Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Kina Hälsa

Kina Hälsa

Franzéngatan 27, Stockholm — Visa karta

Erbjuder Akupunktur, Tui Na, Massage, Kroppsbehandlingar, Viktminskning och skönhetsbehandlingar
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Läs vad 2 kunder tycker om Kina Hälsa

• Anna C
    Anna C skrev om Kina Hälsa
    Efter två fantastiska rygg/nacke punkt massage har jag valt att fortsätta med akupunktur & massage 5 ggr /1 timme(har långvariga astma & rygg besvär). Idag erhöll jag behandling nr 2 med gott resultat. Jag känner mig bättre med andning (lättnad i bröstet utan hjälp av inhalator) och positiv effekt mot ischias.Jag ser fram emot mina tre återstående behandlingar hos otroligt duktig massören Ting.REKOMMENDERAS!!!!
  • hi n
    hi n skrev om Kina Hälsa
    Jag hade behandlingen här för min smärta i nedre ryggen och oregelbundna menstration.
    Efter behandlingar och örtmedicin i två månader jag botad. Jag har ingen smärta nu och menstration är tillbaka. Jag blev rekommenderad till denna plats av en vän, och nu rekommenderar jag dig här.

Franzéngatan 27, Stockholm