Inoxa AB

4.1

8 omdömen om Inoxa AB

Kenneth D
Skrev om Inoxa AB

Totalt sett väldigt bra Från beställning t.o.m leverans

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Shavin S
Skrev om Inoxa AB

Super bra service och noggranna personal. Matchar exakt med beskrivningen. Bra pris och snabb leverans.

Eksjö D
Skrev om Inoxa AB

Korrekt och snabb leverans! Vi kommer absolut anlita Inoxa igen.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Wfx A
Skrev om Inoxa AB

LÅNGSAMMA OCH OTREVLIG PERSONAL/SÄLJARE SOM INTE HAR NÅGON FINGERTOPPKÄNSLA ALLS!!

Svar från Inoxa AB

Hej, det var tråkigt att du känner så, men utveckla gärna vad vi gjort som gör att du känner såhär?

Joachim W
Skrev om Inoxa AB

Bra produkter och bra kommunikation. Gillar ritningarna som gör att man får en bra bild på projektet.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 174 omdömen 4.7 av 174 omdömen

Jan-olof B
Skrev om Inoxa AB

Trevligt bemötande, hjälpsam, löste mitt behov. Sen började problemet. Vi har haft hjälp av ganska många hantverkare det senaste halvåret och 6-7 av dessa har visat vilja att hjälpa till. Ingen har lyckats med att få in vajern i hållarna och gett upp. Så nu funderar jag att plocka ned det som är klart och bygga in entren på något annat vis. Inte kul och inte vad jag ville ha. Det var ingen billig lösning men tyckte det var värt det, men ack så jag bedrog mig.

Svar från Inoxa AB

Hej Jan-Olof, det var tråkigt att höra, du borde hört av dig för det går enkelt att lösa. jag hör av mig till dig så skall jag förklara hur man monterar dessa.

Kenneth B
Skrev om Inoxa AB

Bra bemötande och mycket lösningsorienterad . Snabba leveranser .

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Olof B
Skrev om Inoxa AB

Proffsigt bra service, jag är jättenöjd, glasräcke altan.