Jacobssons Auto

Sysslomansgatan 12, 112 41 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Jacobssons Auto!

Vi är en erfaren bilhandlare som gillar den personliga kontakten med dig som kund. Vi kan hjälpa dig att sälja din bil eller MC genom att först värdera den eller så kan du köpa din nya bil eller MC hos oss.

Värdera din bil enkelt genom att klicka på formuläret här ovan. Behöver du hjälp med det finansiella så samarbetar vi med WASA KREDIT. Du har också en förlängs garanti när du gör affär med oss genom Solid Försäkringar.

Du som kund får alltid snabb återkoppling av oss. Varmt välkommen att göra din nästa affär redan idag!

Läs vad 13 kunder tycker om Jacobssons Auto

• 2020-09-28

Paul W skrev om Jacobssons Auto
    Köpte en RR Sport av Christian på Jacabssons Auto, bilen köpte jag osedd från Malmö med väldigt professionell hjälp av Christian som tog bilder och filmade de defekter som fanns då den var 4 år gammal.

Bilen motsvarade till fullo min förväntan och mottagandet var klanderfritt och proffsigt så rekommenderar varmt denna firma

Paul Läs mer
  • 2020-09-16

Beatelunds S skrev om Jacobssons Auto
    Köpte en fin bil och fick väldigt bra och trevlig service Läs mer
  • 2020-07-15

John T skrev om Jacobssons Auto
    Riktigt bra service och bemötande av Christian. Fick bilen såld inom 24h så kan inte vara mer nöjd. Kommer fortsätta sälja och köpa bilar hos jocobssons auto! Läs mer
  • 2020-07-14

Claes M skrev om Jacobssons Auto
    Jag kom i kontakt med Jacobssons Auto i samband med ett köp av en motorcykel. Hela processen som innefattade mail, sms och telefonsamtal och som slutade med en genomförd affär sköttes på ett utmärkt sätt. Från mig får de högsta betyg. Läs mer
  • 2020-07-13

Sean Robert De C skrev om Jacobssons Auto
    Blev väl bemött och mottagen då jag köpte en motorcykel. Varan motsvarar mina förväntningar till fullo.
    Kunde inte hämta den så jag fick den levererad till mig av säljaren. Super bra service. Snabb, smidig och enkel affär. Läs mer
  • 2020-06-17

Bruno L skrev om Jacobssons Auto
    Köpte en suv av Jacobssons Auto. Bemötande var jätte bra, dem gav sig tid med kunden Läs mer
  • 2020-06-17

Göran N skrev om Jacobssons Auto
    fick ett trevligt och proffsigt bemötande vid bilköpet och pappersarbetet sköttes smidigt och bra. Besvarade frågor snabbt och detaljerat. Läs mer
  • 2020-05-28

Jesse W skrev om Jacobssons Auto
    Sålde bil via Jacobsson Auto, proffsigt och effektivt bemötande!

Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-05-24

Veronica A skrev om Jacobssons Auto
    Jag köpte en bil och blev extremt proffsigt och trevligt behandlad. De har en väldig kunskap och kompetens om vad de säljer. Läs mer

Martin M skrev om Jacobssons Auto
    Mkt bra och proffsig! Detta borde räcka! 30 tecken?? Läs mer

Robert L skrev om Jacobssons Auto
    Toppen på alla sätt. Proffsigt och trevligt bemötande när jag köpte en fin Volvo XC90. Läs mer

Martin E skrev om Jacobssons Auto
    Trevligt och professionellt bemötande. Och snabb hantering. Läs mer
  • 2020-04-17

Karl R skrev om Jacobssons Auto
    Som att träffa gud minst två gånger! Läs mer

Sysslomansgatan 12, 112 41 Stockholm