Kabooza AB

2.9

10 omdömen om Kabooza AB

UllaBritta I
Skrev om Kabooza AB

Enligt min erfarenhet är Kabooza ett DÅLIGT serviceföretag :-/ Redan vid Kaboozas tidigare ändring för uppladdning stötte jag på problem och lyckades inte få det att fungera. Efter flera mail utan respons så struntade jag i Kabooza :-( Nu är det åter ändringar, som jag fick meddelande om. Skrev då igen med mina problem, men tror ni att jag fått svar?! Nej då... Just nu är största problemet att jag laddat upp en bild på mindotter och denbilden finns ingen annanstans. Hur sjutton ska jag komma in på mitt konto igen?! Tacksam om Kabooza kontaktar mig. ullabritta_i@yahoo.com

Hot Help
4.8/5 i betyg av 589 omdömen 4.8 av 589 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Sophie P
Skrev om Kabooza AB

Har precis skapat konto och börjat ladda upp filer till Kabooza. Men står att det ska ta 3 veckor för allt att laddas upp. Kan detta vara rimligt??? Jag har totalt 59GB att ladda upp. Vill heller ej ha datorn igång när jag är på jobb eller sover så med andra ord tar det väl flera veckor?

Kabooza S
Skrev om Kabooza AB

Hej Här kommer ett svar från Kaboozas Kundtjänst. Andreas och C har rätt att vi inte har svara på kundtjänst frågor så snabbt som vi har haft som målsättning senaste tiden. Det har varit en konsekvens av att vi har växt så snabbt som vi gör. Vi tackar Andreas och C för att de har visat tålamod medans vi svarar på deras mejl och uppgraderar vår infrastruktur för att bli ännu snabbare. Vänligen The Kabooza Support Team

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1503 omdömen 4.7 av 1503 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Andreas L
Skrev om Kabooza AB

Hej, Jag har fått följande svar för att få backup att funka (utan "network status offline" m m). *** Svar från Kabooza: "För enklast uppgradering av nya backup versionen som är rekommenderad så: 1. Stäng Kabooza om det är igång på Actions>Exit.. 2. Installera nya via www.kabooza.com/setup.exe och välj kör och följ instruktionerna. Vänligen The Kabooza Support Team" *** Slutsats från mig: De har en mycket kraftig expansion och vi får ha förståelse för att de jobbar stenhårt med tekniken - men tyvärr...

Christopher J
Skrev om Kabooza AB

Efter att ha tjatat i över en vecka har jag inte fått något som helst svar på flertal mail till kabooza. Hur gör man för att komma i kontakt med dom? Problemet är att man kan vänta i evigheter med deras mjukvara, den fungerar verkligen inte tillfredsställande! svara inom 30 minuter? Bullshit!

Johan G
Skrev om Kabooza AB

Funkar bra, och deras kundtjänst är trevlig. www.kabooza.com

Anders W
Skrev om Kabooza AB

Jag tycker också Kabooza är bara skräp. Jag har säkerhetskopierat mina dokument och bilder till en lokal service på bredband.net som är min ISP, och det gick smidigt. På Kabooza tar det typ en vecka att göra det som tog en kvart på Bredbandsbolaget. Nu fungerar servicen inte alls, så ni som tycker att Kabooza är bra får gärna säga hur ni använder den för att få den att fungera bra.

James N
Skrev om Kabooza AB

Har provat andra tjänster men detta var den bästa jag hittat. James N

Simon J
Skrev om Kabooza AB

Köpte ochså deras tjänst och tycker den fungerar utmärkt. Låter som du har haft otur. Det är den mest prosvärda backup tjänsten jag har hittat. Simon J

Peter N
Skrev om Kabooza AB

Köpte deras online PC backuptjänst. Reklamen lät lovande där man lovar obegränsat med lagringsutrymme till ett överkomligt pris. Dessutom hade man 100 dagar med nöjd-eller-pengarna-tillbaka garanti. Deras websida saknar totalt bilder eller manualer över backupprogrammet men det utlovas vara så enkelt ett man är uppe och snurrar på ett par minuter. Kanske man bode ha fått några varningsklockor av det men jag tänkte att eftersom företaget är relativt nytt så kanske de inte hunnit prioritera sin websajt. Nåväl efter...