Kärrhagens Badrums Renovering AB

Kärrhagens Badrums Renovering AB

2.8

Kärrhagens Badrumsrenovering utför alla typer av våtrumsarbeten, från det lilla gästtoaletten till omfattande helrenoveringar. Vi finns i Norrköping, men åtar oss gärna arbeten över hela Östergötland. Vi följer givetvis överenskommet kontrakt och tidsram med kontinuerlig rapportering under arbetets gång. Efter slutfört arbete lämnas såväl garanti som kvalitetsdokumentation.

4 omdömen om Kärrhagens Badrums Renovering AB

christine m
Skrev om Kärrhagens Badrums Renovering AB

Bra pch proffessionellt. Bra jobb - noggrann och punktlig!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Gustav S
Skrev om Kärrhagens Badrums Renovering AB

Bra bemötande, bra pris, kom i tid och gjorde arbetet på utsatt tid.

Fredrik W
Skrev om Kärrhagens Badrums Renovering AB

Anlita ej dessa, de följer inte branschregler, slarvar, gör dåligt jobb, ojämna fogsprång, bom bakom plattor, snett och vint och allmänt uselt. Sågades av besiktningsmannen. Dessutom håller de inte tidsramen som är avtalad, slabbar och förstör i ert hem. Akta er!

Anna S
Skrev om Kärrhagens Badrums Renovering AB

Akta er - allt blir fel! Inte ett rätt. Branchregler följs inte, det blir bakfall, frågetecken kring fuktspärrar,otillåtet stora fogsprång och en stor portion slarv. Det är en gåta att en fackman lyckas utföra ett sådant dåligt jobb.