Alla kategorier Reparation Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Isa Menge Skrädderi och Kemtvätt

Isa Menge Skrädderi och Kemtvätt

Roslagsgatan 10, 113 55 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Isa Menge Skrädderi och Kemtvätt

• Ann i skrev om Isa Menge Skrädderi och Kemtvätt
    Lägga upp byxor, sy in kavajer, korta av klänningar, justera barnens examenskläder - Isa Menge har under många år fixat allt detta med otroligt bra resultat! Man provar EN gång när man lämnar in plagget och hämtar sedan kläder som sitter perfekt. Jag har rekommenderat Isa till vänner och kollegor som alla är lika nöjda. Inte billigast i stan, men väldigt bra resultat, varje gång. Läs mer
  • Reda S skrev om Isa Menge Skrädderi och Kemtvätt
    Varje gång jag lämnat in mina skjortor har jag fått tillbaka dem hårda som sandpapper och väldigt obekväma att använda. Skjortorna har aldrig varit färdiga i tid, minst en veckas försening varje gång. Extremt otrevligt bemötande från mannen. Kvinnan är dock trevlig.
    Undvik Menges Kemtvätt då det finns flera bra ställen i området med bra service och som alltid är färdiga i tid. Läs mer
  • Hanna A skrev om Isa Menge Skrädderi och Kemtvätt
    Fick tillbaka en helt ojämnt uppsydd klänning trots att vi tog alla mått innan. Läs mer
  • Alexander P skrev om Isa Menge Skrädderi och Kemtvätt
    Ville justera kostym och byxor. Byxorna blev alldeles för tajta och går inte ens att få på sig. Kostymärmen blev veckad. Skulle ej rekommendera för sådana justeringar. Läs mer
  • Marcelle A skrev om Isa Menge Skrädderi och Kemtvätt
    Lämnade in ett par byxor som skulle bli lagade till två dagar efter. Kommer in för att hämta dem och de är inte ens påbörjade "alla får vänta, jag har så mycket att göra" får jag till bryskt svar. Fick tillbaka dem orörda. Hade gärna fått veta detta när jag lämnade in dem då jag kunde fått göra ett aktivt val att gå någon annan stans. Får nu åka iväg på min resa utan byxorna. Läs mer
  • Harald T
    Harald T skrev om Isa Menge Skrädderi och Kemtvätt
    Både kvalitet på utfört arbete och servicegrad är bland det bästa jag varit med om! Läs mer
  • Christian B
    Christian B skrev om Isa Menge Skrädderi och Kemtvätt
    Menges, vars butik egentligen ligger på Tulegatan 37, är en liten guldklimp till familjeföretag i Sibirien. Hos far och son Menge kan en desperat kund rusa in med ett par nyinköpta byxor och, bokstavligen på stående fot, få dom upplagda. Läs mer
    Alexander F, Nikke L gillar detta

Farkostvägen 2, 18135, Lidingö