Alla kategorier Byggföretag Skåne Höganäs Jacobsen Bygg & Interiör

Jacobsen Bygg & Interiör

Bergstensgatan 5, 263 65 Viken — Visa karta

Välkommen till Jacobsen Bygg & Interiör AB!

Vi är en kompetent och erfaren byggfirma som erbjuder totalentreprenad inom byggarbeten. Hos oss kan du få hjälp med allt från kök och badrum till golvläggning, fönsterbyten, snickeri, måleri, VVS och el. Vi är även duktiga på butiksinredning. Vårt mål är alltid att alltid sätta förtroendet främst, för att göra dig som kund så nöjd som möjligt.

Vilken typ av renovering eller byggprojekt vill du ha hjälp med? Kontakta oss så hjälper vi dig med en lösning och kommer med ett prisförslag.

Läs vad 4 kunder tycker om Jacobsen Bygg & Interiör

• Kent S
    Kent S skrev om Jacobsen Bygg & Interiör
    Piggt och alert intryck. Sätter kunden i fokus. Håller överenskommelser och återkopplar till oss som kund då det är relevant. Leveransen upplevs korrekt och vi har fått det vi beställt i god kvalité. Läs mer
  • Åse F
    Åse F skrev om Jacobsen Bygg & Interiör
    Mycket nöjd! Vi har anlitat Jacobsen Bygg & Interiör tre gånger och kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Fredirk L
    Fredirk L skrev om Jacobsen Bygg & Interiör
    Proffsigt bemötande. Säger ifrån om saker inte är rätt. Bra kontaktnät. Dennis har hjälp mig med diverse och det har fungerat mycket bra. Läs mer
  • Liselotte E
    Liselotte E skrev om Jacobsen Bygg & Interiör
    De bästa rekommendationerna.

Håller tiden.
    Håller mkt hög kvalite på det de gör, är mkt noga. Kan också hålla ihop större projekt och framför allt med kort framförhållning.

Fick i alla hast göra en omfattande renovering av mitt radhus pga att säljarna gav falsk information dvs med extremt kort tidshorisont behövdes i princip hela radhuset utom badrummen åtgärdas och det skötte bolaget galant. (fuktskador, läckage från tak etc dvs projektet växte under hand).

Är också mycket mycket duktiga på att vara spindeln i nätet när andra hantverkare också behövs tex plåtslagare, elektriker, platsättare, målare etc. Dessa var också både seriösa och duktiga.

Är verkligen supernöjd och fortsätter att anlita och rekommendera bolaget till andra. Läs mer

Bergstensgatan 5, 263 65 Viken