Johnér Bildbyrå

Johnér Bildbyrå, sid 2

Sveriges bästa Bildbyrå – för Sverige nuförtiden!

Hos oss på Johnér bildbyrå hittar du bilder tagna av svenska fotografer i skandinaviskt ljus, för alla dina bildbehov. Det är lätt att söka, hitta och köpa bilder!

Våra bilder är anpassade för den svenska marknaden. Miljöer, ljus, modeller, och styling ska kännas skandinaviska och svenska. Vi samarbetar med några av Sveriges och Skandinaviens mest välrenommerade fotografer som kontinuerligt skickar in bilder till oss. Dessutom samarbetar vi med några få utvalda internationella bildleverantörer då många företag verkar internationellt och även behöver bilder med mer internationell känsla.

Välj något av våra bildpaket, skaffa ett årsabonnemang eller välj "open access" för att få obegränsad tillgång till vårt bildarkiv. Vi har både högupplösta bilder och skissbilder, för att anpassa oss till just dina behov.

Kontakta oss för att få veta mer om hur du kan använda vårt digitala bildarkiv! Eller besök oss på vår hemsida https://www.johner.se, där du enkelt startar ett abonnemang, köper paket eller enstaka bilder och kan börja ladda ner direkt.

Välkommen!

Läs vad 466 kunder tycker om Johnér Bildbyrå 2

2022-01-17 Verifierad kund
    Ekstremt god kundeservice, og Johner har et veldig godt utvalgt av nordiske bilder som ser naturlig og "ekte" ut.
    2022-01-17 Verifierad kund
    Bra sortiment. Vi som läromedelsföretag söker autentiska vardagsnära bilder, så det får gärna bli ännu bättre.

Ligger något högre i pris per bild än andra vi jobbar med.

Fint o proffsigt bemötande av personal.
    2022-01-03 Verifierad kund
    Tack för ett vänligt och proffsigt bemötande.
    2021-12-27 Verifierad kund
    Servicen fungerar fint, jag får lätt kontakt med hjälpsam support om det behövs.
    2021-12-19 Verifierad kund
    snabbt, trevligt och proffsigt bemötande! Tillförlitliga när man vill hitta fina kvalitetsbilder.
    2021-12-14 Verifierad kund
    Sökte stadsbilder på några större svenska orter.
    Fanns bra sökmotor med bra urval för att kunna träffa rätt och slippa bläddra bland tusentals bilder.
    Hittade inte bilder för alla orter, men det slutade med ett köp.
    2021-11-02 Verifierad kund
    Om jag inte hittat den bild jag söker får jag alltid hjälp av dem att hitta en passande bild. De är hjälpsamma och snabba och jag blir oftast väldigt nöjd.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Alltid bra service, lätta att få kontakt med på telefon, väldigt lösningsorienterade och öppna för att se våra behov och hitta anpassningar.

Sen finns de bästa bilderna hos Johnér så jag är väldigt glad för kombon – Bäst bilder + Bäst service.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Snabb kontakt och mycket trevligt bemötande. Enkelt och bra helt enkelt.
    2021-10-24 Verifierad kund
    God service. Og stort udvalg af billeder
    2021-10-22 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande. Överträffade förväntningarna. De ställer alltid upp och hittar fina lösningar, ofta kombinerar jag kontakten via chatten med mejl som förklarar mer och det fungerar utmärkt. Trevligt bemötande och duktiga bildredaktörer som gör sitt yttersta för att hjälpa till även om man som kund ibland är ute sent. Jag har gjort egna bildavtal och använt avräkning så vi har betalt i förskott för ett visst antal bilder och beställt bilder efter behov. Eftersom vi beställt många bilder åt gången så har vi fått fina rabatter. Ett mycket smidigt sätt att samarbeta på tycker jag.
    2021-10-22 Verifierad kund
    Snabb återkoppling, hög service. Jätteduktiga och serviceminded.
    2021-10-13 Verifierad kund
    Väldigt smidigt att köpa bilder från Johnér. Deras hemsida är enkel att använda och underlättar vid val av bilder. Lätt och smidigt att ladda ned bilden direkt efter köp. Och perfekt att man kan ha egna album på deras hemsida, och just det, att det går att gå tillbaka och titta på tidigare köphistorik!
    Tack Eva, jätteroligt att höra! Johnér Bildbyrå
    2021-06-02 Insamlad av företaget
    Mycket fina bilder av hög kvalitet, den skandinaviska och vardagliga tonen i bilderna är det jag uppskattar mest.
    Snabb och trevlig kundservice!

Hemsidan behöver definitivt förbättras, både i sökfunktionalitet och när det kommer till album och urval.

Sammanlagt en mycket bra tjänst som vi uppskattar och kommer att fortsätta använda, och hoppas på en uppdatering som ökar användarvänligheten.
    2021-04-12 Insamlad av företaget
    De har många fina bilder med bra känsla som inte skriker "stockbilder". Köpte ett litet paket med bilder. Väldigt proffsigt och trevligt bemötande och jag fick ett erbjudande som passade oss bra. Blev inte påprackad mer än vad vi behövde.

På det hela taget väldigt nöjd även fast det är väldigt dyrt med bilder. (Men det är inte dyrare än hos motsvarande bildbyråer.)
    2021-02-25 Insamlad av företaget
    Jag fick snabbt svar och en snygg lösning på mitt problem.
    2021-02-24 Insamlad av företaget
    Köpte ett paket om 5 bilder. Jättebra support först via chatt på webbplatsen och sen via mejl. Kommer gärna använda era tjänster igen!
    2021-02-24 Insamlad av företaget
    Bilder till ett företag vi jobbar med. Behövde bilder som hade ett skandinaviskt uttryck och inte kändes för "stockiga".

Blev uppringd när jag skapat konto och fick ett bra erbjudande.

Hittat många fina bilder, har använt er flera gånger i tidigare arbeten och alltid varit nöjd med kvaliteten.

Bra upplevelse. Kanske ska vara lättare och billigare att bara köpa en bild då det är det vi ofta är ute efter. Kan vara svårt med paketen då vi har prenumerationer på andra "billigare" bildbyråer.
    2021-02-22 Insamlad av företaget
    Bra service och en utmärkt bildkatalog i samklang med tiden.
    2021-02-01 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och bra service!
    2020-12-30 Insamlad av företaget
    Köpt omslagsbild till tidningen Hälsa.
    2020-11-23 Insamlad av företaget
    Stort bildurval. Bra service och support.
    2020-11-23 Insamlad av företaget
    Fandt jer via billedesøgning på internettet.
    Vi har købt et abonnement. Fungerer fint og meget fin service
    2020-11-20 Insamlad av företaget
    Snabba svar och tillmötesgående bemötande, gör det lilla extra. Är väldigt nöjd!
    2020-10-02 Insamlad av företaget
    Köpte 5 bilder för kunds räkning för användning i reserelaterat material på webb.

Mycket bra kvalitet på bildmaterialet och lätt att hitta bilder som passar in i de projekt jag jobbat med.

Effektiv och personlig service när det behövdes.
    2020-09-30 Insamlad av företaget
    Kötpe ett paket om 10 högupplösta bilder i A3, bemötandet var bra och proffsigt!
    2020-09-30 Insamlad av företaget
    Bilder av hög kvalitet. Jättebra bemötande och snabb hjälp, men köpet av highres bild kunde vara lite smidigare vid årsabonnemang.
    2020-09-13 Insamlad av företaget
    Vi köpte ett paket med bilder som vi kan hämta ut när vi behöver. Fick väldigt snabbt kontakt och personlig hjälp.
  • SARA S
    skrev om Johnér Bildbyrå
    2020-09-09 Spontant omdöme
    Härlig, snabb och hjälpsam service!
    2020-09-09 Insamlad av företaget
    Köpte en bild och fick snabb respons och leverans per telefon och mail. Mycket nöjd!
    Det glädjer mig att höra, du är välkommen åter! // Felix Corlin Johnér Bildbyrå
    2020-08-03 Insamlad av företaget
    Köpte en bild. Tyckte det funkade bra. Ett "kundsamtal" som var lite väl säljfokuserat.

Funkade inte att ladda ner bilden efter köpet så fick ringa för att få en zip.

Trevligt bemött dock :=)
    2020-07-10 Insamlad av företaget
    De hörde av sig direkt när jag registrerade mig och hjälpte mig att få ett bra paket med de bilder jag behövde för en kunds räkning.
    2020-06-11 Insamlad av företaget
    Jag tycker Johnér har ett bra bildutbud för den nordiska marknaden. Jag har inte köpt bilder på ett tag (det har legat på andra roller på företaget) men när det nu var dags fick jag snabb och trevlig hjälp med smidigaste sätt att handla. Hela proceduren var enkel och snabb. Och inte lika dyrt som jag hade en bild av sedan tidigare 🙂
    2020-05-12 Insamlad av företaget
    Paketlösning för en specifik produkt.
    Bra dialog som ledde fram till en praktisk lösning för båda parter.
    Alltid proffsigt och trevligt bemötande med hög servicegrad.
    2020-05-12 Insamlad av företaget
    Bra och snabb service. Trevliga kontaktpersoner.
    2020-04-16 Insamlad av företaget
    Johnér har et stort utvalg av bilder med høy kvalitet. Vi kjøpte ut et sett med nokså generiske lifestyle-bilder, og ble raskt og effektivt ekspedert.
    2020-04-16 Insamlad av företaget
    Trevlig service och fina bilder som inte känns för tillgjorda.
    2020-04-14 Insamlad av företaget
    Fina bilder och bra kundservice.
    2020-04-14 Insamlad av företaget
    Snabb och utmärkt service. Hittade en lösning på kort varsel.
    2020-04-14 Insamlad av företaget
    Köpte årsabg på bilder och fick ett väldigt bra och trevligt bemötande.
    2020-03-18 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och snabb hjälp. Bra erbjudanden och förslag till lösningar. Bra urval av bilder.
    2020-03-18 Insamlad av företaget
    Vi är jättenöjda att ni har en så mångsidig katalog av skandinaviska bilder.
    2020-03-16 Insamlad av företaget
    Jag köpte en av era fina bilder och fick tillmötesgående och fint bemötande!
    2020-03-16 Insamlad av företaget
    Jag fick toppenbra hjälp att hitta rätt filmer som vi behövde till vår kampanj. Vår kontakt var mycket serviceminded och hjälpsam.
    Tack, så glad över att få hjälpa till. Allt gott//Diamante Johnér Bildbyrå
    2020-03-16 Insamlad av företaget
    Snabb återkoppling och leverans!
    köpt bildpaket
    Snabb info och hjälp
    Levde upp till mina höga förväntningar

Toppbetyg helt enkelt
    2020-02-06 Insamlad av företaget
    Jag köpte flertalet bilder i OOH syfte. Därav behövde jag kontrollera bilderna innan köp för att se om dom höll i upplösning, och det var inga problem att få kika på dom över en liten tid. Även om det var jultid så fick jag snabb, trevlig, tillmötesgående hjälp.
    Jag rekommenderar Johner med de varmaste.
    2020-02-06 Insamlad av företaget
    Johnér har ett fint och kurerat urval av fotografier med fokus på skandinaviska bilder vilket är till hjälp för mig i mitt jobb som AD och tidningsformgivare.
    2020-02-05 Insamlad av företaget
    Bra sajt, tydlig. Enkelt att få kontakt med personalen om det skulle behövs.
    2020-02-05 Insamlad av företaget
    Snabba, trevliga och proffsiga!