Restaurang i Rågsved

1 rekommenderat restauranger i Rågsved, Stockholm

Rågsved, ett område som från början tillhörde Bandhagen är en Söderort i Stockholm som ligger på tunnelbanans gröna linje. Rågsveg är kanske mest känt för att vara den Svenska punkens kärna med den gamla scenklubben Oasen. Idag har orten lämnat ifrån sig kända hiphopartister som Thomas Rusiak och Alpis. Förutom ovanstående eminenta fakta har rågsved en mängd restauranger med smaker inspirerade av bakgator världen över. På Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Rågsved just nu. Välkommen!

Läs mer »
Visa sida:

Restaurang i Rågsved

På Reco.se kan du läsa om tidigare restaurangbesökares unika erfarenheter samt olika restaurangers samlade helhetsomdömen. Du kan dessutom gå in och själv skriva rekommendationer från de restauranger du besökt under den senaste tiden. Oavsett om du är intresserad på italiensk pizza, ceviche från Peru eller sushi från Japan kan vi guida dig till att välja rätt restaurang. Vi hoppas att du hittar en restaurang som faller dig i smaken och att du vill rekommendera den till andra personer i din omgivning. Lycka till, önskar Reco.se!