Alla kategorier Målare Stockholms län Södertälje James Lindberg Kraftmåleri

James Lindberg Kraftmåleri

Solvägen 28, 152 57 Södertälje — Visa karta

Ett rum som känns mörkt och trist kan få nytt liv genom nya tapeter. Eller varför inte måla om rummet i en vacker kulör?

Kraftmåleri i Södertälje hjälper dig att göra ditt hem mer hemtrevligt och ombonat. Jag utfår allt inom måleri efter dina önskemål, exempelvis tapetsering och fönstermålning.

Jag som driver företaget heter James Lindberg och har arbetat som målare i sexton år. Utöver min erfarenhet har jag utbildning i äldre målningsteknik, fönsterrenovering, kulturhistoriska byggnader samt färgborttagning. Dessutom är jag certifierad för heta arbeten.

Varje situation är unik, vilket innebär att jag tar fram en skräddarsydd lösning för just dig. Jag är verksam i Storstockholm och antar såväl små som stora projekt.
Steglitsvägen 55, 19255, SOLLENTUNA
Potentia Bygg
Johan R:
VI fick hjälp av Potentia Bygg att helrenovera undervåningen i vårt radhus. Övergripande gjordes följande: - Stambyte och ny dragning av a...

Målare nära James Lindberg Kraftmåleri:

Enstabacken 10, UTTRAN
Hör av dig om du vill veta mer om våra jobb, priser eller liknande! Läs mer ›
Ronny Ö:
Bemötandet från företaget har varit bra , men det är som vanligt bra att ringa och kolla att tidplanerna håller.

Läs vad 8 kunder tycker om James Lindberg Kraftmåleri

• Joakim S
    Joakim S skrev om James Lindberg Kraftmåleri
    Mycket proffsigt bemötande,arbete och städning.
    De tog precis den tid dom hade sagt och resultatet blev kanonbra.
    Jag rekommenderar starkt Kraft måleri till andra som vill ha ett super bra jobb utfört.
    Mvh Joakim Salen
  • Peter
    Peter skrev om James Lindberg Kraftmåleri
    Bra service. Snabba och bra grundarbete. Inget strul.
  • Ulf
    Ulf skrev om James Lindberg Kraftmåleri
    Bra pris,mycket bra utfört arbete, håller tidsram , bra grabbar.kan verkligen rekommendera Kraftmåleri.
    Ulf Jakosson
  • Niclas
    Niclas skrev om James Lindberg Kraftmåleri
    Mycket nöjd med arbetet utfört , bra bemötande och pris.
  • Elliot M
    Elliot M skrev om James Lindberg Kraftmåleri
    Kraft måleri är noggranna, prisvärda och håller vad se lovar. Vi som brukar måla när vi är bortresta är mycket nöjda med den service och flexibilitet som Kraft måleri erbjuder när man t.ex. måste flytta möbler mellan rum och själv inte kan vara på plats samt nyckehantering.
  • Per
    Per skrev om James Lindberg Kraftmåleri
    Kraftmåleri är den bästa målerifirman vi har anlitat någonsin. De arbetar med toppkvalitet, proffsigt kundbemötande och kommer alltid i tid! Att dom alltid är positiva är en bonus!
  • Sudden
    Sudden skrev om James Lindberg Kraftmåleri
    Underbara killar som kom och utförde ett grymt jobb hemma hos oss! Dotterns rum kommer att vara finast i huset! Rekommenderar Kraftmåleri till 100%!
  • Petteri S
    Petteri S skrev om James Lindberg Kraftmåleri
    Helt otroligt bra service och utfört arbete

Solvägen 28, 152 57 Södertälje