JONAB EL AB

JONAB EL AB

Ring 070-717 53 94 jonab-el.se

JONAB EL AB arbetar med el-servicearbeten och nyinstallationer för såväl nyproduktion som renoveringar. Vi arbetar mot både företag och privatpersoner och har under åren samlat på oss gedigen erfarenhet och många nöjda kunder. Du hittar oss i Åkersberga men vi utför jobb i hela Stockholm, främst i de norra delarna är vi mycket...

53 omdömen om JONAB EL AB

Anders B
Skrev om JONAB EL AB

Mycket trevlig, kunnig och kreativ vad gäller lösningar på problem. bäst!

Tack det var trevligt att träffas. Mvh Hasse

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Klas L
Skrev om JONAB EL AB

Byte av el-central. Bra och trevlig första kontakt och arbetet utfördes på ett proffsigt sätt.

Tack Klas det blev bra och det var trevligt att träffas. Mvh Hasse

Joakim W
Skrev om JONAB EL AB

Installation av elcentral och SPA bad. Mycket proffsigt intryck och mycket kompetent inom det arbete han utförde. Han höll avtalade tider, kunde göra sig förstådd och arbetade effektivt vilket inte är en självklarhet idag. Om alla hantverkare var som han skulle man inte behöva göra något själv.

Svar från JONAB EL AB

Tack Joakim det var trevligt besök hos dig och vi fick till det bra med elinstallationerna.

Mella El
4.7/5 i betyg av 86 omdömen 4.7 av 86 omdömen

Inkoppling av el i utbyggnad och väldigt nöjd med resultatet, trevlig personal och snyggt och prydligt utfört.

Lisa H
Skrev om JONAB EL AB

Hasse har gått igenom all el i min sommarstuga. Det var många otrevliga lösningar innan. Han har dragit om kablar, bytt elcentraler, satt upp en del belysning och element. Vi gick igenom jobbet på plats under några timmar då jag fick många kloka synpunkter och förslag. Därefter bestämdes vad som skulle göras och köpas. Jag fick också en tids/kostnadsuppskattning som stämt bra. Under arbetet har vi haft lagom med avstämningar. Hasse har gjort ett väldigt snyggt jobb och jag känner mig trygg med min nya anläggning. Bra ordning på skräpet var det också.

Tack Lisa det var spännande och roligt att du vart så nöjd. Mvh Hasse

Mattias E
Skrev om JONAB EL AB

Har fått hjälp med att flytta el, efter att vi rivit några väggar och flyttade köket och öppnade upp hallen. Vi fick ett bra mottagande och ett väl utfört arbete av Hans på Jonab El AB. Lite problem blev det vid vardagsrummet, när en gömd kabel tyvärr kapades av misstag, men det löste Hans också. På det stora hela är vi nöjda med Jonab El AB! Rekommenderas!

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
Stefan J
Skrev om JONAB EL AB

Kan rekommendera Jonab El, bra bemötande och arbetet utfört helt enligt överenskommelse.

Svar från JONAB EL AB

Tack Stefan det var trevligt att träffas.

Stefan B
Skrev om JONAB EL AB

Installation av el i garage. Fungerade mycket bra och smidigt. Bra kundbemötande! Företaget levde upp till alla förväntningar. Kan rekommenderas !

Hans J gillar detta
Svar från JONAB EL AB

Tack Stefan det blir bra när planeringen är god.

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 258 omdömen 4.8 av 258 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Jan B
Skrev om JONAB EL AB

Mycket trevligt bemötande, pålitlig och kunnig elektriker. Utförde kontakt- och lampinstallationer.

Svar från JONAB EL AB

Tack Jan det var trevligt att träffas.

Inger C
Skrev om JONAB EL AB

Bra bemötande och kompetens i kombination med bra omdöme om vad som bör göras eller inte. Rekommenderas!

Svar från JONAB EL AB

Tack Inger det var trevligt att träffas.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Martin B
Skrev om JONAB EL AB

Precis den lokale trevliga elektrikern man vill ha. Vi kommer anlita honom till alla våra eljobb framöver.

Svar från JONAB EL AB

Ett tack från den lokale elektrikern

Marie K
Skrev om JONAB EL AB

Mycket bra service, snabb leverans och professionellt utförande.

SHL El & Nätverksservice
5.0/5 i betyg av 77 omdömen 5.0 av 77 omdömen
BadgeFourYears

Bästa hantverkare som jag träffat på Ekerö. Proffsigt arbete med en hög servicenivå.

Elin C
Skrev om JONAB EL AB

Jonab el drog om all el hos oss och gjorde ett superjobb. Elektrikern var proffsig, trevlig och noga med att förklara saker. Vi är väldigt nöjda och har varmt rekommenderat Jonab el till vänner och bekanta.

Eric R
Skrev om JONAB EL AB

Fick hjälp med att byta en trasig strömbrytare i badrummet. Snabbt och professionellt utfört.

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 217 omdömen 4.8 av 217 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

Emma W
Skrev om JONAB EL AB

Mycket proffesionellt bemötande redan från början. Hasse är kanon trevlig och hjälpsam. Vi är mycket nöjda med all installation samt lösningar på önskemål som vi hade under renovering av vårt radhus.

Emil
Skrev om JONAB EL AB

Hasse kommer på utsatt tid, har kunden i fokus och tänker proaktivt för att du ska bli nöjd! Varma rekommendationer.

Svar från JONAB EL AB

Tack det är alltid trevligt att träffas och jobba hemma hos dig.

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Mathias A
Skrev om JONAB EL AB

Jag fick hjälp med elinstallationer inomhus. Arbetet utfördes punktligt och effektivt och med god kommunikation. JONAB påpekade även (och fick korrigera) felgjord installation i det befintliga elsystemet (äldre hus). Kommer definitivt att anlita dem igen.

Niklas Ö
Skrev om JONAB EL AB

Snabb service. Proffsigt utförande. Trevligt och ärligt bemötande.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
KERSTIN T
Skrev om JONAB EL AB

Vi är oerhört nöjda med de elarbeten som Jonab har utfört åt oss, både på landet och i stan. Perfekt utförda jobb och mycket trevligt bemötande. Kommer i tid och håller kontakten. Kan verkligen rekommenderas! Kerstin & Erland Törngren

Tack Kerstin det är alltid lika trevlig att komma till er. Mvh Hasse

Kent G
Skrev om JONAB EL AB

Punktlig. Tillmötesgående. Konsultativ. Snabb, skicklig och arbete utfört med kvalitet.

Svar från JONAB EL AB

Alltid lika roligt att få komma till dig och hjälpa till med elen. MVH Hasse

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 421 omdömen 4.6 av 421 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

Per K
Skrev om JONAB EL AB

Trevlig och duktig. Gör proffsiga installationer.

Tack för visat förtroende och vänligt bemötande. MVH Hasse

Magnus W
Skrev om JONAB EL AB

Bra service och väl utfört arbete.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Daniel K
Skrev om JONAB EL AB

Mycket kompetent och trevlig elektriker. Jag rekommenderar hon

Svar från JONAB EL AB

Hej Daniel det var trevligt och trångt i ditt kök men det vart bra till slut. Hon?? Jag är en han.

Barbro A
Skrev om JONAB EL AB

Välgjort arbete,pålitlig hantverkare,glad och trevlig person.

Svar från JONAB EL AB

Tack Barbro för ditt fina omdöme.

Gunnar I
Skrev om JONAB EL AB

Ett gediget arbete och ett mycket behaglit bemötande!

Svar från JONAB EL AB

Tack det var trevligt att träffas.

Bo B
Skrev om JONAB EL AB

Hasse på Jonab kom med kort varsel och tog bort elledning gällande tork- och tvättmaskin.Som alltid ett proffsigt bemötande.

Bo B gillar detta
Svar från JONAB EL AB

Det alltid trevlig att komma till er.

Erik B
Skrev om JONAB EL AB

Jag har anlitat Hasse på Jonab för ett antal olika jobb så som byte av elcentral, komplettering, omdragning, ny dragning, jordning med mera! Jag tycker priser på både arbete och material håller en rimlig nivå, det bästa är däremot att Jonab är mycket punktliga, det är mycket mycket hög kvalitet på arbetet, det finns en enorm kunskap samt ett mycket trevligt bemötande! Detta är så viktigt och det känns därför väldigt tryggt som kund att anlita Jonab. Jag ger mina absolut bästa och varmaste rekommendationer.

Svar från JONAB EL AB

Tack Erik det är alltid trevligt att jobba hemma hos dig.

Jurgita K
Skrev om JONAB EL AB

Kunnig, tydlig, trevlig, punktlig. I andra ord finns allt - vett och etikett! Rekommenderas varmt!

Svar från JONAB EL AB

Tack för din fina rekommendationer på reco.

Xavier F
Skrev om JONAB EL AB

Trevlig och hjälpsam! Hjälpte till i telefon istället för att komma förbi och fakturera.

Svar från JONAB EL AB

Det är väl bra att kunna hjälpa till

Anders R
Skrev om JONAB EL AB

Mina högsta rekommendationer till denna elfirma! Hasse är enormt serviceinriktad, kunnig och seriös. Allt har funkat hur bra som helst med jobben som jag beställt, dessutom med bra rådgivning och förslag på utförande som har varit klart över förväntan.

Johan L
Skrev om JONAB EL AB

Helt suveränt! Snabbt svar efter förfrågan Eldragning på lite olika ställen i huset & garage Och snart är det dags igen och då kommer vi definitivt att ringa JONAB igen

Per J
Skrev om JONAB EL AB

Personlig och seriös service. Rekommenderas varmt.

Arne L
Skrev om JONAB EL AB

Av Jonab fick jag mycket positiva erfarenheter. Bemötandet och sedan felsökning och utförandet var det mest engagerande och proffsiga jag upplevt. Rekommenderar gärna denna firma.

Jacob C
Skrev om JONAB EL AB

Har bara bra erfarenheter av JONAB! Hasse är lyhörd och kompetent som ofta har smarta förslag till lösningar. Tidsplaner hålls och arbetet är alltid väl genomfört. Vi är en återkommande kund som kan ge de varmaste rekommendationer!

Mathias T
Skrev om JONAB EL AB

Väldigt trevlig och konsultativ. Hade en bra dialog om vilka lösningar som skulle passa bäst, både praktiskt och estetiskt.

Mona N
Skrev om JONAB EL AB

Han gjorde ett alldeles utmärkt jobb hos oss och jag kan varmt rekommendera honom till alla. Pålitlig, flexibel och kreativ.

Lars-erik B
Skrev om JONAB EL AB

JONAB är både proffisionell och trevlig. Försöker inte heller sälja på onödiga produkter eller tjänster.

Stefan Bo L
Skrev om JONAB EL AB

Praktisk, trevlig, intresserad. Noggrann med ankomsttid. Kom med egna idéer. Tydlig redovisning av kostnader. Snyggt utfört jobb.

Jenny G
Skrev om JONAB EL AB

Fick utomordentlig hjälp med mina elfrågor och förslag på bra lösningar som snabbt kunde åtgärdas. Jag kan varmt rekommendera JONAB!

Bertil E
Skrev om JONAB EL AB

Bra och pålitlig elektriker , som ordnar problemet och förklarar om det !

Caroline N
Skrev om JONAB EL AB

Höll tider och gjorde ett väldigt bra jobb. Rekommenderas varmt.

Robert C
Skrev om JONAB EL AB

Mycket bra att ha och göra med, tydligt pris och mycket bra återkoppling.

Sören H
Skrev om JONAB EL AB

Fixade en del mindre eljobb i vår lägenhet till ett hyfsat pris. Kom snabbt och gjorde ett bra jobb. Trevlig att ha att göra med. Behöver vi mer hjälp kommer vi att anlita JONAB.

Pontus N
Skrev om JONAB EL AB

Proffsigt och bra bemötande. Kom med egna idéer ang. belysning som blev jättebra.

huseyin s
Skrev om JONAB EL AB

Har aldrig köpt tjänster från Hasse tidigare och kan därför inte säga mycket om hur duktig han är på det han gör, dock kan jag yttra mig om hur trevlig och serviceminded han är! Han är alltid tydlig i sin kommunikation och väldigt hjälpsam! Detta är en egenskap som ger trygghet tycker jag och kommer därför alltid ha honom i bakhuvudet när jag eller någon behöver en elektriker!

Svar från JONAB EL AB

Det är alltid lika roligt att träffas

Magnus F
Skrev om JONAB EL AB

Hasse har gjort ett par mindre jobb hos oss. Mycket trevlig att ha och göra med. Snabb, kunnig, punktlig och kommer med bra förslag på lösningar. Rimliga priser och snygga arbeten. Kommer att anlita Jonab igen framöver och rekommenderar honom starkt.

Eva L
Skrev om JONAB EL AB

Snabbt och precis som jag ville ha det. Fast med bättre lösningar. Jag kan rekommendera JONAB Eva

Malin J
Skrev om JONAB EL AB

Toppenbra bra service, Hasse var otroligt kunnig, noggrann och mån om oss som kund. Har anlitat honom fler gånger och kommer göra det igen!

Senada K
Skrev om JONAB EL AB

Jonab är mycket seriöst och pålitligt elföretag, Vi är mycket nöjda med deras proffsiga attityd och hög kunskap. Pålitliga, punktliga, allt blev klart i tid med en mycket bra komunikation, Vi kommer att anlita Jonab igen, Rekommenderas starkt

Alex Bygg M
Skrev om JONAB EL AB

Funka kanon bra samarbete och vi förde dialog genom hela arbetet!

Maramonti M
Skrev om JONAB EL AB

Mycket nöjd ! Proffsig service !