JONAB EL AB

Slussbrovägen 8, 184 41 Åkersberga — Visa karta

JONAB EL AB arbetar med el-servicearbeten och nyinstallationer för såväl nyproduktion som renoveringar. Vi arbetar mot både företag och privatpersoner och har under åren samlat på oss gedigen erfarenhet och många nöjda kunder.

Du hittar oss i Åkersberga men vi utför jobb i hela Stockholm, främst i de norra delarna är vi mycket anlitade. Inget jobb är för stort eller litet för oss. Vare sig du vill renovera hela köket eller byta ut lamporna i din sommarstuga kan du höra av dig till oss. Vi lovar att du får jobbet gjort säkert och korrekt. Välkommen till oss!

Läs vad 49 kunder tycker om JONAB EL AB

• Mattias E skrev om JONAB EL AB
    Har fått hjälp med att flytta el, efter att vi rivit några väggar och flyttade köket och öppnade upp hallen. Vi fick ett bra mottagande och ett väl utfört arbete av Hans på Jonab El AB.

Lite problem blev det vid vardagsrummet, när en gömd kabel tyvärr kapades av misstag, men det löste Hans också.

På det stora hela är vi nöjda med Jonab El AB! Rekommenderas! Läs mer
  • Stefan J skrev om JONAB EL AB
    Kan rekommendera Jonab El, bra bemötande och arbetet utfört helt enligt överenskommelse. Läs mer
    2018-03-21 Hans J svarar Stefan J
    Tack Stefan det var trevligt att träffas.
  • Stefan B skrev om JONAB EL AB
    Installation av el i garage. Fungerade mycket bra och smidigt. Bra kundbemötande! Företaget levde upp till alla förväntningar. Kan rekommenderas ! Läs mer
    2018-03-19 Hans J svarar Stefan B
    Tack Stefan det blir bra när planeringen är god.
    Hans J gillar detta
  • Jan B skrev om JONAB EL AB
    Mycket trevligt bemötande, pålitlig och kunnig elektriker. Utförde kontakt- och lampinstallationer. Läs mer
    2018-02-11 Hans J svarar Jan B
    Tack Jan det var trevligt att träffas.
  • Inger C skrev om JONAB EL AB
    Bra bemötande och kompetens i kombination med bra omdöme om vad som bör göras eller inte. Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-11 Hans J svarar Inger C
    Tack Inger det var trevligt att träffas.
  • Martin B skrev om JONAB EL AB
    Precis den lokale trevliga elektrikern man vill ha. Vi kommer anlita honom till alla våra eljobb framöver. Läs mer
    2018-02-10 Hans J svarar Martin B
    Ett tack från den lokale elektrikern
  • Marie K skrev om JONAB EL AB
    Mycket bra service, snabb leverans och professionellt utförande. Läs mer
  • Elin C skrev om JONAB EL AB
    Jonab el drog om all el hos oss och gjorde ett superjobb. Elektrikern var proffsig, trevlig och noga med att förklara saker. Vi är väldigt nöjda och har varmt rekommenderat Jonab el till vänner och bekanta. Läs mer
  • Eric R skrev om JONAB EL AB
    Fick hjälp med att byta en trasig strömbrytare i badrummet. Snabbt och professionellt utfört. Läs mer
  • Emma W skrev om JONAB EL AB
    Mycket proffesionellt bemötande redan från början. Hasse är kanon trevlig och hjälpsam. Vi är mycket nöjda med all installation samt lösningar på önskemål som vi hade under renovering av vårt radhus. Läs mer
  • Emil
    Emil skrev om JONAB EL AB
    Hasse kommer på utsatt tid, har kunden i fokus och tänker proaktivt för att du ska bli nöjd! Varma rekommendationer. Läs mer
    2017-11-23 Hans J svarar Emil
    Tack det är alltid trevligt att träffas och jobba hemma hos dig.
  • Mathias A skrev om JONAB EL AB
    Jag fick hjälp med elinstallationer inomhus. Arbetet utfördes punktligt och effektivt och med god kommunikation. JONAB påpekade även (och fick korrigera) felgjord installation i det befintliga elsystemet (äldre hus). Kommer definitivt att anlita dem igen. Läs mer
  • Niklas Ö skrev om JONAB EL AB
    Snabb service.
    Proffsigt utförande.
    Trevligt och ärligt bemötande. Läs mer
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om JONAB EL AB
    Vi är oerhört nöjda med de elarbeten som Jonab har utfört åt oss, både på landet och i stan. Perfekt utförda jobb och mycket trevligt bemötande. Kommer i tid och håller kontakten. Kan verkligen rekommenderas!
    Kerstin & Erland Törngren Läs mer
    2017-03-21 Hans J svarar Kerstin T
    Tack Kerstin det är alltid lika trevlig att komma till er.
    Mvh Hasse
  • Kent G skrev om JONAB EL AB
    Punktlig. Tillmötesgående. Konsultativ. Snabb, skicklig och arbete utfört med kvalitet. Läs mer
    2017-03-08 Hans J svarar Kent G
    Alltid lika roligt att få komma till dig och hjälpa till med elen.
    MVH
    Hasse
  • Per K
    Per K skrev om JONAB EL AB
    Trevlig och duktig. Gör proffsiga installationer. Läs mer
    2017-03-08 Hans J svarar Per K
    Tack för visat förtroende och vänligt bemötande.
    MVH
    Hasse
  • Magnus W skrev om JONAB EL AB
    Bra service och väl utfört arbete. Läs mer
  • Daniel K skrev om JONAB EL AB
    Mycket kompetent och trevlig elektriker. Jag rekommenderar hon Läs mer
    2017-02-02 Hans J svarar Daniel K
    Hej Daniel det var trevligt och trångt i ditt kök men det vart bra till slut.
    Hon?? Jag är en han.
  • Barbro A skrev om JONAB EL AB
    Välgjort arbete,pålitlig hantverkare,glad och trevlig person. Läs mer
    2017-01-29 Hans J svarar Barbro A
    Tack Barbro för ditt fina omdöme.
  • Gunnar I skrev om JONAB EL AB
    Ett gediget arbete och ett mycket behaglit bemötande! Läs mer
    2017-01-29 Hans J svarar Gunnar I
    Tack det var trevligt att träffas.
  • Bo B
    Bo B skrev om JONAB EL AB
    Hasse på Jonab kom med kort varsel och tog bort elledning gällande tork- och tvättmaskin.Som alltid ett proffsigt bemötande. Läs mer
    2017-01-28 Hans J svarar Bo B
    Det alltid trevlig att komma till er.
    Bo B gillar detta
  • Erik B
    Erik B skrev om JONAB EL AB
    Jag har anlitat Hasse på Jonab för ett antal olika jobb så som byte av elcentral, komplettering, omdragning, ny dragning, jordning med mera! Jag tycker priser på både arbete och material håller en rimlig nivå, det bästa är däremot att Jonab är mycket punktliga, det är mycket mycket hög kvalitet på arbetet, det finns en enorm kunskap samt ett mycket trevligt bemötande! Detta är så viktigt och det känns därför väldigt tryggt som kund att anlita Jonab. Jag ger mina absolut bästa och varmaste rekommendationer. Läs mer
    2017-01-29 Hans J svarar Erik B
    Tack Erik det är alltid trevligt att jobba hemma hos dig.
  • Jurgita K
    Jurgita K skrev om JONAB EL AB
    Kunnig, tydlig, trevlig, punktlig. I andra ord finns allt - vett och etikett! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2016-03-01 Hans J svarar Jurgita K
    Tack för din fina rekommendationer på reco.
  • Xavier F
    Xavier F skrev om JONAB EL AB
    Trevlig och hjälpsam! Hjälpte till i telefon istället för att komma förbi och fakturera. Läs mer
    2016-01-05 Hans J svarar Xavier F
    Det är väl bra att kunna hjälpa till
  • Anders R skrev om JONAB EL AB
    Mina högsta rekommendationer till denna elfirma! Hasse är enormt serviceinriktad, kunnig och seriös. Allt har funkat hur bra som helst med jobben som jag beställt, dessutom med bra rådgivning och förslag på utförande som har varit klart över förväntan. Läs mer
  • Johan L skrev om JONAB EL AB
    Helt suveränt!
    Snabbt svar efter förfrågan
    Eldragning på lite olika ställen i huset & garage
    Och snart är det dags igen och då kommer vi definitivt att ringa JONAB igen Läs mer
  • Per J skrev om JONAB EL AB
    Personlig och seriös service.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Arne L skrev om JONAB EL AB
    Av Jonab fick jag mycket positiva erfarenheter.
    Bemötandet och sedan felsökning och utförandet var det mest engagerande och proffsiga jag upplevt. Rekommenderar gärna denna firma. Läs mer
  • Jacob C skrev om JONAB EL AB
    Har bara bra erfarenheter av JONAB!
    Hasse är lyhörd och kompetent som ofta har smarta förslag till lösningar.
    Tidsplaner hålls och arbetet är alltid väl genomfört.

Vi är en återkommande kund som kan ge de varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Mathias T skrev om JONAB EL AB
    Väldigt trevlig och konsultativ. Hade en bra dialog om vilka lösningar som skulle passa bäst, både praktiskt och estetiskt. Läs mer
  • Mona N
    Mona N skrev om JONAB EL AB
    Han gjorde ett alldeles utmärkt jobb hos oss och jag kan varmt rekommendera honom till alla. Pålitlig, flexibel och kreativ. Läs mer
  • Lars-erik B skrev om JONAB EL AB
    JONAB är både proffisionell och trevlig. Försöker inte heller sälja på onödiga produkter eller tjänster. Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om JONAB EL AB
    Praktisk, trevlig, intresserad. Noggrann med ankomsttid. Kom med egna idéer. Tydlig redovisning av kostnader. Snyggt utfört jobb. Läs mer
  • Jenny G skrev om JONAB EL AB
    Fick utomordentlig hjälp med mina elfrågor och förslag på bra lösningar som snabbt kunde åtgärdas. Jag kan varmt rekommendera JONAB! Läs mer
  • Bertil E skrev om JONAB EL AB
    Bra och pålitlig elektriker , som ordnar problemet och förklarar om det ! Läs mer
  • Caroline N skrev om JONAB EL AB
    Höll tider och gjorde ett väldigt bra jobb. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Robert C skrev om JONAB EL AB
    Mycket bra att ha och göra med, tydligt pris och mycket bra återkoppling. Läs mer
  • Sören H
    Sören H skrev om JONAB EL AB
    Fixade en del mindre eljobb i vår lägenhet till ett hyfsat pris.
    Kom snabbt och gjorde ett bra jobb. Trevlig att ha att göra med. Behöver vi mer hjälp kommer vi att anlita JONAB. Läs mer
  • Pontus N skrev om JONAB EL AB
    Proffsigt och bra bemötande. Kom med egna idéer ang. belysning som blev jättebra. Läs mer
  • huseyin s skrev om JONAB EL AB
    Har aldrig köpt tjänster från Hasse tidigare och kan därför inte säga mycket om hur duktig han är på det han gör, dock kan jag yttra mig om hur trevlig och serviceminded han är! Han är alltid tydlig i sin kommunikation och väldigt hjälpsam! Detta är en egenskap som ger trygghet tycker jag och kommer därför alltid ha honom i bakhuvudet när jag eller någon behöver en elektriker! Läs mer
    2015-09-14 Hans J svarar huseyin s
    Det är alltid lika roligt att träffas
  • Magnus F skrev om JONAB EL AB
    Hasse har gjort ett par mindre jobb hos oss. Mycket trevlig att ha och göra med. Snabb, kunnig, punktlig och kommer med bra förslag på lösningar. Rimliga priser och snygga arbeten. Kommer att anlita Jonab igen framöver och rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Eva L skrev om JONAB EL AB
    Snabbt och precis som jag ville ha det. Fast med bättre lösningar.
    Jag kan rekommendera JONAB
    Eva Läs mer
  • Malin J skrev om JONAB EL AB
    Toppenbra bra service, Hasse var otroligt kunnig, noggrann och mån om oss som kund. Har anlitat honom fler gånger och kommer göra det igen! Läs mer
  • Senada K skrev om JONAB EL AB
    Jonab är mycket seriöst och pålitligt elföretag,
    Vi är mycket nöjda med deras proffsiga attityd och hög kunskap.
    Pålitliga, punktliga, allt blev klart i tid med en mycket bra komunikation,
    Vi kommer att anlita Jonab igen,
    Rekommenderas starkt Läs mer
  • Alex Bygg M skrev om JONAB EL AB
    Funka kanon bra samarbete och vi förde dialog genom hela arbetet! Läs mer
  • Maramonti M skrev om JONAB EL AB
    Mycket nöjd ! Proffsig service ! Läs mer
  • Kristina L skrev om JONAB EL AB
    Bra utfört arbete till humant pris Läs mer
  • Tommie J skrev om JONAB EL AB
    Jag kan varmt rekommendera Jonab då jag är mycket nöjd med arbetet dom utfört. Jag möttes av proffsighet, noggrannhet och lyhördhet. Hans var dessutom väldigt noga med att städa undan efter sig, vilket jag aldrig tidigare stött på vad det gäller elektriker i allmänhet. Hans gjorde sin hemläxa innan han kom ut genom att först besöka, sedan genom att be om elritningar. Kort och gott är kanon nöjd och kommer inte byta elektriker på väldigt länge.

Tommie Läs mer
  • Helena W skrev om JONAB EL AB
    Snabb service, noggrann och socialt kompetent. Läs mer

Slussbrovägen 8, 184 41 Åkersberga