Klaff Byggnads AB

3.5

4 omdömen om Klaff Byggnads AB

Arne M
Skrev om Klaff Byggnads AB

Det mesta fungerade bra. Byggarna tog några egna initiativ, vilket inte alltid föll mej i smaken, ett telefonsamtal eller sms hade suttit på sin plats innan. Arbetet drog ut lite på tiden, naturligtvis kommer det upp oförutsedda saker men det känns ändå som att det tog ganska lång tid. Så här när allting är färdigt så är vi nöjda med resultatet.

Svar från Klaff Byggnads AB

Hej Arne Tack för din återkoppling, vi tar till oss dina synpunkter och försöker förbättra kommunikationen i nästa projekt. Ha en härlig sommar där på landet!

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Stefan E
Skrev om Klaff Byggnads AB

Bra profisionellt bemötande kunnig personal,bra uppdateringar under byggets gång ..

Svar från Klaff Byggnads AB

Hej Stefan! Tack för uppdraget och din återkoppling.

Erik M
Skrev om Klaff Byggnads AB

Del av ett tak med takpannor av betong behövde läggas om. Platsbesök inför offert. Arbetet påbörjades och slutfördes enligt överenskommelse vad gäller tid och pris. Inga anmärkningar.

Svar från Klaff Byggnads AB

Tack för din återkoppling, det uppskattas! Ha en härlig sommar i ditt fina sommarhus!

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Unni W
Skrev om Klaff Byggnads AB

Vi har haft en dålig erfarenhet av Klaff Byggnads AB. - Företaget visade sig ha mycket dålig kommunikation, vilket ledde till missförstånd och onödiga fördröjningar. Tidplanen blev extremt fördröjd och projektet tog mycket längre tid än vad som var planerat. Detta orsakade en stor mängd stress och olägenheter för mig och min familj. - Projektledningen var dålig. Det verkade som om företaget inte hade någon riktig styrning över projektet och det var svårt att få någon information om vad som hände. - Slutligen var kostnadskontrollen bristfällig.

Svar från Klaff Byggnads AB

Tack för dina synpunkter Unni, tyvärr håller vi med i din kritik, och vi förstår missnöjet. Det fungerade absolut inte bra, vi växte helt enkelt lite för fort och fick följaktligen problem med kvalitet och tidplaner. Lärdomen är självfallet att i framtiden inte ta för många nya projekt samtidigt, och att framförallt växa i lagom takt.