Karlas Tvätt & Skrädderi

Karlas Tvätt & Skrädderi

4.2

Välkommen till Karlas Tvätt & Skrädderi! När du lämnar in dina plagg till oss på Karlas Tvätt & Skrädderi så ser vi till att de får den omsorg de behöver. Med stor försiktighet och noggrannhet använder sig våra skräddare av sin gedigna erfarenhet för att fixa dina plagg med bästa resultat. Funderar du på att lämna in din tvätt...

5 omdömen om Karlas Tvätt & Skrädderi

CAROLINA A
Skrev om Karlas Tvätt & Skrädderi

Avråder starkt från denna kemtvätt. Förstörde min kappa och ”tvättade” dit en orange fläck på min vita kavaj

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Schakwan K
Skrev om Karlas Tvätt & Skrädderi

Jag lämnar in väldigt mycket kläder på Karlas skrädderi, mest kostymer. Kan garantera att de här killarna är bäst i stan. Andra skräddare blir skrämda när jag är petig med detaljerna. Hur knapphål ska sitta, eller att jag vill ha tillbaka prickstygn på vissa kavajer. De här är tvärtom. Är ni rädda om era dyra kostymer är det här ni ska gå. De har svart bälte inom skrädderi! Mvh S

Marielle C
Skrev om Karlas Tvätt & Skrädderi

Alltid serviceminded, familjära och otroligt bra på vad de gör!! Sex stjärnor av fem! ;)

Daniel V
Skrev om Karlas Tvätt & Skrädderi

Trevlig och kunnig personal! Alltid nöjd med det jag lämnat in.

Carl E
Skrev om Karlas Tvätt & Skrädderi

Har lämnat gardiner, kostymer, jeans och massa annat för sömnad/tvätt. Alltid snabbt och trevligt med bra resultat!