Karlas Tvätt & Skrädderi

Evenemangsgatan 2, 169 79 Solna — Visa karta

Välkommen till Karlas Tvätt & Skrädderi!

När du lämnar in dina plagg till oss på Karlas Tvätt & Skrädderi så ser vi till att de får den omsorg de behöver. Med stor försiktighet och noggrannhet använder sig våra skräddare av sin gedigna erfarenhet för att fixa dina plagg med bästa resultat. Funderar du på att lämna in din tvätt så kan du vara trygg i att de tas om hand på ett förstklassigt sätt. Vi ställer höga krav på samtliga av våra anläggningar. Har du haft oturen att smutsa ner ditt favoritplagg så är det inget att oroa sig för, vi är specialister på kem och tvättar alla typer av plagg.

Lämna gärna in dina skjortor och blusar till oss och få tillbaks dem rena och strukna. Detta gäller även kostymer och klänningar. Välkommen att kontakta oss på Karlas Tvätt & Skrädderi för Tvätt, Mattvätt eller skrädderiuppdrag.
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Karlas Tvätt & Skrädderi

• 2020-02-11

Schakwan K skrev om Karlas Tvätt & Skrädderi
    Jag lämnar in väldigt mycket kläder på Karlas skrädderi, mest kostymer.
    Kan garantera att de här killarna är bäst i stan. Andra skräddare blir skrämda när jag är petig med detaljerna. Hur knapphål ska sitta, eller att jag vill ha tillbaka prickstygn på vissa kavajer.
    De här är tvärtom. Är ni rädda om era dyra kostymer är det här ni ska gå. De har svart bälte inom skrädderi!

S Läs mer
  • 2020-02-07

Marielle C skrev om Karlas Tvätt & Skrädderi
    Alltid serviceminded, familjära och otroligt bra på vad de gör!!
    Sex stjärnor av fem! ;) Läs mer
  • 2020-02-07

Daniel V skrev om Karlas Tvätt & Skrädderi
    Trevlig och kunnig personal! Alltid nöjd med det jag lämnat in. Läs mer
  • 2020-02-05

Carl E skrev om Karlas Tvätt & Skrädderi
    Har lämnat gardiner, kostymer, jeans och massa annat för sömnad/tvätt.

Alltid snabbt och trevligt med bra resultat! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte