Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Göteborg Kakelgubben AB

Hildedalsgatan 200B, 417 05 Göteborg — Visa karta

Hults gata 18, 43645, Askim
Mantema
Magnusson B:
Mantema har hjälpt mig med flera renoveringar av bl.a badrum, kök, samt fuktsanering av en suterängvåning.

Byggföretag nära Kakelgubben AB:

Hildedalsgatan 4 C, Göteborg
Kontakta oss på GotOn bygg så kan vi återkomma med en offert! Läs mer ›
David A:
Hantverkare som håller vad de lovar! Enkla att jobba med, stor kunskap. Jag rekommenderar verkligen goton bygg, och kommer att använda de ...

Gjutjärnsgatan 16, Göteborg
Martinez Totalentreprenad erbjuder dig en effektiv totalentreprenad i Göteborg! Läs mer ›
Annika M:
Som nyinflyttad i Göteborg med 0 kontakter och en elektriker behövdes för att få hjälp med kontakter och armaturer. Ringde månge via Google,...

Dirigentgatan 3, Västra Frölunda
Kontakta gärna Gotia Tak för konsultation. Läs mer ›
Peter G:
Gotia Tak gör i princip alla våra tätskikt på tak och terrasser i Gbg med omnejd, pålitliga, kommer på avtalade tider samt utför bra arbeten...

Ågatan 30, MÖLNDAL
Certifierade målare i Göteborg, Kungsbacka, Kungälv. Vi utför allt från små till... Läs mer ›
Fredrik Ö:
Jättetrevlig och kunnig personal som gärna bollar idéer och kommer med råd. Vår målare Patric gjorde ett jättebra jobb. Vi målade hela vår l...

Läs vad 2 kunder tycker om Kakelgubben AB

• Rickard H
    Rickard H skrev om Kakelgubben AB
    Vi anlitade Kakelgubben AB främst pga deras breda lista av certifikat och intyg(vilket krävdes av vår BRF).
    Vi är mycket nöjda med det jobb som Luu och hans arbetare utförde i vårt badrum. Vi gjorde en totalrenovering så dom tog hand om allt från att riva det gamla till att hela badrummet var klart.
    Kommunikationen funkade perfekt med Luu, dom lyssnade på våra önskemål och gjorde ett fantastiskt fint badrum till oss.
    Jag kan absolut rekommendera Kakelgubben och kommer kontakta dom själv när jag skall renovera badrum igen!
  • Kim G
    Kim G skrev om Kakelgubben AB
    Anlitade Kakelgubben AB till renovering av vårt badrum.
    Uppdraget de fick var att flytspackla, tätskikta, kakla, lägga klinker samt foga/mjukfog.
    Då vårt badrum är av speciell karaktär krävdes gedigen kundskap av dem vi anlitade, och vi blev inte besvikna. Tvärtemot blev vi positivt överraskade, blev bättre än vad vi trodde.
    De hade dessutom kunskap om Unidrain väggära golvränna, vilket inte alla företag har.
    Då detta var installerat hos oss var detta en stor fördel, då det krävs mer av montören i form av kunskap om vilka tätskikt som är godkända, samt att göra ett korrekt utförande av ju detta.
    De var lyhörda inför våra önskemål, tog till sig detta och berättade själva om sina förslag, för att tillsammans hitta rätt lösning.
    Kvalitetsdokumentet kom tillsammans med fakturan.

Den genomgående känslan av Kakelgubben AB är Kvalitet, Kundbemötande och Kunskap.

/Kim.

Hildedalsgatan 200B, 417 05 Göteborg