Ikea Älmhult

Ikea Älmhult

Ring 0476-810 00 www.ikea.se
3.3

IKEA möbler, inredning, sovrum, vardagsrum, kök, sängar, heminredning

3 omdömen om Ikea Älmhult

Manuel Emilio O
Skrev om Ikea Älmhult

Körde hela vägen från Malmö till Älmhult för att köpa en produkt som de hade inte i Malmö. Kollade lager i webbsidan och appen och de hade 4 st i lager. När jag var på plats hade de inga kvar och körde 2 timmar för ingeting.

Lisa K
Skrev om Ikea Älmhult

Ikeas varuhus i Älmhult är världens första, men även världens minsta och bästa! Personalen är alltid trevlig och känslan i varuhuset är familjär och mysig. Restaurangen får ett extra plus med goda köttbullar och potatis, men allra bäst gillar jag kotletten med pommes friten! Härligt! Ikea gör livet bättre för många människor, genom att skapa vackra och funktionella hem åt folket!

Anna B
Skrev om Ikea Älmhult

IKEA Svenska Försäljnings AB, varuhuset i Älmhult, har trots sin dåliga läge mitt i Småland och inte alltid alla varorna hemma, kompetent och vänlig personal som alltid ställer upp för en. Litet varuhus som det ibland kan vara svårt att hitta ut ur, men med väldigt fina rums interiörer som ger en smarta lösningar på förvaring och möblering och som inspirerar en till att försöka göra om där hemma själv.