Johnér Bildbyrå, sid 2

Sveriges bästa Bildbyrå – för Sverige nuförtiden!

Hos oss på Johnér bildbyrå hittar du bilder tagna av svenska fotografer i skandinaviskt ljus, för alla dina bildbehov. Det är lätt att söka, hitta och köpa bilder!

Våra bilder är anpassade för den svenska marknaden. Miljöer, ljus, modeller, och styling ska kännas skandinaviska och svenska. Vi samarbetar med några av Sveriges och Skandinaviens mest välrenommerade fotografer som kontinuerligt skickar in bilder till oss. Dessutom samarbetar vi med några få utvalda internationella bildleverantörer då många företag verkar internationellt och även behöver bilder med mer internationell känsla.

Välj något av våra bildpaket, skaffa ett årsabonnemang eller välj "open access" för att få obegränsad tillgång till vårt bildarkiv. Vi har både högupplösta bilder och skissbilder, för att anpassa oss till just dina behov.

Kontakta oss för att få veta mer om hur du kan använda vårt digitala bildarkiv! Eller besök oss på vår hemsida https://www.johner.se, där du enkelt startar ett abonnemang, köper paket eller enstaka bilder och kan börja ladda ner direkt.

Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 412 kunder tycker om Johnér Bildbyrå

• 2018-03-28

Elin A skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att alla på Johnér var supertrevliga och tillmötesgående :) Läs mer

Bettina B skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra bilder, snabb respons. Trevligt bemötande. Läs mer

Erik H skrev om Johnér Bildbyrå
    Har haft kontakt med Carina Frondell som är otroligt snabb och serviceminded. Läs mer

Magnus F skrev om Johnér Bildbyrå
    Funkar bra. Aningen rörigt med avtalet i början, men helt ok. Grymma bilder! Läs mer
  • 2018-03-01

Mikael O skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket snabb och tillmötesgående service. Läs mer

Linn H skrev om Johnér Bildbyrå
    De har varit bra, hjälpsamma och tydliga. Läs mer

Josephine M skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra bemötande och snabb service. Läs mer

Annika A skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag har inte så väldigt stor erfarenhet av Johnér. Men senast när jag behövde deras hjälp, vilket var i januari i år, funkade allt perfekt.
    Jag registrerade mig, fick inlogg och kunde ladda hem den bild jag vill ha på noll och ingen tid. Väldigt smidigt och bra.
    Jag var mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-01-22

Maria D skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra och snabb hjälp vid beställning av bild. Proffsig hantering. Läs mer
  • 2018-01-22

Frida S skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra och väldigt snabb service, bra kvalitet på bilderna - hittar alltid det vi söker! Läs mer
  • 2018-01-18

Mats D skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra bilder och snabbt och trevligt bemötande.
    Supernöjd Läs mer
  • Ingrid H

2017-12-21

Ingrid H skrev om Johnér Bildbyrå
    Ikke brukt det veldig lenge, men det er et flott utvalg av bilder som vi bruker i vår kommunikasjon. Det jeg synes er negativt er at det er litt rotete å laste ned. Selv om jeg er logget inn, virker det ikke som systemet forstår det og jeg må alltid gå omveier for å laste ned som Telia. Ellers veldig fornøyd. Läs mer
  • 2017-12-19

Selena S skrev om Johnér Bildbyrå
    Vi har köpt ett bildpaket om 10 bilder, vi valde Johnér för utbudet av fina bilder med skandinaviskt formspråk. Samarbetet har fungerat bra, vid behov av kundtjänst har det gått väldigt fort och serviceinriktat. Vi har ingenting att klaga på! Läs mer
  • 2017-12-19

Anne B skrev om Johnér Bildbyrå
    Johnér Bildbyrå is one of my favourite image banks because their images are unique, beautiful and very easy to purchase. Great service when a question comes up as well. Anne, Stockholm /Hamburg/Amsterdam/New York based agency. Läs mer

Anne K skrev om Johnér Bildbyrå
    Väldigt bra bemötande med bra service. Vid köp av fel bildstorlek har vi utan problem kunnat ändra bildstorlek och betalat mellanskillnaden. En order fick vi makulera i samband med att vi tecknade oss för ett årsabonnemang i samma veva och kunde då köpa loss bilderna till ett bättre pris via abonnemanget. Jättefina bilder. Mycket nöjd med allt! Läs mer

Lisa W skrev om Johnér Bildbyrå
    Nybliven kund hos Johnér och kunde enkelt söka fram bilder, spara i album och dela med mig av dem. När jag bestämde mig gick det snabbt och enkelt att ladda ner bilderna. Läs mer

Serny P skrev om Johnér Bildbyrå
    Har bara varit inne på webbsidan.
    Funkade bra!
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2017-11-20

Jessica S skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra kontakt, proffsig och snabb återkoppling. Genomgående bra service och stort urval/ bildbank. Läs mer
  • 2017-10-30

Fredrik C skrev om Johnér Bildbyrå
    Snygga bilder och bra om man söker efter nordiskt/svenskt stuk. Bra att det inte är vattenstämplar när man laddar ner skissbilder, underlättar oerhört i i skissarbetet. Läs mer

Frida J skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket trevligt och serviceinriktat beteende. Läs mer

Dag C skrev om Johnér Bildbyrå
    Veldig mange gode nordiske bilder med "ekte" mennesker. Läs mer

Elin S skrev om Johnér Bildbyrå
    Kontakten med Johnér upplevde jag som smidig. Allt kunde skötas online och gick hyfsat snabbt. Vi är ny kund och köpte ett 5-pack RF-bilder. Bilden, och framtida bilder vi köper, kommer att fylla våra behov när vi behöver hitta bilder snabbt till våra specifika projekt. Läs mer

Ingrid L skrev om Johnér Bildbyrå
    Johnér är hjälpsamma och kunniga. Jag jobbar med riktigt stora format och behöver ofta se bilden i fullformat för att kunna avgöra om den håller. Tyvärr är hemsidan inte så bra när det gäller den biten men man får alltid hjälp om man frågar. Läs mer

Hilde M skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra søkefunksjon :) og ellers ok support Läs mer

Åsa N skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket bra. Snabb återkoppling och hjälp med att hitta rätt paketlösning för oss. Suverän service!! Läs mer

Kristina J skrev om Johnér Bildbyrå
    Superbra och snabb service via chatten. Väldigt nöjd! Läs mer

Annika Å skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra kommunikation online med kundservice Läs mer
  • 2017-09-11

Christina H skrev om Johnér Bildbyrå
    Hej!
    Jag kontaktade Johnér för köp av bild till ett vykort riktat till förstagångsväljare i kyrkovalet. Proffsigt och trevlig bemötande.

Christina Högberg
    kommunikatör i Danderyds församling Läs mer
  • 2017-09-10

Anna J skrev om Johnér Bildbyrå
    Allt mycket mycket positivt!
    Trevligt bemötande, bra bilder, mm.
    Extra plus för nyhetsbrev med kunskap - uppskattade särskilt nyhetsbrevet om äkta bilder som gav mig en hel del inspiration.

Enda negativa feedbacken jag har är
    - tycker att sökmotorn är lite styltig jämfört med tex Gettys.
    - Jag kan uppleva att vissa bilder är lite slitna- eftersom jag har sett dem i flera sammanhang. Känner igen modellerna osv. Läs mer
  • 2017-09-07

Therese W skrev om Johnér Bildbyrå
    Jag fick hjälp att komplettera mitt namn till vårt företagskonto och addera fakturaköp till det. Det gick snabbt och väldigt smidigt.

Är supernöjd! Läs mer
  • Mikael H

2017-09-07

Mikael H skrev om Johnér Bildbyrå
    Supernöjd från början till slut.
    Toppenbemötande från min kontaktperson, Carina Frondell. Snabb och smidig lösning på min fråga. Läs mer
  • 2017-08-24

Pontus G skrev om Johnér Bildbyrå
    Väldigt bra service. Bra produkter. Snabb leverans.
    Och bra pris! Läs mer
  • 2017-07-04

Alexander F skrev om Johnér Bildbyrå
    ok priser, bra bilder, lett å finne bilder med nordisk stil Läs mer

Marie S skrev om Johnér Bildbyrå
    Rask kundebehandling og respons på mail.
    Tydelig, informativ og enkelt å kjøpe bilder gjennom Johnér.
    :) Läs mer

Hugo A skrev om Johnér Bildbyrå
    Uppskattar främst kvaliten på bilder som jag anser är bättre än många andra. Förvisso ganska dyrt men i många lägen värt det Läs mer

Ulrika H skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra service. Enkelt att få personlig hjälp att skapa konto och att förstå hur jag ska köpa bilden. Inget problem med faktura vilket jag uppskattar.
    Bra kvalitet på bilder. Läs mer

Kristin B skrev om Johnér Bildbyrå
    Liker godt siden, litt mye å fylle ut første gang men funker fint. Veldig fornøyd med chat funksjonen hvor de svarte med en gang og jeg fikk den hjelpen jeg trenger. Läs mer
  • 2017-06-08

Mica M skrev om Johnér Bildbyrå
    jag hade inte så mycket kontakt. jag köpte en bil via nätet. var lite svårt att hitta storleken på bilden. Läs mer

Amanda S skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande av kundtjänsten vid frågor kring bildköp. Läs mer

Emily R skrev om Johnér Bildbyrå
    Snabba, flexibla och tillmötesgående människor som levererar vackra, autentiska och moderna skildringar av stad och natur. Läs mer

Annette P skrev om Johnér Bildbyrå
    Fick utmärkt hjälp att beställa bilden jag valt. Snabbt, solklart och trevligt bemötande av kundtjänst. Läs mer
  • 2017-05-18

Mats R skrev om Johnér Bildbyrå
    Bemötandet var utmärkt men tekniken strulade, Behövde personlig hjälp för att köpa och ladda ner en bild. Läs mer
    2017-05-19 Johnér Bildbyrå svarar Mats R
    Hej Mats,

Och tack för din kommentar här på reco, den betyder mycket för oss!
    Jag är glad att du tycker att bemötande var utmärkt.

Men det skulle även vara väldigt uppskattat om du kan återkomma till oss på info@johner.se alternativt ringa oss på 08 - 644 83 30 gällande att tekniken strulade för dig. Vi jobbar kontinuerligt med att ytterligare förbättra vårt bildutbud, våra tjänster och vår teknik för att alla användare skall hitta passande bilder och kunna handla på johner.se på ett logiskt och enkelt sätt.
    Så din feedback är väldigt viktig för oss så vi kan förstå vad som inte gick optimalt här.
    Om du tar dig tid att återkomma till oss, så ska vi hitta på något som kan kompensera detta nästa gång du köper bild av oss.

Mvh,
    Anders Lusth
    Johnér Bildbyrå
  • 2017-05-08

Johanna A skrev om Johnér Bildbyrå
    Smidigt
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer

Jennie D skrev om Johnér Bildbyrå
    Har köpt bilder i 10-pack och 5-pack, fin rabatt! Och väldigt god service. Läs mer

Linnea K skrev om Johnér Bildbyrå
    Bild köp samt letande av bild och tips Läs mer

Anna S skrev om Johnér Bildbyrå
    Fick väldigt bra bemötande, snabbt och proffsigt. Läs mer

Stefan K skrev om Johnér Bildbyrå
    Fungerade kanon, hittade det jag sökte, snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2017-04-06

Pernilla R skrev om Johnér Bildbyrå
    Vi ville köpa en bild och det var bråttom. Vi fick snabbt svar via mail och är jätte nöjda med bemötandet. Det var lite svårt att se hur man laddade ner bilden men fick svar via mail direkt efter att vi mailat frågan. Läs mer
  • 2017-04-06

Jappen J skrev om Johnér Bildbyrå
    Bra!
    Raskt!
    Effektivt

- og hyggelig e-mailkontakt med Carina Frondell !

JAppen i Alle Gutta Läs mer
  • 2017-04-04

Angelica S skrev om Johnér Bildbyrå
    Mycket bra och smidig service. Läs mer