Järfälla Badrumsrenovering AB

4.0

4 omdömen om Järfälla Badrumsrenovering AB

Vero K
Skrev om Järfälla Badrumsrenovering AB

Jag lät Järfälla Badrumsrenovering göra en stor renovering av mitt badrum från 1978. Allt gick otroligt smidigt! Jag ville ha ny våtrumstapet, och de föreslog en fin kombination som jag själv tittat på. Även den föreslagna inredningen av badrummet var helt i min smak, trots att jag inte sagt något om vilken stil jag ville ha. Alla var trevliga och de gjorde bra överlämningar till varandra, det var bara i början och slutet av renoveringen som de frågade mig saker. Priset höll sig inom offerten de gett mig. Det var lång väntan...

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
JANNIKE L
Skrev om Järfälla Badrumsrenovering AB

Det här är Sthlms bästa byggfirma. Proffsiga, kommer i tid, enkla att kommunicera med och har båda fötterna på jorden. Vill ni att arbetet ska bli korrekt och proffsigt gjort är det hit ni vänder er. Vi är så nöjda med både renovering av badrum och tvättstuga. Guldföretag och skulle jag vara hantverkare är det hos Järfälla jag skulle jobbat för.

ROGER E
Skrev om Järfälla Badrumsrenovering AB

Inget vidare intryck av dem faktiskt på telefon. BRF har hyrt in dem, de ska komma och riva väggar samt torka. Får se vad resultatet blir, återkommer.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Haluk G
Skrev om Järfälla Badrumsrenovering AB

Vi anlitade Järfälla Badrumsrenovering för att bygga om tvättstuga och kök från "topp till tå" bärande vägg, flytta vägg, isolering, vattenburen golvvärme, klinker, målning, nytt kök och tvättstuga inredning mm. Arbetet utfördes på ett mycket proffsigt, noggrant och effektivt sätt. Engagerad och mycket trevlig personal. Resultatet blev utmärkt, vi kände oss i trygga händer och kommer att anlita Järfälla Badrumsrenovering igen i framtiden. Tack till er alla!