Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Göteborg Kakelgubben AB

Hildedalsgatan 200B, 417 05 Göteborg — Visa karta

Kärrastrandvägen 119, 45176, Uddevalla
Svenska Byggruppen
Erika A:
Vi tog hjälp av företaget i fråga att lägga om vårt tak med nya takpannor, nya läkt samt plåtarbeten och en skorstenshuv. Från vår första ...

Byggföretag nära Kakelgubben AB:

Hildedalsgatan 4 C, Göteborg
Kontakta oss på GotOn bygg så kan vi återkomma med en offert! Läs mer ›
Rolf S:
Tydlighet och positivt bemötande från första kontakten. Flexibilitet från företaget, när jag kom med egna önskemål. Det handlade om helren...

Lisa Sass Gata 1, HISINGS BACKA
Vi är specialister på växthus och uterum! Även ROT-uppdrag inom renovering, om- ... Läs mer ›
Bo H:
Mycket duktig, enkel att få tag på via telefon. Fick hjälp med att byta 4 fönster. har absolut ingenting att anmärka på.

Gjutjärnsgatan 16, Göteborg
Martinez Totalentreprenad erbjuder dig en effektiv totalentreprenad i Göteborg! Läs mer ›
Åsa L:
Martinez Totalentreprenad genomförde en helrenovering av min lägenhet under november och december månad. Arbeten som genomfördes var bland a...

Dirigentgatan 3, Västra Frölunda
Kontakta gärna Gotia Tak för konsultation. Läs mer ›
Peter G:
Gotia Tak gör i princip alla våra tätskikt på tak och terrasser i Gbg med omnejd, pålitliga, kommer på avtalade tider samt utför bra arbeten...

Läs vad 2 kunder tycker om Kakelgubben AB

• Rickard H
    Rickard H skrev om Kakelgubben AB
    Vi anlitade Kakelgubben AB främst pga deras breda lista av certifikat och intyg(vilket krävdes av vår BRF).
    Vi är mycket nöjda med det jobb som Luu och hans arbetare utförde i vårt badrum. Vi gjorde en totalrenovering så dom tog hand om allt från att riva det gamla till att hela badrummet var klart.
    Kommunikationen funkade perfekt med Luu, dom lyssnade på våra önskemål och gjorde ett fantastiskt fint badrum till oss.
    Jag kan absolut rekommendera Kakelgubben och kommer kontakta dom själv när jag skall renovera badrum igen!
  • Kim G
    Kim G skrev om Kakelgubben AB
    Anlitade Kakelgubben AB till renovering av vårt badrum.
    Uppdraget de fick var att flytspackla, tätskikta, kakla, lägga klinker samt foga/mjukfog.
    Då vårt badrum är av speciell karaktär krävdes gedigen kundskap av dem vi anlitade, och vi blev inte besvikna. Tvärtemot blev vi positivt överraskade, blev bättre än vad vi trodde.
    De hade dessutom kunskap om Unidrain väggära golvränna, vilket inte alla företag har.
    Då detta var installerat hos oss var detta en stor fördel, då det krävs mer av montören i form av kunskap om vilka tätskikt som är godkända, samt att göra ett korrekt utförande av ju detta.
    De var lyhörda inför våra önskemål, tog till sig detta och berättade själva om sina förslag, för att tillsammans hitta rätt lösning.
    Kvalitetsdokumentet kom tillsammans med fakturan.

Den genomgående känslan av Kakelgubben AB är Kvalitet, Kundbemötande och Kunskap.

/Kim.

Hildedalsgatan 200B, 417 05 Göteborg