Jolums AB

Jolums AB

jolums2.se
  • Badge2023

Jolums AB är inte bara ett elinstallationsföretag. Vi är pionjärer som utmanar gränserna för traditionell energiförbrukning och vågar ta steget in i framtiden. Vi ser bortom horisonten och omfamnar grön teknik med öppna armar och ljusa sinnen. Vår expertis ligger i att skapa innovativa ellösningar, skräddarsydda för varje unik...

22 omdömen om Jolums AB

Daniel A
Skrev om Jolums AB

Snabbt och trevligt bemötande. Mycket enkelt att föra dialog och allt stämde överens med vad vi avtalat.

Tony A
Skrev om Jolums AB

Grym service och väldigt proffsiga! Kan verkligen rekommendera Jolums :)

Peter B
Skrev om Jolums AB

Mycket bra el firma och bra bemötande

Peter K
Skrev om Jolums AB

Alla mycket trevliga och höll mig väl informerad om vad som pågick och vad som ändrats.

Svar från Jolums AB

Hej Peter och tack för ditt omdöme! ja det var mycket speciallösningar på plats men slutresultatet blev kanon! alltid bra när vi kan hjälpas åt under projektet och hitta de bästa lösningarna!

Steven M
Skrev om Jolums AB

Trevlig personal. Positiva och tillmötesgående. De arbetade bra och städade upp efter sig. På det hela taget är vi mycket nöjda med allting.

Svar från Jolums AB

Hej Steven! tack för ditt omdöme och tack för ett bra samarbete i projektet

Jan S
Skrev om Jolums AB

Väl genomförd installation och trevliga installatörer

Monsedo Ab M
Skrev om Jolums AB

Anlitade Jolums i juni -23 för att installera solpaneler, växelriktare och batteri. Installationen utfördes noggrant och det kändes tryggt från start till slut. Bra genomgång av hur allt fungerar. Kan tänka mig att anlita igen.

Mikael F
Skrev om Jolums AB

Pålitlig, positiv och trevlig personal

Peter N
Skrev om Jolums AB

Väldigt trevliga killar och kunniga. Höga förväntningar på att installationen skulle göras snyggt och enligt de krav som finns och det levde dom upp till. Vi köpte Solceller med installtion.

Åke M
Skrev om Jolums AB

Kanon , bra service , bra gubbar ,trevliga att prata med Utförde sitt jobb i tid Elbilsladdare

Tommy P
Skrev om Jolums AB

Dom har och gör ett kanon jobb, återkopplar och håller oss underrättade om vad som händer och sker /: Malin

Johan G
Skrev om Jolums AB

Mycket trevligt bemötande, smidiga att ha att göra med.

Anders K
Skrev om Jolums AB

Trevligt bemötande , verkar vara kunniga .

Birgit C
Skrev om Jolums AB

Har blivit bra bemött av Jolums och alltid varit tillgängliga och bra återkoppling. Fått en hel fantastiskt information både om solcellspaneler och växlare. Bra och trevlig personal.

Robert G
Skrev om Jolums AB

Oerhört trevligt och personligt gäng som är professionella och väldigt ordentliga. Kan varmt rekommenderas för solcellsinstsllation.

Annika T

Supernöjda med vårat solsystem

Kjell A
Skrev om Jolums AB

Bra bemötande & lätta att prata med. Fick 36 solpaneler monterade & installerade på taket. Mycket duktiga killar som visste exakt vad de gjorde. Kändes extra tryggt då alla var elektriker.

Gunilla Elisabeth S

Trevligt personligt bemötande städat och fint efter dagens jobb. Håller utlovade tider kan verkligen rekommenderasmvh Henry

Tibor R
Skrev om Jolums AB

Förväntningarna som vi hade har uppfyllts med råge! Leveranstiden stämde också. Jolums AB lyssnade på våra åsikter. Svar på mail kom nästan på direkten :-). Kompetenta och mycket hjälpsamma!

Askar S
Skrev om Jolums AB

Bra service ! Och väldigt trevliga montörer med gott bemötande !

Willumsen A
Skrev om Jolums AB

Snabb service. Väl utfört arbete. Rekommenderas varmt.

Svar från Jolums AB

Hejsan Willumsen! vi tackar för förtroendet och ditt vänliga omdöme. tveka inte att höra av dig om ni behöver mer hjälp med elarbeten

Johan S
Skrev om Jolums AB

Beställde en solcellsanläggning på 20kWp. Grymma kompetenta killar som levererade helt enl. Ök.

Svar från Jolums AB

Hej Johan! Vi tackar så mycket för ditt omdöme och hoppas du skall bli nöjd med din anläggning