Camilla Samuelsson
Registrerad mäklare sedan 2019-02-21
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-28
2019-07 - 2020-06

Läs vad 15 Läs vad Camilla Samuelsson

• Maj A sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-07-03

2:a
    Gammelstad
    Väldigt lätt att göra affär med. Aldrig påstridig och alltid lyhörd. Lysande👍 Läs mer
  • Madelen H köpte sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-06-16

Persön
    Köpt bostad.
    Trevligt bemötande på visning. Upplevelse av att mäklaren ej var påläst på objektet.
    Under budgivning så var mäklaren aktiv och återkopplade snabbt på frågor samt medlade smidigt mellan oss och säljare.
    Efter vunnen budgivning blev allt lite segt och oengagerat. Mäklaren kändes osäker vid kontraktsskrivning när vi hade frågor. Tog längre tid att få svar samt låg förståelse för att vi önskade boka tid för överlämning av nycklar i god tid innan då vi både behövde planera med jobb. Läs mer
  • Inger O köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-06-08

2:a
    Gammelstad
    Köpt lägenhet i Gammelstad bra och trevlig mäklare var hon Läs mer
  • Eilert F
    Eilert F sålde sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-06-07

Skurholmen
    Sålt ett småhus på Skärholmen byggt 1951.
    Proffesionellt bemötande av mäklaren med tydlig information vad som gällde vid vid försäljning.
    Förväntningarna var att huset skulle komma ut med en snygg och tilltalande presentation, bli sålt till begärt pris, kanske med budgivning. Förväntningarna infriades till fullo,
    En bra kontakt med mäklaren som ställde upp med fler visningar än vad jag väntade mig. Läs mer
    2020-06-08 Camilla S svarar Eilert F
    Tackar så mycket för förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ditt hus på Skurholmen. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad och vi ses på tillträdet!! :)
  • Daniel V köpte sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-05-22

Råneå
    Jag köpte en Villa genom HusmanHagberg och mäklaren (Camilla Samuelsson) var jätte trevlig och vi blev väll bemötta av henne och hon var väldigt hjälpsam genom hela processen.

Gick in med låga förväntningar på visningen av erfarenhet av tidigare visningar och kontakter med mäklare men blev snabbt förvånad över hur smidigt allt gick och hur trevlig vi blev bemötta och hur mycket hjälp vi fick genom hela processen så kort och gått så gick allt långt över mina förväntningar.

Kort samman fattning av hela upplevelsen var att hela processen var jätte trevligt, väldigt förklarande och hjälpsamt om vi hade funderingar eller frågor. Processen gick fort utan onödiga fördröjningar och kan absolut rekommendera HusmanHagberg för andra och om behovet kommer upp så kommer vi vända oss till HusmanHagberg i framtiden. Läs mer
  • Caroline S köpte sin stuga med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-05-22

Rödberget
    Köpare av fritidshus.
    Ett trevligt och personligt bemötande. Tillmötesgående och alltid tillgänglig. Även med några små gupp på vägen har Camilla hjälp till och återkopplat. Läs mer
    2020-06-08 Camilla S svarar Caroline S
    Tack för de fina orden! Önskar er en härlig tid i ert fritidshus. :)
  • Britt Louise B sålde sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-03-21

Persön
    Jag är nöjd med Camilla, hon kändes otroligt engagerad och anpassningsbar till mina behov i samband med försäljandet av min bostad. Hon fick även till en snabb affär vilket var väldigt skönt för min del.
    Hon kändes väldigt trygg och förstående vilket är av stor betydelse. Läs mer
    2020-06-08 Camilla S svarar Britt Louise B
    Tack så mycket för dina fina ord Britt, det värmer! Snart dags för tillträdet och då ses vi. :)
    /Camilla
  • Andreas S sålde sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-02-16

Jag har både köpt en villa och sålt en lantgård.

Eftersom fastigheten jag sålde är arv så hade jag liten kunskap om fastigheten. Jag upplever att det ligger på mig att ta reda på och veta det mesta för vidare befordran till mäklaren. Jag tycker att mycket av det borde ligga på mäklarens uppgift då jag ändå betalar en ansenlig summa för mäklartjänsten. Vidare hade jag personligen velat se mer av mäklarens egna initiativ och tydlighet till vad som sker nu, sedan, osv. Detta upplever jag att jag fick fråga om.

Personliga bemötandet var bra, lätt att komma i kontakt med och få svar oavsett veckodag och tid på dygnet. Ett mänskligt bemötande och lagom ”säljig” när situationen så krävde. Förstående för min personliga situation och snabb på att fota/lägga ut annons och ha visning. Bra!

Jag upplever att mäklaren haft för mycket på sitt bord och för många bollar i luften samtidigt vilket kan ha att göra med att hon inte hann eller mindes allt hon skulle göra. Överlag en god affärsuppgörelse Läs mer
  • Christos E B sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-02-04

3:a
    Burströmska Gärdan
    Vi har sålt en 3:a. Mäklaren varit trevlig och proffsig.
    Försökte så gott hon kunde att möta upp våra förväntningar. Läs mer
  • Wanja Maria Erika L sålde sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå

2019-12-30

Hertsön
    Camilla har sålt vårt radhus i Luleå.
    En fantastisk mäklare som ställt upp till hundra procent.
    Alltid varit kontaktbar oavsett dag.
    Kan varmt rekommendera Camilla. Läs mer
    2020-01-16 Camilla S svarar Wanja Maria Erika L
    Tack för dina fina ord Erika, det värmer. :)
    Vi ses på tillträdet!

Senaste försäljningarna