Camilla Samuelsson är mäklare på HusmanHagberg Luleå

Camilla Samuelsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Camilla Samuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.8. Camilla Samuelsson har haft 21 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 45 Läs vad Camilla Samuelsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    • Björkskatan
    2022-09-06 Verifierad kund
    Fint, personligt bemötande. Proffsig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    • Centrum
    2022-08-11 Verifierad kund
    Camilla är för det första en person som inger förtroende både för den som säljer som för köparen. En jordnära mäklare som är lugn och trygg i sitt uppdrag.
    Hon är snabb på att återkoppla och är strukturerad i sitt arbete. Som extra plus så har hon även ett estetiskt öga.
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    • Bensbyn
    2022-08-10 Verifierad kund
    Allt var toppen. Camilla skötte allt galant 🤩
    • Mjölkudden
    2022-06-21 Verifierad kund
    Bra bemötande, tålmodig och hjälpsam när saker krånglade från min sida
    • Centrum Varvet
    2022-06-09 Verifierad kund
    Camilla är ett fullbords proffs!
    Fin återkoppling och samarbete hela vägen från början till slut.
    Kan verkligen rekommendera alla att anlita Camilla vid en försäljning. Så roligt när både säljare och köpare är nöjda och glada vid en affär, precis som det ska vara!
  • köpte sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    2022-05-09 Verifierad kund
    Vi känner oss så nöjda med Camilla under hela förloppet med vårt husköp. Väldigt tillgänglig och behjälplig! Skulle varmt rekommendera henne.
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    2022-05-07 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare , kan starkt rekommendera Camilla
    Hon gjorde ett super bra jobb , både jag och köparen blev nöjda med affären
    Allt fungerade perfekt från första kontakten till kontraktet var på skrivet 👍
  • köpte sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    2022-05-07 Verifierad kund
    Camilla bemötte oss med ärlighet och värme. Det har känts väldigt tryggt att ha med henne och göra. Vi är otroligt nöjda med hela processen.
    • Skurholmen
    2022-04-13 Verifierad kund
    Enkel och snabb kommunikation. Allt har hittills gått bra. Kontrakt är inte skrivet ännu men det går också säkert bra!
    Skönt att flytten ner blev så bra!
    Nu väntar vi in tillträdet i slutet på april. :)
    • Krongårdsringen
    2022-04-02 Verifierad kund
    Camilla levde upp till alla förväntningar. Snabb återkoppling och pålitlig. Mycket proffesionellt bemötande.