Kak i Västra Mälardalen AB

Kak i Västra Mälardalen AB

kakflytt.se
Ring 021-633 00 Dela

Kak i Västra Mälardalen AB är en professionell flytt- och städfirma som arbetar över hela Sverige och gör din flytt prisvärd, enkel och stressfri. Vi har lång erfarenhet och har trafiktillstånd samt ansvarsförsäkring så att du kan känna dig trygg under hela flytten. Vi erbjuder bohagsflytt samt företagsflytt och vi hjälper...

9 omdömen om Kak i Västra Mälardalen AB

Sedan starten hos Reco 2024

Thomas L
Skrev om Kak i Västra Mälardalen AB

Det kom 3 killar som kämpade på bra och var trevliga.

Carina K
Skrev om Kak i Västra Mälardalen AB

Bra städning och snabbfotade flyttgubbar ☺️

Svar från Kak i Västra Mälardalen AB

Tack för ditt fina omdöme och förtroende. Önskar dig all lycka och hoppas du trivs i din nya bostad😊Mvh Eddie / KAk.

Linus T
Skrev om Kak i Västra Mälardalen AB

Ni är guld värda! I tid, trevliga, försiktiga och snabba. Tack till alla på KAK!

Svar från Kak i Västra Mälardalen AB

Tack för ditt fina omdöme och förtroende. Önskar dig all lycka och hoppas du trivs i din nya bostad😊Mvh Kak-flytt.

Abdalla K
Skrev om Kak i Västra Mälardalen AB

Service inriktad, trevliga och duktiga. Dem var väldigt smidiga. De var till o med tidiga på plats hos oss, 08.00 hade vi sagt o de var 30 min tidigare på plats utanför och skulle vänta tills 08.00 men jag ropade in de för att sätta igång på en gång! Eddie anpassade offerten o kom med bästa lösningar för allt från att lämna nyckel o nedmontera saker som jag var orolig över som min stora tv på väggen! Rekommenderar firman till alla som behöver flytta eller städa hemmet.

Svar från Kak i Västra Mälardalen AB

Tack för ditt fina omdöme och förtroende. Önskar dig all lycka och hoppas du trivs i din nya bostad😊Mvh Eddie.

Philip-Bedirhan B
Skrev om Kak i Västra Mälardalen AB

Snygg och tydlig offert till fastpris. Bokade flytt och flyttstädning. Duktiga tjejer som städade allt galant de klarade av mer än förväntat, på en enda städ besök åtgärda de svåra fläckar som jag personligen inte kunde få bort när jag flytta in! Underbar personal som var effektiv och proffsig, all heder till de! Rekommenderas varmt, stort tack till Eddie och teamet!

Abdirabi A
Skrev om Kak i Västra Mälardalen AB

Utmärkt !!! bra service och mycket professionella jag skulle rekommendera dem till alla. De slog till och med in mina känsliga föremål utan att jag fråga om det

Svar från Kak i Västra Mälardalen AB

Tack för ditt fina omdöme. Vi är väldigt glada över att du nu är så nöjd med vår service och hoppas ni trivs i er nya bostad😊Mvh Kak.

Emina A
Skrev om Kak i Västra Mälardalen AB

Jag har anlitat detta företag två gånger vid flytt och varit lika nöjd båda gångerna! Flyttkillarna är otroligt proffsiga, trevliga och snabba de var dessutom väldigt noggranna och plastade allting ömtåligt som jag inte ens hade haft en tanke på att göra. De var även hjälpsamma med att ställa möblerna i rätt rum i den nya lägenheten. Jag kommer absolut att anställa de igen och jag rekommenderar de varmt om man är i behov av flytthjälp eller städning.

Farhad K
Skrev om Kak i Västra Mälardalen AB

Gick snabbt och smidigt att få en offert, Eddie var trevlig och de som flyttade gjorde ett bra jobb. Inget skadat, det gick snabbt och smidigt. Klagar verkligen inte, så bra pris på flytt och städ.

Mustafa S
Skrev om Kak i Västra Mälardalen AB

Det var en bra flytt med noggranna, starka och trevliga ”flyttgubbar”. De var i tid och jobbade på bra. De var aktsamma om möbler och var bra på att sätta rätt saker i rätt rum och på anvisad plats. De hjälpte även till med att ta isär och sätta ihop möbler. Företaget levde väl upp till förväntningarna. Skulle anlita dem igen.

Svar från Kak i Västra Mälardalen AB

Tack för ditt fina omdöme och förtroende. Önskar dig all lycka och hoppas du trivs i din nya bostad😊Mvh Kak.