Frisör i Västra Götaland

Områden i Västra Götaland
Göteborg  (81 st)
Orter i Västra Götaland
Kungälv  (10 st)
Mölndal  (7 st)
Uddevalla  (6 st)
Borås  (5 st)
Stenungsund  (5 st)
Trollhättan  (4 st)
Mark  (3 st)
Lerum  (3 st)
Alingsås  (3 st)
Ale  (2 st)
Orust  (2 st)
Skövde  (2 st)
Partille  (2 st)
Vänersborg  (1 st)
Strömstad  (1 st)
Lysekil  (1 st)
Töreboda  (1 st)
Götene  (1 st)
Herrljunga  (1 st)
Gullspång  (1 st)
Färgelanda  (1 st)
Munkedal  (1 st)
Falköping  (1 st)
Tidaholm  (1 st)
Skara  (1 st)
Lidköping  (1 st)
Mariestad  (1 st)
Härryda  (1 st)
  • 1 omdöme
    Mirjana F
    Mirjana F: Supernöjd med mitt besök hos Niki studio Proffsigt och trevligt bemötande. Märks att det finns ett genuint intresse för kunden och stor kunskap .Tack!
  • 1 omdöme
    Fredrik Olof Alfred R
    Fredrik Olof Alfred R: Jag blev så nöjd och omhändertagen! Tack för att jag blev så fin👍
  • Ingrid Magdalena N
    Ingrid Magdalena N: Kristin har klippt och permanentat mitt hår. Blev verkligen nöjd Magdalena Noaksson
  • 1 omdöme
    Artur S
    Artur S: 5/5 Stjärnor helt klart ! Väldigt bra kundbemötande och dessa killar är riktigt duktiga på det dom gör :)
  • 1 omdöme
    Inga S
    Inga S: Tycker att frisörerna på salong Snagg är jätteduktiga!och de förstår sig på mitt inte helt lätta hår att klippa...en av de få som lyckats i mitt 50 åriga liv :-)
  • Annika K
    Annika K: Älskar dom! Fixar snabbt mitt hår och alltid så att jag är supernöjd! :D
  • Göran
    Göran: Absolut bästa frisören jag varit hos. Jag är nöjd med resultat, varje gång.
  • 1 omdöme
    Linda O
    Linda O: Toppentrevlig frisörer! Blir lika nöjd med min frisyr varje gång jag är där.
  • 1 omdöme
    Margit F
    Margit F: Duktig frisör, vänlig och tillmötesgående. Svårt att få tider snabbt, vilket väl betyder att hon är bokad långt i förväg.
  • 1 omdöme
    Tobias J
    Tobias J: Jag har alltid klippt mig hos Kristina på Hårarkivet och är alltid lika nöjd! Jag har någon/några gånger varit tvungen att gå till andra ställen men aldrig varit lika nöjd. Tjejerna på Hårarkivet är riktigt duktiga och hänger verkligen med i trenderna och behärskar alla olika tekniker. Jag hoppas aldrig jag behöver gå någon annanstans för att klippa mig! Kan verkligen rekommenderas!
  • Frida S
    Frida S: Jessica Kaisenborg är alltid glad och pratsam det blir roligt att gå och klippa sig. Hon klipper dig precis som du vill hon kan även sätta upp frisyrer för tillexempel balen, bröllopet med mera hon sminkar dig även om du vill ha hjälp med det. Hon gör precis det du behöver.
  • 1 omdöme
    Marcus B
    Marcus B: Jag har alltid varit nöjd. Går till Billy sedan 7 år tillbaka. Rekommenderar verkligen detta ställe.
  • 1 omdöme
    gisela d
    gisela d: Kan verkligen rekommendera Hanna på Tempel Lounge.
  • Martin K
    Martin K: Erika K är en mycket seriös och bra frisörsalong. Alla frisörerna på Erika k är mycket trevliga och pratglada så det är en riktigt trevlig frisörsalong att gå till. Frisörerna på Erika K är allihop unga tjejer som är mycket modemedvetna när det gäller frisyrer, så om man inte riktigt vet vad man vill ha för frisyr när man kommer dit så är det bara att fråga vad de tycker vad som är inne för säsongen. De har även en rikligt sortiment med hårvårdsprodukter och vet vad som är rätt för olika sorters hår och frisyrer. För att få en bra tid på Erika k rekomenderar jag att man ringer och bokar tid, men de har även drop-in så om man har tur kan man bara gå dit och få en tid med en gång. Om något negativt ska nämnas om Erika K är det väl att det är aningen dyrt, men man får vad man betalar för. Jag tycker att det utan tvekan är helt klart värt sitt pris.
  • 1 omdöme
    Therese D
    Therese D: Salongen Tara i Kungsbacka är toppen! Charlie har räddat mitt slitna trkiga hår. As trevlig å go personal som verkligen vet vad kunden vill ha & gör allt för att man ska bli kanon nöjd med resultatet. Här snackar vi om proffs ! <3
  • 1 omdöme
    Natalie  S
    Natalie S: BILLIGT vilket är ett stort plus , förutom det är de mycket duktiga och sociala. Jag har skickat flera av mina vänner hit och alla har varit lika nöjd som jag.
  • 1 omdöme
    Pär
    Pär: Trevlig salong med skicklig frisör! Boka i tid, långa köer..
  • 1 omdöme
    Stefan L
    Stefan L: Finns absolut inget att klaga på... av det jag känner till
  • Adam J
    Adam J: Äntligen ngt riktigt bra. Fantastisk personal hög servicegrad och en underbar miljö.
  • 1 omdöme
    Simon F
    Simon F: super bra kippning och färjning!!! jag rekomenderar stort!!
  • 1 omdöme
    Rita G
    Rita G: Fint bemötande och mycket bra klippning
  • Ingrid H
    Ingrid H: Gått hos dom i evigheter, blir aldrig besviken. Prövat andra frisörer men återkommer alltid till Knåll och Tått
  • Annika E
    Annika E: City spa kan du göra allt få fixat frillan, naglarna eller lite ljusterapi?? City spa har det mesta om du vill bli bortskämd. Och dom är duktiga också!
  • Tiina T
    Tiina T: Bästa salongen i staden. Alltid trevligt - och alltid lika nöjd när de är klara.
  • 1 omdöme
    lars a
    lars a: Trevligt bemötande, duktig och snabb frisör betalade endast 90spänn för en herrklippning, det var faktist långt över förväntan med tanke på det låga priset, rekommenderas verkligen för alla som springer på vasastan...
Visa sida: