Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Kungälv Karis Massage och Fysioterapi

Karis Massage och Fysioterapi

Västra Gatan 64, 442 31 Kungälv — Visa karta

Jag arbetar med smärtbehandling och allmänt välbefinnande. Använder de flesta tekniker, såsom bindvävsmassage, svensk klassisk massage, taktil massage och även terapeutiska eteriska oljor. Här kan du få hjälp med smärta, värk och stress. Jag tar emot friskvårdskuponger och friskvårdschecken. Har sex års utbildning inom muskulatur och även erfarenhet från undersköterskearbete. 17 års yrkeserfarenhet av massöryrket. På salongen hittar du även nagelterapeuter, hudterapeuter och yogainstruktörer. Är du företagare? Kontakta oss då för att prata om hur vi kan hjälpa dig att ge organisationen energimassage.
Välkomna för tidsbokning och rådgivning!

Läs vad 4 kunder tycker om Karis Massage och Fysioterapi

• Lotta J
    Lotta J skrev om Karis Massage och Fysioterapi
    UNDERBART ATT VARA DÄR!!!!!!!!!!
    2012-12-17 Representant för Karis Massage o svarar Lotta J
    Tack Lotta. Så härligt att se din komentar den värmer. Mvh Kari
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Karis Massage och Fysioterapi
    Ett mysigt och ombonat ställe där man möts av känsla och profesionalism. En plats där man lyssnar på mig som person och sedan hjälper efter bästa förmåga.
    2012-12-16 Representant för Karis Massage o svarar Henrik H
    Tack Henrik. Det är just den känslan vi vill att man ska ha när man varit hos oss.
  • Johanna Z
    Johanna Z skrev om Karis Massage och Fysioterapi
    Jätte bra. Trevlig atmosfär och mycket trevlig, kompetent personal. Älskar att komma dit känns som ett minispa som man har möjlighet att unna sig själv lite då och då.
    2010-12-16 Representant för Karis Massage o svarar Johanna Z
    Tack. Det är den känslan jag strävar efter att kunna ge. Välkommen åter. Kari
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Karis Massage och Fysioterapi
    Ett mycket trevligt ställe med lugn och harmonisk miljö. Väldigt personligt bemötande och skön massage.
    2010-12-16 Representant för Karis Massage o svarar Lotta S
    Gott att se att du är nöjd.Vi är ju alla unika och måste få känna det. Tack för ditt omdöme.

Västra Gatan 64, 442 31 Kungälv