Frisör i Västra Götaland

Områden i Västra Götaland
Göteborg  (81 st)
Orter i Västra Götaland
Kungälv  (10 st)
Mölndal  (7 st)
Uddevalla  (6 st)
Borås  (5 st)
Stenungsund  (5 st)
Trollhättan  (4 st)
Mark  (3 st)
Lerum  (3 st)
Alingsås  (3 st)
Ale  (2 st)
Orust  (2 st)
Skövde  (2 st)
Partille  (2 st)
Vänersborg  (1 st)
Strömstad  (1 st)
Lysekil  (1 st)
Töreboda  (1 st)
Götene  (1 st)
Herrljunga  (1 st)
Gullspång  (1 st)
Färgelanda  (1 st)
Munkedal  (1 st)
Falköping  (1 st)
Tidaholm  (1 st)
Skara  (1 st)
Lidköping  (1 st)
Mariestad  (1 st)
Härryda  (1 st)
  • 10 omdömen
    RICKARD T
    RICKARD T: Mycket nöjd! Gått 10 år hos prisvinnande barberare i centrala Göteborg men det här var närmare mitt nya hus och resultatet blev minst lika bra på kortare tid. Gjorde både hår och skägg men har kanske inte världens mest komplicerade krav. Hur som helst väldigt nöjd med allting och kommer gå hit igen.
  • 4 omdömen
    Margareta K
    Margareta K: Kan varmt rekommendera Klippoteket Dandy i Torslanda. Har klippt mig där i många år och alltid lika nöjd. Alltid trevligt och professionellt bemötande.
  • 10 omdömen
    Anna F
    Anna F: Väldigt bra bemötande, kände mig välkommen så fort jag klev in. Fick en kopp kaffe och frisören Kajsa fixade mitt hår precis som jag ville ha det. Jag fick hjälp med klipp och färg, samt ett köp av utvald kevin murphy hårprodukt. Fem av fem!
  • Pia E
    Pia E: Bästa frissan i stan! Carro är väldigt proffsig och kreativ.
  • 2 omdömen
    Laura T
    Laura T: Supernöjd! Patricia är otroligt skicklig, jättetrevlig och väldigt tillmötesgående. Hon beskriver tydligt varje steg i behandlingen, vilket gör att man känner sig helt trygg i hennes händer. Rekommenderas varmt!
  • Elvy L
    Elvy L: Alltid nöjd och glad när jag varit hos Annika
  • Mervan A
    Mervan A: Riktigt bra klippning otroligt nöjd då de flesta salongerna är som ryskroulett, här har du en återkommande kund 💪🏽
  • 2 omdömen
    K
    K: Jag ska nu be att få presentera min nya frisör! =0) Frisören och tillika ägaren Golam levererar. Han fattade galoppen exakt hela vägen och klippte exakt som jag önskade. Till och med bättre! Inget konservativt tjafs om att tjejer minsann inte får ha maskinkort i nacken och ovanför öronen. Han kom med tips och idéer för framtida utväxt på sina ställen. Vilket ju bevisar att han snabbt begrep vad för sorts frisyr jag önskar. (De andra "klåparna" som klippt mig det senaste vämjeligt trista halvåret hade ju klippt åt skogen för kort över mina yviga virvlar. Så de fattade ju inte hur detta funkar!) Sedan att nu prislappen på denna klippning höll en helt otroligt trevlig nivå gjorde ju saken klar! Det hjälpte ju även till med alla gratis bilparkeringar runt knuten och lördagsöppet. Alingsås is the shit alltså! Golam Golbarg är helt klart min nya frisör. Hade jag kunnat så hade han fått 10 klarast glimrande guldstjärnor i hela trakten!
  • 2 omdömen
    Elisabeth N
    Elisabeth N: Helnöjd med klippning i fredags 31 maj 2013! Första gången på åratal som någon klippt mig så bra! Mycket serviceminded personal.
  • 4 omdömen
    Karl S
    Karl S: Helt ok, på att klippa, sköna priser om inte annat.
  • 2 omdömen
    Ingrid D
    Ingrid D: Är alltid jättenöjd när jag varit på Floka. Känner mig lugn och trygg för jag vet att hår och färg alltid blir bra och man blir så ompysslad med stans godaste kaffe. Bästa salongen med kanon personal!
  • 2 omdömen
    Inger E
    Inger E: Duktig och ärlig. En frisör att lita på. Gått där i många år.
  • Christina B
    Christina B: Alltid lika trevliga och bra resultat :)
  • 1 omdöme
    Anneli T
    Anneli T: Fantastiskt duktig! Lyssnar på kunden och är intresserad och trevlig!
  • 1 omdöme
    Eva Gunnel Erika A
    Eva Gunnel Erika A: Sahar (Susu) är min toppen ”frissa” sedan 17 år! Alltid lika omhändertagande och proffsig på allt hon gör. Rekommenderar henne till 100%❣️
  • Gunilla G
    Gunilla G: Proffsigt o väldigt trevligt bemötande
  • 1 omdöme
    Patrik J
    Patrik J: Hur bra som helst Snabbt, mkt trevligt o till bra pris 👏👍
  • 1 omdöme
    Elisabeth P
    Elisabeth P: Edvin är bästa frisören någonsin!! Han gör ett så proffsigt jobb. Det är alltid ett rent nöje att besöka salongen. Från en stamkund sedan många många år tillbaka . Elisabeth 🌹
  • 1 omdöme
    Eva Linda Carina S
    Eva Linda Carina S: Apsolut bästa salongen i Västra Götaland. Salongen med stor kunnighet liten mysig salong med stort hjärta, proffsig frisör med sympatisk frisör som ger goda råd har aldrig varit annat än helnöjd när man gått därifrån ❤️Gått till denna underbara frisör sedan 2012 bara goda ord att säga💯❤️ Tack Sussie för ditt otroliga kunskap på din hemtrevliga salong💯❤️👏☕️
  • 1 omdöme
    Magnus L
    Magnus L: Riktigt bra frisör och väldigt bra service och flexibilitet. Finner alltid en tid med kort varsel vilket jag uppskattar mycket.
  • 1 omdöme
    Anna-lena L
    Anna-lena L: Väldigt trevligt bemötande och jättebra klippning, 3 ggr.
  • 1 omdöme
    Fredrik Olof Alfred R
    Fredrik Olof Alfred R: Jag blev så nöjd och omhändertagen! Tack för att jag blev så fin👍
  • Emelie A
    Emelie A: Världens härligaste frisör, man går därifrån med energi och snyggt hår. Känner att man blir sedd och hörd, omhändertagen på bästa sätt. Detta är en keeper 😊
  • 1 omdöme
    Elin Sofia Maria T
    Elin Sofia Maria T: Marie är otroligt duktig på att förstå sig på exakt vad man vill göra med håret 😍💇🏼‍♀️ Kommer ihåg om man är håröm, frågar om allt känns bra med håret, att vattnet känns lagom när man ska skölja ut färgen och hur man vill ha håret stylat i slutet ✨ Stort plus att hon ger en världens bästa hårbottensmassage, alltid frågar om man vill ha något att dricka och att man får en liten godis också ☺️
  • 1 omdöme
    Gunhild Astrid Elisabet L
    Gunhild Astrid Elisabet L: Man är så omhuldad och Malin är så noga. Nöjd varje gång!
Visa sida:
12346