Alla kategorier Kiropraktor Kronoberg Växjö Idrottskliniken AB

Honnörsgatan 7, 352 36 Växjö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Idrottskliniken AB

• Kim L
    Kim L skrev om Idrottskliniken AB
    Ett helt okej gym som ligger vid I11 i Växjö. Här finns alla maskiner man kan tänka sig att behöva, sen finns det även personliga tränare och sjukgymnaster nära till hands ifall man känner att man har värk eller behöver hjälp.
  • Per A
    Per A skrev om Idrottskliniken AB
    Ett stort och fräscht gym som har allt ifrån gruppträning till fria vikter och massage. Det finns många olika maskiner och dessutom två av de flesta vilket gör att man oftast inte behöver stå och vänta på sin tur. Dessutom är prister för ett årskort överkomligt, ca 1700 kr =)
  • Joakim  S
    Joakim S skrev om Idrottskliniken AB
    Bra fräscht gym med flertalet olika maskiner men även fria vikter. Då gymmet är stort ryms det många tränande samtidigt och ingen kö mellan maskiner är nödvändiga. Dock tycker jag att servicenivån är medelmåttig. Jag själv önskade att lämna tillbaka ett gymkort som köptes dagen innan jag visste att jag fått en lägenhet på campus & därför flytta. Detta fick ja inte så dom pengarna va helt åt skogen! Tråkigt!

Honnörsgatan 7, 352 36 Växjö