Väldigt nöjd med deras arbete och trevliga killar 👍😀
INGEN SMUTS BARA PUTS AB
Om företaget
Vi på Ingen Smuts Bara Puts vet att det kan vara tidskrävande och utmanande att putsa fönster, tvätta tak och utföra andra hushållsnära arbeten i hemmet eller på företaget. Därför förenklar vi din vardag genom att göra detta åt dig! Vi arbetar åt kunder runt Hässleholm och Kristianstad med omnejd. Vi erbjuder fönsterputsning,...
1309 omdömen om INGEN SMUTS BARA PUTS AB
Sedan starten hos Reco 2024
Trevligt mötande och bra utfört arbete 👍🏻
Duktia o trevlia o kvicka pauga.
Snabb service , trevligt bemötande och rena fönster!
Trevlig kille som kom och putsade. Noggrant och smidigt.
Bara bra, utsökt arbete. Välkommen åter!
Smidigt att boka och fönsterna blev fina!
Snabba, duktiga killar som gjorde ett bra jobb!😊
Fönstren blir rena. Problemet är att de avtagbara spröjsarna inte blir det. Dessutom hanteras dessa hårdhänt så en del av dessa får man laga efteråt.
Vi blev väldigt bra bemötta av INGEN SMUTS BARA PUTS AB. Trodde att det skulle ta mycket längre tid att göra arbetet men de var väldigt snabba. Killarna tvättade 2 tak och en stengarageinfart. Jag har inget att klaga på Killarna som var här var mycket trevliga och glada
De kom och putsade inom angiven tid och resultatet blev bra.
Mina fönster blev effektivt och bra putsade av trevliga killar. Jag upplever stor kvalitet på deras arbete och stor social kompetens och service hos dem jag mött, både i person och via telefon.
Hej Marina Sofia Gonias! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd med vår tjänst. Vi tackar för dom fina orden och önskar dig en trevlig helg. Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Frågade per mail om tid datum veckan innan dom ev skulle komma noll svar ?
Hej Björn! Tack för din recension. Detta ska vi absolut titta närmare på. Vill du kontakta vår kundtjänst genom att ringa oss på 010 170 57 00. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Trevlig personal och mycket fina fönster köm jag hem till. Kommer absolut ha dom tillbaka!
Hej Emelie Sofie! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd med putsningen. Vi tackar för dom fina orden och önskar dig en fortsatt bra dag. Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Trevliga, lösningsorienterade killar och snabba & framförallt bästa resultat
Hej Anna! Tack för din recension. Vi tackar för dom fina orden. Stort tack för att vi fick hjälpa dig med dina fönster. Ha det gott! Med Vänliga hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
De fönster som blev putsade var mycket bra gjort. Som jag påtalade till kontorspersonalen ,då de skickade ut faktura med fel pris, så hade puts-personalen inte putsat alla fönstren. Hon reflekterade inte på denna info utan jag fick påtala de ej rengjorda fönstren upprepade gånger. Hon sade sedan att ”Jag får väl ta det sen med de personer som var o putsade hos er”. Har inte hört något från företaget sedan ang de missade ej putsade fönstren. Fick senare faktura med rätt pris.
Hej Christina! Tack för din recension. Självklart ska vi titta närmare på detta. Vi vill alltid att man som kund ska känna sig 100% nöjd. Vi ber även om ursäkt för det dåliga bemötandet och vi kommer ta detta vidare internt. Vänligen kontakta vår kundtjänst. Detta gör du genom att antingen ringa oss på 010 170 57 00 eller maila oss på ; info@ingensmutsbaraputs.se. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Trevliga, duktia och snabba och resultatet nlir kanon
Hej Carina Edith Birgitta! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd med vår tjänst. Stort tack för dom fina orden. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Företaget gör ett bra jobb och trevlig personal
Hej Lars Wilhelm! Tack för din recension. Stort tack för dom fina orden. Superkul att du blev nöjd med vår tjänst. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Trevliga duktiga snabba killar som putsade våra fönster till belåtenhet.
Hej Mona Ann-Christin! Tack för din recension. Stort tack för att vi fick hjälpa dig med dina fönster. Vi tackar för dom fina orden. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Trevliga och noggranna resultatet blir alltid bra
Hej Ingrid Jenny Rebecka! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd med vår tjänst. Vi tackar för dom fina orden. Ha en fortsatt fin dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Mycket bra utfört jobb Rent och fint hus igen Sedan grön fri behandling som skyddar mot algpåväxt Vi är verkligen nöjda med ett väl utfört arbete Kan verkligen rekommendera Ingen smuts bara puts AB /Håkan o Maggan
Vi var nöjda med fönsterputsningen dock glömdes källarfönsterna bort. Dock kom ni tillbaka och putsade dessa.
Hej Eva Camilla! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd med putsningen. Vi önskar dig en fortsatt fin dag. Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Supertrevliga grabbar som är fruktansvärt effektiva. Bra pris och utmärkt resultat.
Hej Seved! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd. Stort tack för dom fina orden. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Mycket bra bemötande , och att dom i te kunde fullfölja sitt uppdrag helt berodde helt på oss . Vi kommer att anlita dom igen
Hej Ingrid Margareta Ann-Charlotte! Tack för din recension. Stort tack för dom fina orden. Vi önskar er en fortsatt fin dag. Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Två killar kom på överrenskommen tid, den ena gjorde ett jättebra jobb den andra var lite si så där ! Putsade mina jättegamla fönster och jag är nöjd till 98% ! En liten miss på ett fönster, annars helt perfekt utfört arbete !
På plats i god tid. Jobbade snabbt, effektivt och var mycket trevliga. Jag kan varmt rekommendera Ingen smuts bara puts!
Hej Jessica! Tack för din recension. Stort tack för dom fina orden. Superkul att du blev nöjd med vår tjänst. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Snabbt och bra utfört arbete! Nöjd!
Hej Christina Gunilla Modig! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd. Vi tackar för dom fina orden. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Gjorde ett bra och snabbt jobb
Hej Anders Oliver! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd. Stort tack för att vi fick hjälpa dig med dina fönster. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Bra bemötande men det tog några förvarningar on nästa vecka innan putsen blev av. Jag ville inte klättra på stegar för att tvätta fönster. Huset har många och en del stora.
Jag är mycket nöjd. Väldigt trevligt bemötande. Nvh Inger Wendel
Hej Inger! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd. Stort tack för att vi fick hjälpa dig med din fönster. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Fönstren blev mycket stämde när de blev putsade rena katastrofen
Hej Thord Arne! Tack för ett trevligt samtal tidigare. Underbart att vi kunde lösa det. Vi ser fram emot att komma ut och fixa till fönsterna. Ha det så gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Fina fönster och snabb putsning Mycket nöjd
Hej Wilma Mirjami Antonia! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd med putsen. Stort tack för dom fina orden. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Denna gång blev fönsterputsen bra, killarna var jätte bra. Och dessa killar är välkomna tillbaka och göra lika bra jobb.
Hej Gertrud Gunilla Susanne! Otroligt kul att du blev nöjd. Vi tackar för dom fina orden. Vi önskar dig en fortsatt bra dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Funkade bra. Smidigt även om det blev lite strul med hur de skulle komma in.
Hej Mattias Wilhelm! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd. Stort tack för att vi fick hjälpa dig med dina fönster. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Alltid bra bemött av kontor och personal och gott utfört arbete av artiga putsare. Det har varit några trassel administrationsmässigt men det har ni alltid styrt upp.
Hej Kjell! Tack för din recension. Stort tack för dom fina orden. Vi tar absolut med oss din feedback och kommer jobba stenhårt på det administrativa. Vi önskar dig en fortsatt bra dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Fönsterputs och takbehandling. Trevligt och bra bemötande! Bra jobb🤙
Hej Lena Birgitta! Tack för din recension. Otroligt kul att du blev nöjd med taket och fönsterna. Detta gör oss superglada. Vi önskar dig en fortsatt bra dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Jag ger 4 av 5 i betyg pågrund av att jag ringde och bokade tid men de kom aldrig. Efter ett samtal till de för att fråga vart de tog vägen så fick jag till svara att min bokning inte blivit bokad på den dagen utan en annan dag. Jag hade ju tagit bort allt från fönsterna och planerat för att vara hemma inför dessa ankomst. De var dock villiga att byta dag igen, och själva arbetet var toppen!
Hej Pernilla Ellen Therese! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd med putsningen. Vi tar absolut med oss din feedback gällande våra bokningar. Stort tack för att vi fick hjälpa dig med dina fönster. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Trevliga killar som kommer och rutorna är klara och fina när jobbet är gjort.
Hej Gullvi Ann-Britt! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd med putsningen. Vi tackar för dom fina orden och önskar dig en fin dag. Allt gott, Lovali Ingen Smuts bara Puts AB
Har bara haft telefonkontakt. Alltid trevliga och tillmötesgående. Viss smuts, typ flugskit är inte riktigt borta. Främst i uterummet. Övriga fönster bra.
Hej Jeanette Madeleine! Tack för din recension. Stort tack för att vi fick hjälpa dig med dina fönster. Vi vill alltid att man som kund ska känna sig 100% nöjd, så jag ber dig kontakta kundservice så att vi kan ordna med en reklamation. Detta gör du genom att antingen ringa oss på 010 170 57 00 eller maila oss på ; info@ingensmutsbaraputs.se Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Noga putsat, tar även fönsterblecken 👍
Hej Malin! Tack för din recension. Stort tack för att vi fick hjälpa dig med dina fönster. Superkul att du blev nöjd. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Mycket trevliga. Gör Mycket fint jobb.
Hej Kerstin Ing-Britt! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd med vår tjänst. Vi tackar för dom fina orden. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Mycket bra och snabba, håller vd de lovar
Hej Sven Anders Niklas! Tack för att vi fick hjälpa dig med dina fönster. Stort tack för din recension. Superkul att du blev nöjd. Vi ser fram emot vår kommande putsning hos dig. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Mycket trevliga , glada, och snabba och duktiga tjejer som kom till mig!
Hej Åse! Tack för din recension. Vi tackar för dom fina orden. Superkul att du blev nöjd med vår tjänst. Ha det så gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Fönsterna blev rena och fina, snabbt gick också! Mycket trevlig kille som var och putsade våra fönster på bottenplan.
Hej Lena Pärnilla! Tack för att vi fick hjälpa dig med dina fönster. Otroligt kul att du blev nöjd med putsningen. Detta gör oss superglada. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Snabba, trevliga och noggranna
Hej Ingrid Marianne! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd med vår tjänst. Vi tackar för dom fina orden. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Väldigt duktiga killar, så rent och snyggt, Men vi önskar abonnemang och och ingen har återkommit om det,
Hej Kent Erik! Tack för din recension. Superkul att du är nöjd och stort tack för ett trevligt samtal. Vi ser fram emot vår nästa putsning hos dig. Ha en fortsatt trevlig dag! Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Trevliga och duktiga killar som putsade mina fönster, helt nöjd med det, men svåra att få tag på.
Hej Maj-Britt! Tack för din recension. Superkul att du är nöjd. Detta gör oss otroligt glada. Vi tar absolut med oss din feedback och kommer jobba stenhårt på detta. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Trevligt glatt bemötande, snabb återkoppling och skinande rena fönster.
Hej Minna Maarit! Tack för din recension. Superkul att du blev nöjd med vår tjänst. Vi tackar för dom fina orden och önskar dig en fortsatt fin dag. Allt gott, Lovali Ingen Smuts Bara Pus AB
Gick fort och blev toppen, jag är nöjd!
Hej Karl Petter! Tack för din recension. Otroligt kul att du blev nöjd. Detta gör oss otroligt glada. Ha det gott! Med Vänliga Hälsningar, Lovali Ingen Smuts Bara Puts AB
Fick en faktura efter putsning. Problemet var att mina fönster aldrig blev putsade. Jag ringde upp och blev tillsagd att maila bild på ett fönster. Jag fick ringa upp igen då jag inte fick någon återkoppling. Tyckte då att det inte kändes seriöst och bad dem riva fakturan och hellre stå med mina smutsiga fönster som jag kommer att få putsa själv. Tack och hej Kristina i Oppmanna