James Lindberg Kraftmåleri

James Lindberg Kraftmåleri

Ring 070-491 81 10 www.kraftmaleri.se

Ett rum som känns mörkt och trist kan få nytt liv genom nya tapeter. Eller varför inte måla om rummet i en vacker kulör? Kraftmåleri i Södertälje hjälper dig att göra ditt hem mer hemtrevligt och ombonat. Jag utfår allt inom måleri efter dina önskemål, exempelvis tapetsering och fönstermålning. Jag som driver företaget...

8 omdömen om James Lindberg Kraftmåleri

Joakim S
Skrev om James Lindberg Kraftmåleri

Mycket proffsigt bemötande,arbete och städning. De tog precis den tid dom hade sagt och resultatet blev kanonbra. Jag rekommenderar starkt Kraft måleri till andra som vill ha ett super bra jobb utfört. Mvh Joakim Salen

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Peter
Skrev om James Lindberg Kraftmåleri

Bra service. Snabba och bra grundarbete. Inget strul.

Ulf
Skrev om James Lindberg Kraftmåleri

Bra pris,mycket bra utfört arbete, håller tidsram , bra grabbar.kan verkligen rekommendera Kraftmåleri. Ulf Jakosson

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Niclas
Skrev om James Lindberg Kraftmåleri

Mycket nöjd med arbetet utfört , bra bemötande och pris.

Elliot M
Skrev om James Lindberg Kraftmåleri

Kraft måleri är noggranna, prisvärda och håller vad se lovar. Vi som brukar måla när vi är bortresta är mycket nöjda med den service och flexibilitet som Kraft måleri erbjuder när man t.ex. måste flytta möbler mellan rum och själv inte kan vara på plats samt nyckehantering.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Per
Skrev om James Lindberg Kraftmåleri

Kraftmåleri är den bästa målerifirman vi har anlitat någonsin. De arbetar med toppkvalitet, proffsigt kundbemötande och kommer alltid i tid! Att dom alltid är positiva är en bonus!

Sudden
Skrev om James Lindberg Kraftmåleri

Underbara killar som kom och utförde ett grymt jobb hemma hos oss! Dotterns rum kommer att vara finast i huset! Rekommenderar Kraftmåleri till 100%!

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 225 omdömen 4.9 av 225 omdömen

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Petteri S
Skrev om James Lindberg Kraftmåleri

Helt otroligt bra service och utfört arbete