JONAB

Slussbrovägen 8, 184 41 Åkersberga — Visa karta

JONAB arbetar med elservicearbeten samt nyinstallationer för såväl nyproduktion som renoveringar. Vi arbetar mot både företag och privatpersoner och har under åren samlat på oss gedigen erfarenhet och många nöjda kunder.
Hunnebergsvägen 3, 16743, BROMMA
Alviks Elektriska
Åsa V:
Superbra! De kom och tittade på problemet en halvtimme efter att jag ringde, och själva arbetet utfördes på utsatt tid utan fördröjningar oc...

Elektriker nära JONAB:

Trälhavsvägen 30, ÅKERSBERGA
Vid förfrågan åtar vi oss totalentreprenaden där vi sköter kontakten med ... Läs mer ›
Lotta S:
Jag har renoverat ett badrum samt efterhand även fått hjälp med att göra plats för och installera tvättmaskin/diskmaskin m.m. Bemötandet frå...

Måttbandsvägen 12, TÄBY
Våra erfarna elektriker är väl bevandrade i vanligt förekommande problem eller u... Läs mer ›
Sanna K:
Jag är jättenöjd. Kommer definitivt att anlita EmmaEl igen!

Måttbandsvägen 12, TÄBY
Hör gärna av dig till oss om du har något du tycker borde förbättras! Vi komm... Läs mer ›
Micael L:
Snabb respons redan från första kontakten. Dom har hjälp oss med fyra mindre arbeten - fogbyte, ny badkarsblandare, ny trädgårdskran samt ny...

Läs vad 28 kunder tycker om JONAB

• Erik B
    Erik B skrev om JONAB
    Jag har anlitat Hasse på Jonab för ett antal olika jobb så som byte av elcentral, komplettering, omdragning, ny dragning, jordning med mera! Jag tycker priser på både arbete och material håller en rimlig nivå, det bästa är däremot att Jonab är mycket punktliga, det är mycket mycket hög kvalitet på arbetet, det finns en enorm kunskap samt ett mycket trevligt bemötande! Detta är så viktigt och det känns därför väldigt tryggt som kund att anlita Jonab. Jag ger mina absolut bästa och varmaste rekommendationer.
  • Jurgita K
    Jurgita K skrev om JONAB
    Kunnig, tydlig, trevlig, punktlig. I andra ord finns allt - vett och etikett! Rekommenderas varmt!
    2016-03-01 Hans J svarar Jurgita K
    Tack för din fina rekommendationer på reco.
  • Xavier F
    Xavier F skrev om JONAB
    Trevlig och hjälpsam! Hjälpte till i telefon istället för att komma förbi och fakturera.
    2016-01-05 Hans J svarar Xavier F
    Det är väl bra att kunna hjälpa till
  • Anders R
    Anders R skrev om JONAB
    Mina högsta rekommendationer till denna elfirma! Hasse är enormt serviceinriktad, kunnig och seriös. Allt har funkat hur bra som helst med jobben som jag beställt, dessutom med bra rådgivning och förslag på utförande som har varit klart över förväntan.
  • Johan L
    Johan L skrev om JONAB
    Helt suveränt!
    Snabbt svar efter förfrågan
    Eldragning på lite olika ställen i huset & garage
    Och snart är det dags igen och då kommer vi definitivt att ringa JONAB igen
  • Per J
    Per J skrev om JONAB
    Personlig och seriös service.
    Rekommenderas varmt.
  • Arne L
    Arne L skrev om JONAB
    Av Jonab fick jag mycket positiva erfarenheter.
    Bemötandet och sedan felsökning och utförandet var det mest engagerande och proffsiga jag upplevt. Rekommenderar gärna denna firma.
  • Jacob C
    Jacob C skrev om JONAB
    Har bara bra erfarenheter av JONAB!
    Hasse är lyhörd och kompetent som ofta har smarta förslag till lösningar.
    Tidsplaner hålls och arbetet är alltid väl genomfört.

Vi är en återkommande kund som kan ge de varmaste rekommendationer!
  • Mathias T
    Mathias T skrev om JONAB
    Väldigt trevlig och konsultativ. Hade en bra dialog om vilka lösningar som skulle passa bäst, både praktiskt och estetiskt.
  • Mona N
    Mona N skrev om JONAB
    Han gjorde ett alldeles utmärkt jobb hos oss och jag kan varmt rekommendera honom till alla. Pålitlig, flexibel och kreativ.
  • Lars-erik B
    Lars-erik B skrev om JONAB
    JONAB är både proffisionell och trevlig. Försöker inte heller sälja på onödiga produkter eller tjänster.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om JONAB
    Praktisk, trevlig, intresserad. Noggrann med ankomsttid. Kom med egna idéer. Tydlig redovisning av kostnader. Snyggt utfört jobb.
  • Jenny G
    Jenny G skrev om JONAB
    Fick utomordentlig hjälp med mina elfrågor och förslag på bra lösningar som snabbt kunde åtgärdas. Jag kan varmt rekommendera JONAB!
  • Bertil E
    Bertil E skrev om JONAB
    Bra och pålitlig elektriker , som ordnar problemet och förklarar om det !
  • Caroline N
    Caroline N skrev om JONAB
    Höll tider och gjorde ett väldigt bra jobb. Rekommenderas varmt.
  • Robert C
    Robert C skrev om JONAB
    Mycket bra att ha och göra med, tydligt pris och mycket bra återkoppling.
  • Sören H
    Sören H skrev om JONAB
    Fixade en del mindre eljobb i vår lägenhet till ett hyfsat pris.
    Kom snabbt och gjorde ett bra jobb. Trevlig att ha att göra med. Behöver vi mer hjälp kommer vi att anlita JONAB.
  • Pontus N
    Pontus N skrev om JONAB
    Proffsigt och bra bemötande. Kom med egna idéer ang. belysning som blev jättebra.
  • huseyin s
    huseyin s skrev om JONAB
    Har aldrig köpt tjänster från Hasse tidigare och kan därför inte säga mycket om hur duktig han är på det han gör, dock kan jag yttra mig om hur trevlig och serviceminded han är! Han är alltid tydlig i sin kommunikation och väldigt hjälpsam! Detta är en egenskap som ger trygghet tycker jag och kommer därför alltid ha honom i bakhuvudet när jag eller någon behöver en elektriker!
    2015-09-14 Hans J svarar huseyin s
    Det är alltid lika roligt att träffas
  • Magnus F
    Magnus F skrev om JONAB
    Hasse har gjort ett par mindre jobb hos oss. Mycket trevlig att ha och göra med. Snabb, kunnig, punktlig och kommer med bra förslag på lösningar. Rimliga priser och snygga arbeten. Kommer att anlita Jonab igen framöver och rekommenderar honom starkt.
  • Eva L
    Eva L skrev om JONAB
    Snabbt och precis som jag ville ha det. Fast med bättre lösningar.
    Jag kan rekommendera JONAB
    Eva
  • Malin J
    Malin J skrev om JONAB
    Toppenbra bra service, Hasse var otroligt kunnig, noggrann och mån om oss som kund. Har anlitat honom fler gånger och kommer göra det igen!
  • Senada K
    Senada K skrev om JONAB
    Jonab är mycket seriöst och pålitligt elföretag,
    Vi är mycket nöjda med deras proffsiga attityd och hög kunskap.
    Pålitliga, punktliga, allt blev klart i tid med en mycket bra komunikation,
    Vi kommer att anlita Jonab igen,
    Rekommenderas starkt
  • Alex Bygg M
    Alex Bygg M skrev om JONAB
    Funka kanon bra samarbete och vi förde dialog genom hela arbetet!
    2014-10-14 Hans J svarar Alex Bygg M
    Hej Alex
    Tack för det fina omdömet, du är själv mycket bra att ha och göra med och gör kanonbra jobb.
  • Maramonti M
    Maramonti M skrev om JONAB
    Mycket nöjd ! Proffsig service !
    2014-10-14 Hans J svarar Maramonti M
    Mycket trevligt att jobba hemma hos dig.
    MVH Hasse
  • Kristina L
    Kristina L skrev om JONAB
    Bra utfört arbete till humant pris
    2014-10-14 Hans J svarar Kristina L
    Tack det vart fint.
  • Tommie J
    Tommie J skrev om JONAB
    Jag kan varmt rekommendera Jonab då jag är mycket nöjd med arbetet dom utfört. Jag möttes av proffsighet, noggrannhet och lyhördhet. Hans var dessutom väldigt noga med att städa undan efter sig, vilket jag aldrig tidigare stött på vad det gäller elektriker i allmänhet. Hans gjorde sin hemläxa innan han kom ut genom att först besöka, sedan genom att be om elritningar. Kort och gott är kanon nöjd och kommer inte byta elektriker på väldigt länge.

Tommie
    2014-10-14 Hans J svarar Tommie J
    Härligt att du vart nöjd, det var mycket trevligt att få jobba hemma hos dig.
    Jag kommer på besök när du kallar på mig.
  • Helena W
    Helena W skrev om JONAB
    Snabb service, noggrann och socialt kompetent.
    2014-10-14 Hans J svarar Helena W
    Kul att ni tyckte det vart bra, återkom när ni vill ha mer hjälp.

Slussbrovägen 8, 184 41 Åkersberga