JONAB EL AB

JONAB EL AB

JONAB EL AB arbetar med el-servicearbeten och nyinstallationer för såväl nyproduktion som renoveringar. Vi arbetar mot både företag och privatpersoner och har under åren samlat på oss gedigen erfarenhet och många nöjda kunder.

Du hittar oss i Åkersberga men vi utför jobb i hela Stockholm, främst i de norra delarna är vi mycket anlitade. Inget jobb är för stort eller litet för oss. Vare sig du vill renovera hela köket eller byta ut lamporna i din sommarstuga kan du höra av dig till oss. Vi lovar att du får jobbet gjort säkert och korrekt. Välkommen till oss!

Läs vad 53 kunder tycker om JONAB EL AB 2

• 2020-09-18
    Mycket trevlig, kunnig och kreativ vad gäller lösningar på problem.

bäst!
    Tack det var trevligt att träffas. Mvh Hasse JONAB EL AB
  • 2020-09-17
    Byte av el-central. Bra och trevlig första kontakt och arbetet utfördes på ett proffsigt sätt.
    Tack Klas det blev bra och det var trevligt att träffas. Mvh Hasse JONAB EL AB
  • 2020-09-15
    Installation av elcentral och SPA bad. Mycket proffsigt intryck och mycket kompetent inom det arbete han utförde.
    Han höll avtalade tider, kunde göra sig förstådd och arbetade effektivt vilket inte är en självklarhet idag.
    Om alla hantverkare var som han skulle man inte behöva göra något själv.
    Tack Joakim det var trevligt besök hos dig och vi fick till det bra med elinstallationerna. JONAB EL AB
  • 2020-09-15
    Hasse har gått igenom all el i min sommarstuga. Det var många otrevliga lösningar innan. Han har dragit om kablar, bytt elcentraler, satt upp en del belysning och element.
    Vi gick igenom jobbet på plats under några timmar då jag fick många kloka synpunkter och förslag. Därefter bestämdes vad som skulle göras och köpas. Jag fick också en tids/kostnadsuppskattning som stämt bra.
    Under arbetet har vi haft lagom med avstämningar. Hasse har gjort ett väldigt snyggt jobb och jag känner mig trygg med min nya anläggning. Bra ordning på skräpet var det också.
    Tack Lisa det var spännande och roligt att du vart så nöjd. Mvh Hasse JONAB EL AB
  • 2018-03-21
    Har fått hjälp med att flytta el, efter att vi rivit några väggar och flyttade köket och öppnade upp hallen. Vi fick ett bra mottagande och ett väl utfört arbete av Hans på Jonab El AB.

Lite problem blev det vid vardagsrummet, när en gömd kabel tyvärr kapades av misstag, men det löste Hans också.

På det stora hela är vi nöjda med Jonab El AB! Rekommenderas!
  • 2018-03-20
    Kan rekommendera Jonab El, bra bemötande och arbetet utfört helt enligt överenskommelse.
    Tack Stefan det var trevligt att träffas. JONAB EL AB
  • 2018-03-19
    Installation av el i garage. Fungerade mycket bra och smidigt. Bra kundbemötande! Företaget levde upp till alla förväntningar. Kan rekommenderas !
    Tack Stefan det blir bra när planeringen är god. JONAB EL AB
  • 2018-02-11
    Mycket trevligt bemötande, pålitlig och kunnig elektriker. Utförde kontakt- och lampinstallationer.
    Tack Jan det var trevligt att träffas. JONAB EL AB
  • 2018-02-11
    Bra bemötande och kompetens i kombination med bra omdöme om vad som bör göras eller inte. Rekommenderas!
    Tack Inger det var trevligt att träffas. JONAB EL AB
  • 2018-02-09
    Precis den lokale trevliga elektrikern man vill ha. Vi kommer anlita honom till alla våra eljobb framöver.
    Ett tack från den lokale elektrikern JONAB EL AB
  • 2018-02-09
    Mycket bra service, snabb leverans och professionellt utförande.
  • 2018-02-09
    Jonab el drog om all el hos oss och gjorde ett superjobb. Elektrikern var proffsig, trevlig och noga med att förklara saker. Vi är väldigt nöjda och har varmt rekommenderat Jonab el till vänner och bekanta.
  • 2018-02-09
    Fick hjälp med att byta en trasig strömbrytare i badrummet. Snabbt och professionellt utfört.
  • 2018-02-09
    Mycket proffesionellt bemötande redan från början. Hasse är kanon trevlig och hjälpsam. Vi är mycket nöjda med all installation samt lösningar på önskemål som vi hade under renovering av vårt radhus.
  • Emil
    skrev om JONAB EL AB
    2017-11-22
    Hasse kommer på utsatt tid, har kunden i fokus och tänker proaktivt för att du ska bli nöjd! Varma rekommendationer.
    Tack det är alltid trevligt att träffas och jobba hemma hos dig. JONAB EL AB
  • 2017-03-23
    Jag fick hjälp med elinstallationer inomhus. Arbetet utfördes punktligt och effektivt och med god kommunikation. JONAB påpekade även (och fick korrigera) felgjord installation i det befintliga elsystemet (äldre hus). Kommer definitivt att anlita dem igen.
  • 2017-03-21
    Snabb service.
    Proffsigt utförande.
    Trevligt och ärligt bemötande.
  • 2017-03-21
    Vi är oerhört nöjda med de elarbeten som Jonab har utfört åt oss, både på landet och i stan. Perfekt utförda jobb och mycket trevligt bemötande. Kommer i tid och håller kontakten. Kan verkligen rekommenderas!
    Kerstin & Erland Törngren
    Tack Kerstin det är alltid lika trevlig att komma till er. Mvh Hasse JONAB EL AB
  • 2017-03-08
    Punktlig. Tillmötesgående. Konsultativ. Snabb, skicklig och arbete utfört med kvalitet.
    Alltid lika roligt att få komma till dig och hjälpa till med elen. MVH Hasse JONAB EL AB
  • 2017-03-08
    Trevlig och duktig. Gör proffsiga installationer.
    Tack för visat förtroende och vänligt bemötande. MVH Hasse JONAB EL AB
  • 2017-02-09
    Bra service och väl utfört arbete.
  • 2017-01-31
    Mycket kompetent och trevlig elektriker. Jag rekommenderar hon
    Hej Daniel det var trevligt och trångt i ditt kök men det vart bra till slut. Hon?? Jag är en han. JONAB EL AB
  • 2017-01-29
    Välgjort arbete,pålitlig hantverkare,glad och trevlig person.
    Tack Barbro för ditt fina omdöme. JONAB EL AB
  • 2017-01-29
    Ett gediget arbete och ett mycket behaglit bemötande!
    Tack det var trevligt att träffas. JONAB EL AB
  • Bo B
    skrev om JONAB EL AB
    2017-01-27
    Hasse på Jonab kom med kort varsel och tog bort elledning gällande tork- och tvättmaskin.Som alltid ett proffsigt bemötande.
    Det alltid trevlig att komma till er. JONAB EL AB
  • 2016-06-27
    Jag har anlitat Hasse på Jonab för ett antal olika jobb så som byte av elcentral, komplettering, omdragning, ny dragning, jordning med mera! Jag tycker priser på både arbete och material håller en rimlig nivå, det bästa är däremot att Jonab är mycket punktliga, det är mycket mycket hög kvalitet på arbetet, det finns en enorm kunskap samt ett mycket trevligt bemötande! Detta är så viktigt och det känns därför väldigt tryggt som kund att anlita Jonab. Jag ger mina absolut bästa och varmaste rekommendationer.
    Tack Erik det är alltid trevligt att jobba hemma hos dig. JONAB EL AB
  • 2016-03-01
    Kunnig, tydlig, trevlig, punktlig. I andra ord finns allt - vett och etikett! Rekommenderas varmt!
    Tack för din fina rekommendationer på reco. JONAB EL AB
  • 2016-01-05
    Trevlig och hjälpsam! Hjälpte till i telefon istället för att komma förbi och fakturera.
    Det är väl bra att kunna hjälpa till JONAB EL AB
  • 2015-09-26
    Mina högsta rekommendationer till denna elfirma! Hasse är enormt serviceinriktad, kunnig och seriös. Allt har funkat hur bra som helst med jobben som jag beställt, dessutom med bra rådgivning och förslag på utförande som har varit klart över förväntan.
  • 2015-09-25
    Helt suveränt!
    Snabbt svar efter förfrågan
    Eldragning på lite olika ställen i huset & garage
    Och snart är det dags igen och då kommer vi definitivt att ringa JONAB igen
  • 2015-09-24
    Personlig och seriös service.
    Rekommenderas varmt.
  • 2015-09-23
    Av Jonab fick jag mycket positiva erfarenheter.
    Bemötandet och sedan felsökning och utförandet var det mest engagerande och proffsiga jag upplevt. Rekommenderar gärna denna firma.
  • 2015-09-23
    Har bara bra erfarenheter av JONAB!
    Hasse är lyhörd och kompetent som ofta har smarta förslag till lösningar.
    Tidsplaner hålls och arbetet är alltid väl genomfört.

Vi är en återkommande kund som kan ge de varmaste rekommendationer!
  • 2015-09-23
    Väldigt trevlig och konsultativ. Hade en bra dialog om vilka lösningar som skulle passa bäst, både praktiskt och estetiskt.
  • 2015-09-22
    Han gjorde ett alldeles utmärkt jobb hos oss och jag kan varmt rekommendera honom till alla. Pålitlig, flexibel och kreativ.
  • 2015-09-22
    JONAB är både proffisionell och trevlig. Försöker inte heller sälja på onödiga produkter eller tjänster.
  • 2015-09-21
    Praktisk, trevlig, intresserad. Noggrann med ankomsttid. Kom med egna idéer. Tydlig redovisning av kostnader. Snyggt utfört jobb.
  • 2015-09-21
    Fick utomordentlig hjälp med mina elfrågor och förslag på bra lösningar som snabbt kunde åtgärdas. Jag kan varmt rekommendera JONAB!
  • 2015-09-20
    Bra och pålitlig elektriker , som ordnar problemet och förklarar om det !
  • 2015-09-19
    Höll tider och gjorde ett väldigt bra jobb. Rekommenderas varmt.
  • 2015-09-19
    Mycket bra att ha och göra med, tydligt pris och mycket bra återkoppling.
  • 2015-09-18
    Fixade en del mindre eljobb i vår lägenhet till ett hyfsat pris.
    Kom snabbt och gjorde ett bra jobb. Trevlig att ha att göra med. Behöver vi mer hjälp kommer vi att anlita JONAB.
  • 2015-09-18
    Proffsigt och bra bemötande. Kom med egna idéer ang. belysning som blev jättebra.
  • 2015-09-13
    Har aldrig köpt tjänster från Hasse tidigare och kan därför inte säga mycket om hur duktig han är på det han gör, dock kan jag yttra mig om hur trevlig och serviceminded han är! Han är alltid tydlig i sin kommunikation och väldigt hjälpsam! Detta är en egenskap som ger trygghet tycker jag och kommer därför alltid ha honom i bakhuvudet när jag eller någon behöver en elektriker!
    Det är alltid lika roligt att träffas JONAB EL AB
  • 2014-11-22
    Hasse har gjort ett par mindre jobb hos oss. Mycket trevlig att ha och göra med. Snabb, kunnig, punktlig och kommer med bra förslag på lösningar. Rimliga priser och snygga arbeten. Kommer att anlita Jonab igen framöver och rekommenderar honom starkt.
  • 2014-11-04
    Snabbt och precis som jag ville ha det. Fast med bättre lösningar.
    Jag kan rekommendera JONAB
    Eva
  • 2014-10-25
    Toppenbra bra service, Hasse var otroligt kunnig, noggrann och mån om oss som kund. Har anlitat honom fler gånger och kommer göra det igen!
  • 2014-10-16
    Jonab är mycket seriöst och pålitligt elföretag,
    Vi är mycket nöjda med deras proffsiga attityd och hög kunskap.
    Pålitliga, punktliga, allt blev klart i tid med en mycket bra komunikation,
    Vi kommer att anlita Jonab igen,
    Rekommenderas starkt
  • 2014-10-14
    Funka kanon bra samarbete och vi förde dialog genom hela arbetet!
  • 2014-10-14
    Mycket nöjd ! Proffsig service !