuelsson

Camilla Samuelsson är mäklare på HusmanHagberg Luleå

Camilla Samuelsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Camilla Samuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.7. Camilla Samuelsson har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

74 omdömen om Camilla Samuelsson

Sedan starten hos Reco 2019
Jan Karl-Erik V
Sålde sin stuga med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå

Vi blev bemötta på ett mycket bra sätt. Vi hade inga som helst förväntningar eller erfarenhet av försäljning så de var nytt för oss.Hon var bra att ha och göra med. Vi är nöjda i allafall.

Iris A
Sålde sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
Vitå

Jag fick bra kontakt med henne direkt. Vi har haft en öppen dialog hela tiden, hon har lyssnat på mig och allt har gått över förväntan.

Hans M
Antnäs

Tillmötesgående och snabb respons av Camilla.

Per G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
Kallkällan

Camilla har varit väldigt proffsig i sitt arbete gentemot oss och gjort hela köpe-processen väldigt smidig. Många mäklare kan verka konstlade och inte helt ärliga, men vi upplevde Camilla som öppen och genuint hjälpsam. Som förstagångsköpare fick vi mer råd och stöd av henne än man kan begära.

Ida J
Björsbyn

Hon var väldigt hjälpsam och pedagogisk! Det är mitt första husköp och kände att hon verkligen förklarade hur det går till, och gav mig tips och trix inför när jag ska sälja min lägenhet.

Jim A
Kallkällan

Lite svårt att bedömma då jag hade en annan mäklare för visning och initiell kontakt så man kan säga att jag bara hade Camilla halva tiden. Men min upplevelse när det kom till skrivande av kontrakt och som mellanhand till försäljare tyckte jag att det fungerade bra. Eftersom processen blev ganska utdragen på grund av synpunkter på lägenheten hade jag gärna haft lite mer frekventa uppdateringar (trots att det kanske inte hänt något känns det alltid bra att man fortfarande är med i åtatanke). Vid själva kontrakt skrivandet...

Karl Mikael B
Sålde sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
Sunderbyn

En bra mäklare heltenkelt. Bra bemötande lägger ner arbete

Juana A
Vitå

Camilla är trevlig och välkomnande. Vi fick en professionell,, kunnig och ärlig intryck av henne.

Björn T
Björkskatan

Den här uppmaningen till omdöme kommer lite tidigt eftersom affärerna inte är klara än. En tydligare bild får vi senare. Men hittills har det fungerat enligt förväntan !

William G
Köpte sin bostad med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå

Super bra mäklare och riktigt bra hjälp och service