Frisör i Västra Götaland

Områden i Västra Götaland
Göteborg  (81 st)
Orter i Västra Götaland
Kungälv  (10 st)
Mölndal  (7 st)
Uddevalla  (6 st)
Borås  (5 st)
Stenungsund  (5 st)
Trollhättan  (4 st)
Mark  (3 st)
Lerum  (3 st)
Alingsås  (3 st)
Ale  (2 st)
Orust  (2 st)
Skövde  (2 st)
Partille  (2 st)
Vänersborg  (1 st)
Strömstad  (1 st)
Lysekil  (1 st)
Töreboda  (1 st)
Götene  (1 st)
Herrljunga  (1 st)
Gullspång  (1 st)
Färgelanda  (1 st)
Munkedal  (1 st)
Falköping  (1 st)
Tidaholm  (1 st)
Skara  (1 st)
Lidköping  (1 st)
Mariestad  (1 st)
Härryda  (1 st)
  • 1 omdöme
    Alexander S
    Alexander S: Leif är trevlig, billig och han klipper bra. Han tar inte allt för lång tid på sig heller och tiden går fort då man alltid har något intressant att diskutera.
  • 1 omdöme
    Lars Inge L
    Lars Inge L: jag har nu hittat min bästa frissa! Man kan ju inte få bättre frisyr nu!
  • Åsa L
    Åsa L: Väldigt trevligt bemötande och en helhetsupplevelse som gör en glad och nöjd. Hit återvänder jag!
  • MissJO .
    MissJO .: Serviceminded, härliga, alltid glada och underbar cappucino!! Tjejerna är bara sååå bra!!! // JO
  • 1 omdöme
    Pia N
    Pia N: Duktiga och trevliga frisörer. Har varit kund i flera år
  • Pia Marina N
    Pia Marina N: mycket trevliga personal
  • Maja S
    Maja S: Bra service av kunnig professionell och mycket trevlig personal. Fräscha lokaler och de lyckades ta emot mig trots att jag behövde en tid omgående.
  • 1 omdöme
    Sven B
    Sven B: VAR HOS ANNA PÅ STUDIO HIGHLIGHTS,OCH BLEV OTROLIGT BRA BEMÖTT. TREVLIG ATMOSFÄR,BRA LÄGE OCH PRISVÄRT. JAG BLEV SUPER NÖJD MED FRISYREN, FÖR ATT INTE TALA OM SCHAMPONERINGEN. BARA DEN ÄR VÄRD ETT BESÖK. SÅ HIT KOMMER JAG DEFINITIVT ATT GÅ IGEN.
  • 1 omdöme
    Sara H
    Sara H: Mycket bra och snabb service, trevlig och proffsig personal, absolut ett ställe att rekommendera!
  • Anders K
    Anders K: Denna kommentaren gäller Nina, resterande kan jag inte uttala mig om.Fantastiskt arbete, mycket lång erfarenhet och gör ett kanonjobb. Jag är alltid snyggast på stan efter en klippning där, ända tills hennes nästa kund kommer!
  • 1 omdöme
    Marika
    Marika: Proffessionella, trevliga och till hundra procent kundfokuserade. Jag har hittills aldrig blivit besviken. Har klippt mig där i över 3 år. Salongen är supermysig för att inte ens nämna deras toalett. Lite dyrt kanske, men väl värt pengarna. Kanonsalong!
  • Elisabeth N
    Elisabeth N: Fixar håret så att du blir nöjd. Jag kommer tillbaka och tänker rekommendera dig till alla min vänner och bekanta.
  • 1 omdöme
    Isak J
    Isak J: Jag har (tack vare min mamma) klippt mig här under hela mitt liv. Jag har blivit klippt av olika frisörer på salongen och alla har gjort ett väldigt bra jobb. Det är enkelt att hålla ett samtal med dem om man vill under klipp-tiden. De är väldigt trevliga och har ett stort sortiment av olika produkter, samt så ger frisörerna alltid rekommendationer om vad man bör använda för produkter. Jag tycker det är väldigt skönt att de beskriver hur man ska behandla t.ex röd hårbotten om man har problem med det. De ger tydliga anledningar till varför du kan ha röd hårbotten, vad du ska använda/göra för att minska problemet och till sist ger de rekommendationer på just vad för saker du borde använda. Frisörerna är otroligt duktiga, salongen är väldigt trevlig och inbjudande och jag har haft väldigt många fina upplevelser där. Jag rekommenderar dem starkt!
  • 1 omdöme
    camilla g
    camilla g: Trevlig personal, fräscha lokaler och en underbar fotbehandling!
  • 1 omdöme
    kicki j
    kicki j: bra service....kunnig personal....trendmedvetna....avslappnad stämning....killen som äger företaget är duktig på att tala om vad som passar din personlighet o stil....duktig på att färga o klippa...Kicki
  • 1 omdöme
    Julius W
    Julius W: Malin driver Salong Hairligt, Runängsgatan 8, Ytterby. Tel 0303-91371 Här får man ett mycket proffesionellt utfört arbete i en mycket personlig atmosfär oavsett om det är vardagsklippning eller bröllopsuppsättningar. Detta är verkligen hela familjens frisör. Proffsigt jobb till vettigt pris. Rekommenderas starkt.
  • 1 omdöme
    Björn R
    Björn R: Verkligen bra! Frisören lyssnar på kunden och är både trevlig och kreativ!
  • 1 omdöme
    karolina d
    karolina d:
  • 1 omdöme
    Petra A
    Petra A: Bästa frisören i stan!
  • 1 omdöme
    Krizz D
    Krizz D: Krizz Dee Light Jag har varit hos Jonas Wirth och hans salong DIVINE i Alingsås, flertalet gånger, trots att jag bor i Göteborg. Jag är MYCKET imponerad av hans gedigna kunskaper och sociala kompetens. Jag kan med stor glädje och underbar kärlek rekommendera Salong Divine och Jonas Wirth. / Krizz Dee Light / Kristian Lilja http://web.me.com/krizzdeelight/krizzdeelight/Web_Design_Make-up_by_Krizz.html 1
  • JENNY JOY A
    JENNY JOY A: Otroligt kunniga och de har räddat mitt hår många, många gånger! Allt ifrån skadade toppar och misslyckade färgningar har de hjälpt mig med och resultatet har alltid varit fantastiskt!
  • 1 omdöme
    Hanna M
    Hanna M: Skicklig, klipper noggrant, har goda ideér men följer alltid kundens önskemål. Håller tider. Mycket proffsigt. Bra läge i Göteborgs centrum. Trevlig stämning. Prisvärt.
  • Alexander D
    Alexander D: Personlig, vänlig och proffsig service i en liten och mysig salong. Man känner sig alltid välkommen här.
  • 1 omdöme
    Martin K
    Martin K: Tack för bemötandet och för den nya härliga frisyren.
  • 4 omdömen
    Maria Ulrika W
    Maria Ulrika W: Väldigt nöjd med klippning och bemötande. Humana priser - lätt att få tider.
Visa sida: