Läs vad 20 Läs vad Camilla Samuelsson

• 2020-12-10
    Sålt 2 rok på sandviksgatan luleå.
    Lugn mäklare som ger ett bra och proffsigt intryck. Vi är mycket nöjda med Camillas arbete från upodrags till kontraktsskrivning!
    Enni H
    • 62.5 m²
    • Centrum Luleå
    sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
  • 2020-10-30
    Bra kund bemötande. Snabb respons och informativt!
    Preedee I
    • 42.0 m²
    • Råneå
    köpte sin stuga med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
  • 2020-08-20
    Camilla verkar vara en trevlig och mjuk person. Perfekt i sådana här situationer då man har lätt för att känna sig stressad.
    Malin D
    • 60.0 m²
    • Skurholmen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
  • 2020-08-04
    Hjälpte mig att hitta en lägenhet, sen även att sälja samma lägenhet.

Proffs är vad man kan kalla Camilla, svarar alltid på frågor och vill göra sitt bästa för att man ska vara nöjd och slippa känna sig osäker. Rekommenderas STARKT!
    Andreas K
    • 1:a
    • 31.0 m²
    • Bergviken
  • 2020-08-02
    Sålde ett fritidshus med hjälp av Camilla Samuelsson. Huset var ett dödsbo och vi som sålde det bor en bit bort. Mäklaren hjälpte till med mer än vad vi förväntade oss och var alltid trevlig och tillgänglig. Vi är så nöjda!!!
    Tack för dina fina ord! Hälsa Carolina. :)

Visa svar
  • 2020-07-03
    Väldigt lätt att göra affär med. Aldrig påstridig och alltid lyhörd. Lysande👍
    Maj A
    • 53.9 m²
    • Gammelstad
  • 2020-06-16
    Köpt bostad.
    Trevligt bemötande på visning. Upplevelse av att mäklaren ej var påläst på objektet.
    Under budgivning så var mäklaren aktiv och återkopplade snabbt på frågor samt medlade smidigt mellan oss och säljare.
    Efter vunnen budgivning blev allt lite segt och oengagerat. Mäklaren kändes osäker vid kontraktsskrivning när vi hade frågor. Tog längre tid att få svar samt låg förståelse för att vi önskade boka tid för överlämning av nycklar i god tid innan då vi både behövde planera med jobb.
    Madelen H
    • 111.0 m²
    • Persön
    köpte sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
  • 2020-06-08
    Köpt lägenhet i Gammelstad bra och trevlig mäklare var hon
    Inger O
    • 53.9 m²
    • Gammelstad
  • 2020-06-07
    Sålt ett småhus på Skärholmen byggt 1951.
    Proffesionellt bemötande av mäklaren med tydlig information vad som gällde vid vid försäljning.
    Förväntningarna var att huset skulle komma ut med en snygg och tilltalande presentation, bli sålt till begärt pris, kanske med budgivning. Förväntningarna infriades till fullo,
    En bra kontakt med mäklaren som ställde upp med fler visningar än vad jag väntade mig.
    Eilert F
    Eilert F
    • 68.0 m²
    • Skurholmen
    sålde sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Tackar så mycket för förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ditt hus på Skurholmen. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad och vi ses på tillträdet!! :)

Visa svar
  • 2020-05-22
    Jag köpte en Villa genom HusmanHagberg och mäklaren (Camilla Samuelsson) var jätte trevlig och vi blev väll bemötta av henne och hon var väldigt hjälpsam genom hela processen.

Gick in med låga förväntningar på visningen av erfarenhet av tidigare visningar och kontakter med mäklare men blev snabbt förvånad över hur smidigt allt gick och hur trevlig vi blev bemötta och hur mycket hjälp vi fick genom hela processen så kort och gått så gick allt långt över mina förväntningar.

Kort samman fattning av hela upplevelsen var att hela processen var jätte trevligt, väldigt förklarande och hjälpsamt om vi hade funderingar eller frågor. Processen gick fort utan onödiga fördröjningar och kan absolut rekommendera HusmanHagberg för andra och om behovet kommer upp så kommer vi vända oss till HusmanHagberg i framtiden.
    Daniel V
    • 108.0 m²
    • Råneå
    köpte sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte