Alla kategorier Reparation Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Isa Menge Skrädderi och Kemtvätt

Isa Menge Skrädderi och Kemtvätt

Roslagsgatan 10, 113 55 Stockholm — Visa karta

Farkostvägen 2, 18135, Lidingö
Göran N:
Bra och trevlig service. Konstigt dock att er standarddebitering utgår från två timmar även när arbetet tar mindre än en timme.

Reparatörer nära Isa Menge Skrädderi och Kemtvätt:

Farkostvägen 2, Lidingö
Vi hjälper dig med alla dina vitvaror! Snabb återkoppling och fast pris! Läs mer ›
Göran N:

Läs vad 4 kunder tycker om Isa Menge Skrädderi och Kemtvätt

• Alexander P
    Alexander P skrev om Isa Menge Skrädderi och Kemtvätt
    Ville justera kostym och byxor. Byxorna blev alldeles för tajta och går inte ens att få på sig. Kostymärmen blev veckad. Skulle ej rekommendera för sådana justeringar.
  • Marcelle A
    Marcelle A skrev om Isa Menge Skrädderi och Kemtvätt
    Lämnade in ett par byxor som skulle bli lagade till två dagar efter. Kommer in för att hämta dem och de är inte ens påbörjade "alla får vänta, jag har så mycket att göra" får jag till bryskt svar. Fick tillbaka dem orörda. Hade gärna fått veta detta när jag lämnade in dem då jag kunde fått göra ett aktivt val att gå någon annan stans. Får nu åka iväg på min resa utan byxorna.
  • Harald T
    Harald T skrev om Isa Menge Skrädderi och Kemtvätt
    Både kvalitet på utfört arbete och servicegrad är bland det bästa jag varit med om!
  • Christian B
    Christian B skrev om Isa Menge Skrädderi och Kemtvätt
    Menges, vars butik egentligen ligger på Tulegatan 37, är en liten guldklimp till familjeföretag i Sibirien. Hos far och son Menge kan en desperat kund rusa in med ett par nyinköpta byxor och, bokstavligen på stående fot, få dom upplagda.
    Alexander F, Nikke L gillar detta

Roslagsgatan 10, 113 55 Stockholm