Restaurang i Kärrtorp

1 rekommenderat restauranger i Kärrtorp, Stockholm

Kärrtorp är en Stadsdel i Stockholms söderort som bildades 1048. Namnet kommer från Kärrtorpet, ett torp från 1790, det byggdes om 1895 och står fortfarande kvar väster om centrumet. Förutom det anrika Kärrtorpet finns det en mängd restauranger med smaker inspirerade från världens olika hörn. Här på Reco.se kan du läsa om tidigare kunder erfarenheter, vi ger dig en lista till de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Kärrtorp just nu.

Läs mer »
  • Driver du restaurang i Kärrtorp?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• 1 omdöme
    Kalle P
    Kalle P: Känns som pizzan blir sämre för varje gång man chansar på att gå hit. Tyvärr.
Visa sida:

Restaurang i Kärrtorp

Här kan du bläddra i Kärrtorps restaurangutbud och ta del av andra gästers rekommendationer om olika ställen, du kan också ta del av olika restaurangers helhetsomdömen. När du ändå är inne kan du passa på att skriva några rekommendationer om dina favoriter i Kärrtorp. Här på Reco.se hjälper vi varandra att hitta nya smultronställen. Vi hoppas att du hittar ett nytt favorithak. Lycka till, önskar Reco.se!