Alla kategorier Byggvaruhus Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Enskedefältet Kakelspecilisten i Stockholm AB

Kakelspecilisten i Stockholm AB

Sockenvägen 289, 120 40 Årsta — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Kakelspecilisten i Stockholm AB

• Lars T
    Lars T skrev om Kakelspecilisten i Stockholm AB
    Gå inte hit! Känner mig lurad av dem. Köpte klinker och blev rekommenderad att köpa extra för säkerhets skull. "Det vara bara att lämna tillbaka oöppnade förpackningar". Vilket visade sig vara helt fel. När jag skulle byta blev jag blev uppmanad att läsa det finstilta på baksidan av kvittot vilket visade sig annorlunda än säljarens utsaga. Urdåligt. Ingen föståelse för att de lurat mig. Det var upp till mig att läsa allt. Undrar vad de mer lurar kunderna på?
  • Dan T
    Dan T skrev om Kakelspecilisten i Stockholm AB
    Stort utbud av kakel och badrumsinredning. Butiken är trång med en massa trappor och gångar. Har handlat här flera gånger och kan rekommendera butiken. Det du ska undvika är att åka hit på helgen. Helt sjukt mycket folk och på gränsen till omöjligt att få hjälp. Var där i lördags och handlade, fick vänta i 25 minuter på att få hjälp.

Sockenvägen 289, 120 40 Årsta