Klarna AB

Läs vad 114 kunder tycker om Klarna AB

• MARIANNE T

2020-08-26

MARIANNE T skrev om Klarna AB
    I klorna på Klarna har jag varit en stor del av sommaren. Vet inte om handhavandet är medvetet/halvkriminellt eller fullständigt kaosartat/inkompetent. Med ett antal telefonsamtal utan information och mejl med byte av ärendenummer och ”handläggare” lyckades jag till slut få tillbaka en dubbelbetalning efter ett felaktigt inkassokrav. Mycket jobb för många! Höjer inte betyget bara för att målet äntligen är nått. Det ska vara en självklarhet, ta mindre tid än drygt en och en halv månad och skötas utan enorm arbetsinsats och frustration från kundens sida. Dra ner på personalstyrkan och rikta upp ”processen” eller sluta systematisk lagring av pengar för ränteintäkter! VARNING! Läs mer
  • 2020-08-26

INGVAR C skrev om Klarna AB
    Vad är detta för företag, jag handlar på COOP online och betalar direkt från min bank. Då tar Klarna ut beloppet + 6% direkt från mitt konto. Är detta lagligt?
    Varför använder COOP sig av Klarna? Läs mer
  • 2020-08-25

MARGARETA S skrev om Klarna AB
    Jag befinner mig fortfarande i en process där det i princip känns som om det är mitt fel att de dragit dubbelt/trippelt från mitt konto. Trots alla papper jag skickat in har jag tydligen inte gjort rätt Läs mer
  • Henrik Lars Mikael B

2020-08-12

Henrik Lars Mikael B skrev om Klarna AB
    Varje gång man påbörjar ett abonnemang på någon sida som använder Klarna för betalningen, trots att man dubbelkollar allt så drar de ändå inget från någon betalkälla eller skickar ut faktura. Det enda de lyckas få ut, varje gång är en påminnelse med extra avgift. Drabbat såväl mig själv som andra i ens närhet. Sker tydligen systematiskt eftersom det sker varje gång utan undantag! Läs mer
  • 2020-08-11

CHRISTINA S skrev om Klarna AB
    smooth payment ? Vilket skämtföretag, ja rent av kriminellt att inte få tillbaka sina pengar då jag gjorde det fatala misstaget att direktbetala kontant via min bank och pengarna hamnade hos klarna.
    Sen har jag inte sett någon återbetalning trots ett dussin mejl, chatt, samtal där jag fått olika svar hela tiden.
    Olika datum på när pengarna påståts ha betalats ut och fått lägga mycket av min tid på detta. Otroligt inkompetenta på kundtjänst och inget händer. Finns det inte heller någon kunnig på deras ekonomiavdelning som kan utföra en simpel åter betalning på ett korrekt sätt? Läs mer
  • 2020-08-11

TERJE G skrev om Klarna AB
    Har haft flera kontakter med detta företag och får säga att jag aldrig upplevt något liknande. Sista kontakten rörde återbetalning efter retur, trots flera påstötningar och lämnande av korrekta uppgifter tog det 67 dagar att utföra denna enkla uppgift. Har vid dessa tillfällen möts av totalt ointresse och bristande kompetens.
    Kommer i framtiden inte att ta risken att befatta mej detta företag. Läs mer
  • ÖMER D

2020-07-27

ÖMER D skrev om Klarna AB
    Katastrof företag, de drar dubbeldragning, och sedan måste jag ringa dem typ 10 gånger och skicka mail med bild från mitt konto att de har dragit dubbelt !!!"@ Läs mer
    MARGARETA S gillar detta
  • 2020-07-24

IVAN B skrev om Klarna AB
    Sämsta skit företag man kan tänka sig och ändå har de nästa tagit över 90% av allt fakturering och kredithantering av alla företag.
    De låste ut mig för att jag missade en räkning på 300 kronor och nu får jag inte handla någonstans fast räkningen är betald.
    Akta er för Klarna, en stor VARNING. Läs mer
  • Lars Göran H

2020-07-13

Lars Göran H skrev om Klarna AB
    Undvik att betala via denna bank. Risken är stor att du missar fakturan och får påminnelseavgift. Mycket dålig service och svårt att avregistrera sig! Hade gett en 0:a om det varit möjligt! Läs mer
  • 2020-07-09

LENA A skrev om Klarna AB
    De har ingen kundservice alls. Det enda de vill är att folk ska missa att betala så de kan lägga på sina ocker avgifter. De krånglar till det att man måste ha deras app eller logga in på hemsidan. Hur svårt är det att skicka ut ett sms ett par dgr innan förfallodatum??? Tyvärr ansluter sig fler företag till dessa skojare. Man kan ju snart inte handla någonting utan att hamna hos klarna. Läs mer
  • Jan Urban W

2020-06-03

Jan Urban W skrev om Klarna AB
    Helt plötsligt kan jag inte betala med kort. Istället skriven klarna att jag ska koppla ett kort till dem med kommentaren "Så är det"
    maken till självgodhet har jag aldrig varit med om i mitt 64 åriga liv. Jag kommer att sluta nyttja Klarna som betalkanal. Sens moral: "- Högmod går före fall" Läs mer
    Katarina R, Tomas L gillar detta
  • PAUL STEPHEN P

2020-05-16

PAUL STEPHEN P skrev om Klarna AB
    Handlar ofta via internet, särskilt just nu. Nästan alla säljare oavsett produkt verkat har fångats i Klarnas nät. Klarna under tiden verkar ha sin egen svarta list, "obemedlade undanbedes". Jag har inga skulder men är fattig, grundpension och så. Vidrig diskriminering, bör vara straffbart. En affär där jag handlat instrumenttillbehör i ca 15 år har börjat använda Klarna - kan inte beställa längre om jag inte betalar i förväg, Klarna vägrar, jag är för fattig. Läs mer
  • 2020-04-24

Jan Kenneth Urban Ö skrev om Klarna AB
    Tydlig affärs ide.
    1) Skicka inte ut fakturan
    2) Skicka en påminnelse som du bakåt daterar så den inte hinner fram med posten.
    3) Skicka Inkasso från intern inkasso företag (Segoria)

Det senare upptäcktes när jag talade med Klarna kundtjänst (mycket bra tjej som förhoppningsvis snart får ett bättre jobb)
    ? Fakturan skickades enligt klarna 2 minuter före bekräftelse mail från Leverantör (inte konstigt att det aldrig kom fram.
    ? När tjejen skickade om fakturan till e-mail adressen (som fungerar) kom mailet från...Ja just det Sergoria!

Kommer undvika leverantörer som använder Klarna i framtiden Läs mer
    Göran C gillar detta
  • 2020-04-16

Per Christian W skrev om Klarna AB
    Bestred ett köp som gjorts med Klarna. Klarna uppger att man har ett köpskydd för konsumenten, men deras bedömning verkar inte ta hänsyn till gällande lagar. Riktig soppa. Läs mer
  • VICTOR C

2020-04-14

VICTOR C skrev om Klarna AB
    Efter att ha läst igenom omdömen här inser jag att jag är långt ifrån ensam, jag har gått igenom precis samma resa som många andra. Återbetalning är ett helvete och man hamnar helt plötsligt på 1800-talet vad gäller tiden det tar att flytta runt pengar. En återbetalning bör egentligen ta som mest 5 arbetsdagar, allt inräknat, inte 25-30 arbetsdagar som det blir med Klarna.

Det finns ingen lagstiftning som reglerar hur lång tid en återbetalning bör ta och det är därför Klarna drar ut på det så mycket som möjligt, man passar helt enkelt på att tjäna pengar på andras pengar genom att få ränta i 30-40 dagar på kommande återbetalningar.

Säg att du under ett helt år har 200 000 kunder som i genomsnitt ska ha 500 kr tillbaka, då har du bara där 100 miljoner att leka med. Det är inga obetydliga summor och troligen gör jag en underskattning dessutom =) Läs mer
  • 2020-04-08

FREDRIK C skrev om Klarna AB
    Fruktansvärt nonchalant företag. Skriver ALDRIG tillbaka och dessutom är de SVINDYRA. Akta Er! Läs mer
  • LINUS N

2020-04-06

LINUS N skrev om Klarna AB
    Sämsta butiksupporten någonsin, aldrig mer klarna Läs mer
  • Eva Kerstin U

2020-04-01

Eva Kerstin U skrev om Klarna AB
    Klarna är en riktig skitfirma och jag fattar inte varför man ska gå genom dom om men har alternativ. Läs mer
    Eva Kerstin U gillar detta
  • 2020-02-19

Vidir T skrev om Klarna AB
    Otroligt att många webbshopar använder bara klarna som alternativ. Jag skulle beställa en elcykel för typ 13000kr trots att jag skulle betala hela beloppet med kort men såg sedan klarna loggan och att jag måste godkänna klarnas transaktion.. öhh det fick mig avstå pg. av tidigare hån mot mig och min familj av deras support.
    Jag kontaktar många av dessa shoppar men de vägrar ta emot banköverföring... Ja ok, då blir det ingen affär =) Läs mer
    Göran C gillar detta
  • 2020-02-18

Thomas Runar K skrev om Klarna AB
    Klarnas kundtjänst måste vara bland dom sämst utbildade och otrevligaste jag någonsin stött på!
    Dom lyssnar inte vad man har att säga,bara mal på som robotar absolut noll service minde!

Har dom även som betalnings väg i mitt företag och precis lika omöjliga att kommunicera med .
    Borde komma proffsigare aktörer på marknaden än detta skit bolag!! Läs mer
  • TORBJÖRN K

2020-02-13

TORBJÖRN K skrev om Klarna AB
    Helt sjukt att man är praktiskt taget tvingad att ha med detta skitföretag att göra. Många nätbutiker har inget alternativ.

Det enda att göra är att skriva till nätbutikerna och säga att du hellre handlar någon annanstans där Klarna inte finns.

Detta monopol måste slaktas politiskt i framtiden. Alternativ måste alltid finnas. Läs mer
  • 2020-01-29

Björn Rikard T skrev om Klarna AB
    Ett företag som har dålig service som affärsmodell lär nog inte bry sig om detta välförtjänt låga betyg. Känns ändå rättvist att låta så många som möjligt se hur mycket de är värda. Läs mer
  • PETER S

2020-01-25

PETER S skrev om Klarna AB
    Otroligt dåligt ville aldrig rekommendera det till andra Läs mer
  • 2020-01-22

Mikael Olov Henrik S skrev om Klarna AB
    Ett företag som uppenbarligen inte bryr sig om kundupplevelsen.
    De har tekniska problem som påverkar möjligheten att använda faktura, som de varken verkar vilja eller kunna lösa.
    Den kundtjänst de hänvisar till via chat är helt omöjlig att få hjälp från, och då jag till sist hittar en mailadress så är svarstider hopplöst långa och hjälpen obefintlig.

Det sorgliga är att många webshoppar använder Klarna och med den påvra funktion som fungerar så är Klarna bara ett irriterande hinder som måste kringgås. Läs mer
  • 2019-10-29

Viola S skrev om Klarna AB
    Hade gärna gett 0 i betyg om det gått! Bara massa problem med betalning och återbetalning! Deras kundservice är också undermålig! Läs mer
    Katarina R, Mimmie Linnea S gillar detta
  • 2019-09-20

Anna Josefin B skrev om Klarna AB
    Klarna har både reserverat ett belopp på över 729 kr OCH dragit ett belopp på ca 471 kr efter ett köp hos Coop.se den 17/9. Haft tre samtal m Klarnas kund"service" och godag yxskaft-svar där de hänvisat både till min bank och till Coop. Coop har också varit i kontakt med Klarna och fått svar att det är bugg i Klarnas system. Pga att Klarna inte släpper de 729 kr så har jag fått minussaldo på mitt konto och övertrasseringsränta på 100 kr.
    Klarnas kund"service" vägrar låta mig prata med någon ansvarig och säger att jag måste vänta ytterligare några dagar... Dessutom är alla jag pratat med sjukt otrevliga och dryga.
    Enligt banken så ska pengarna släppas direkt när klarna släpper reservationen. Läs mer
  • 2019-09-13

Jessica Anna Charlotte W skrev om Klarna AB
    Aldrig varit med om någon sämre service!! Stämmer in med alla föregående. Helt sjukt att så många företag har valt att samarbeta med dem. Läs mer
    Katarina R, Anna Josefin B gillar detta
  • Mimmie Linnea S

2019-09-09

Mimmie Linnea S skrev om Klarna AB
    Otroligt dålig service, har aldrig varit missnöjd med något jag köpt. Aldrig betalat försent men när jag för första gången klagar på en spraytan som är så fruktansvärt dåligt gjort. har dessutom bildbevis och sms korrespondans så får jag mail om att man lyssnat på salongen och ber mig betala.
    SJUKT DÅLIGT, kommer absolut inte handla mer via Klarna. Läs mer
  • Samir H

2019-09-04

Samir H skrev om Klarna AB
    Upplever just nu det alla innan mig nämnt, återbetalning - utredning - ingen vill ta ansvar - kastas fram och tillbaka som en vante i över två månader nu samtidigt som mina 3700kr hålls gisslan.
    Världens mest hjärndöda personal, önskar dem inget annat än undergång. Läs mer
    Katarina R, CHRISTINA S, ÖMER D, Anna Josefin B, Samir H gillar detta
  • Susanne Elisabeth T

2019-08-29

Susanne Elisabeth T skrev om Klarna AB
    Jag säger bara; UNDVIK!!! "Målbild: 0 reklamationer....då har ni lite att jobba på, om man säger så. Läs mer
  • 2019-08-22

Jan L skrev om Klarna AB
    UNDVIK KLARNA. De sköter betalningarna från flera e-handelsbolag men om något går snedd blir man kastat fram och tillbaka och ingen vill ta ansvar utan hänvisar till varandra. Till sist är det ända Klarna som har ansvaret för betalningen/kreditering, men de tar absolut inget ansvar utan hänvisar till butiken - som hänvisar tillbaka till Klarna.
    Sämsta support vad gäller almän kundservice! Läs mer
    CHRISTINA S, Samir H gillar detta
  • Lars Nils Joakim B

2019-08-21

Lars Nils Joakim B skrev om Klarna AB
    Undvik att ha med detta företag att göra . Finns andra betalnings alternativ ta dessa. Tar ut avgifter om företagen skickar fel vara . Läs mer
    CHRISTINA S, Mimmie Linnea S gillar detta
  • 2019-08-07

Liina K skrev om Klarna AB
    .................................,.. Läs mer
  • Miran D

2019-07-24

Miran D skrev om Klarna AB
    Avstå från KLARNA
    Avstå från KLARNA! Hjälpte min mamma med ett mobil abonnemang som skulle kosta 50 kr med vimla första 3 månaderna men vimla faktureran var från KLARNA därför såg hon inte fakturan som sedan skickades till inkasso med 29 kr 180 faktura avgift +50 kr alltså 259kr. Utan att skicka påminnelse. Avstå avstå från KLARNA! Läs mer
    Liina K, Per I gillar detta
  • Anna Pia Elizabeth V

2019-07-24

Anna Pia Elizabeth V skrev om Klarna AB
    Sanslöst dåligt. Drar betalning på studs, men vid återbetalning tar det flera veckor, trots att de lovar företagen om att de löser det på ett par bankdagar.
    För sjutton, vi lever på 2000-talet. Helt oacceptabelt
    Vidare är det inte okej att ta kreditupplysning på kunder som betalar kontant Läs mer
    CHRISTINA S, Liina K, Per I, Miran D gillar detta
  • PER-JOHAN D

2019-07-14

PER-JOHAN D skrev om Klarna AB
    Tog kreditupplysning på mig när jag valt "Betala direkt" för ett köp på 230 kronor .... :-(

Dessutom ser man inte vad man man godkänner i Bank id, det står bara "Klarna Bank" Inte beloppet 230 kr, alla seriösa företag skriver ut vad man signerar!

Snabba på att erbjuda kredit, avbetalning och krångla till betalningar....Inget fokus på kunden utan på pengarna !!

UNDVIK ! Läs mer
    Liina K, Per I, Miran D, Pär J gillar detta
  • Margaretha Beatrice L

2019-07-11

Margaretha Beatrice L skrev om Klarna AB
    Jävligt snabba på att ta betalt men är betydligt sämre på återbetalningar. Får olika svar varje gång chattar med kundtjänsten. Tyvärr är det alldeles för många företag som använder sig av klarna Läs mer
    ÖMER D, Per I, Miran D gillar detta
  • 2019-05-25

Peter Juri S skrev om Klarna AB
    . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Läs mer
  • 2019-05-22

Sven Carl-Magnus B skrev om Klarna AB
    Hej, mycket har jag varit med om, men Klarna tar priset. Min gamla svärmor ringde Klarna för att få bekräftat att hennes betalningar gått igenom. Svaret var ja, vilket är positivt. Därefter pressar de henne på personnummer, kreditkortsnummer och CVC-kod. Det är klart att en gammal dam som inte är bevandrad i dagens teknik är ett potentiellt lätt offer, men det stoppar uppenbarligen inte Klarna. Vi har hittills inte varit lyckosamma med att få prata med någon på Klara om detta. Vi får hjälpas åt att förmå handlarna att välja andra alternativ än Klarna. Läs mer
    Per I, Miran D gillar detta
  • Davor C

2019-05-15

Davor C skrev om Klarna AB
    kan bara råda alla att undvika , det är jätte dåligt formad metod dom tar inga hänsyn till betalande kunder, känns som straff arbete , kan inte ens få faktura till min email adress , har ringt, mejlat och chatta med olika personer inom företaget utan minsta mänsklighet , STAY AWAY Läs mer
  • 2019-04-25

Martin B skrev om Klarna AB
    Undvik! Noll kundfokus, bara intresserade av att maximera sin vinst. Utformar medvetet betalflöden på ett sätt som lurar användare. Klarna gör det medvetet svårt att betala direkt, och vill istället slussa in så många som möjligt i deras kreditsystem. De försöker låsa in användare, samla in maximalt med data om dem och sälja datat vidare. Undvik detta bolag så långt du kan. Läs mer
    CHRISTINA S, Miran D gillar detta
  • Peter K

2019-04-23

Peter K skrev om Klarna AB
    Försökte få hjälp med att skicka ut en faktura i pappersformat till min 79 åriga handikappade pappa, som inte kunde öppna deras mail.
    Otrevligt bemött, noll ansträngningar att hjälpa till! Gömde sig bakom argument som "ingen fullmakt" osv, trots att jag vänligt och tydligt kommunicerade "behöver inte bekräfta något med mig, hjälp min pappa bara, skicka en pappersfaktura"

Nej det här var inte bara extremt fyrkantigt, usel kundservice. Diskriminerade mor min far dessutom

Vad kostade inte 20 min meningslös chattade?

Tack och farväl. Läs mer
    Liina K, Miran D gillar detta
  • Annika H

2019-04-12

Annika H skrev om Klarna AB
    Klarna vägrar att ta bort min mejladress som någon annan använt vid köp genom Klarna utan att få fler av mina personliga uppgifter. Hos andra företag räcker det med ett mejl från den aktuella adressen för att det ska rättas till. Jag är tveksam till om Klarnas rutin stämmer med GDPR.

Jag handlar aldrig på kredit. Men med Klarna har det vid så vid två köp - det framgick inte att det var valt. Så där kom två kreditupplysningar, tack för den! En tredje gång blev jag lurad av att formuleringen i betalningsalternativet innehöll ordet "konto", precis som andra nämner. Oavsiktligt skapade jag ett konto hos Klarna, och fick ett påslag på cirka tio procent i avgift eller ränta, eller vad de nu kallade det. Det gick att lösa genom chatten med kundtjänst, men det tog två månader.

Uselt. Läs mer
  • 2019-04-11

Annette S skrev om Klarna AB
    Varför tar Klarna en kreditupplysning på mig när jag har valt betala direkt???? Fick ett brev från Creditsafe att Klarna tagit en kreditupplysning på mig, eh jag har aldrig bett om att få köpa något på kredit överhuvudtaget!
    Gillade inte Klarna innan detta men nu avskyr jag dem verkligen. Om jag väljer "betala direkt" så betyder det just det: Jag vill betala direkt och inte gå omvägen om skitföretaget Klarna!!!
    Det finns ingen anledning i världen för dem att ta en kreditupplysning på mig, jag har aldrig köpt något på kredit och jag kommer heller aldrig att göra det! HUR ska man göra för att slippa Klarna HELT OCH HÅLLET? Läs mer
  • 2019-03-23

Victor G skrev om Klarna AB
    Skitföretag som är bra på att ta betalt men värdelösa på att betala ut pengar som de är skyldiga.
    Det har snart gått två månader och de är skyldiga mig flera tusen. Då de inte kan ge mig pengar utan att jag matar in en personlig kod som måste skickas med post så fortsätter de att hålla mina pengar.
    Först ljuger kundtjänst att de hade fel adress, sedan att posten måste ha slarvat bort den och sedan lovar de att de personligen skall gå och posta koden.
    Fortfarande inget..
    Vid det här laget så måste de väl vara skyldig mig ränta på mina pengar? Läs mer
    CHRISTINA S, Miran D gillar detta
  • 2019-03-14

Nils P skrev om Klarna AB
    Jag använder Klarna mycket inte på grund av att jag vill utan för att de företag jag handlar av använder sig av Klarna. Jag har observerat att de ofta underlåter att specificera momsen på sina fakturor. Idag ringde jag deras kundtjänst och frågade men får inga vettiga svar. På skatteverkets hemsida står tydligt att en faktura ska innehålla aktuell momssats och specificerad moms. Varför gör de såhär? Läs mer
  • Mats K

2019-03-09

Mats K skrev om Klarna AB
    När man loggar in får man informationen att en transaktion är genomförd, fast det inte alls har genomförts någon transaktion. Man måste gå in och aktivt betala beloppet som de av någon outgrundlig anledning hävdar är en genomförd transaktion i en separat ruta, där det står att den skett några timmar tidigare. Jag gissar att det är så här de tjänar sina pengar. Pratar man med kundservicen så säger de att ”transaktion genomförd” betyder att man fått fakturan. Så sjukt missvisande och det bara MÅSTE ju vara medvetet, känns det som. Läs mer
  • Andrej K

2019-03-01

Andrej K skrev om Klarna AB
    Jag är en gammal kund hos Klarna, d.v.s. sedan 2005. Köpte i januari 2019 en film på tradera för 43 kr, har valt att betala efter leverans med Klarna. Boken kom lite senare och jag har glömt att betala Klarnas faktura i tid. Fick påminnelse hem som jag betalade tillsammans med fakturan på en gång. Har kopia från banken att Klarna fick min betalning på måndag den 18/2-2019. Med på fredag den 15/2 skickade en robot fakturan till bolag Segoria. Som resultat fick jag veta idag att jag ska betala för en bok som kostade 43 kr- 303 kr. Klarna kundservice bett om ursäkt, men så att Segoria tillhör inte Klarna och dem får inte göra ngt åt. Men på Segorias hemsida står klart att Segoria en del av Klarna Bank. Nästa vecka väntar jag pa ca 15000 kr leverans som jag tänkte först betala med Klarna. Ringer tillverkaren på måndag och gör allt att välja bort Klarna. Jag har varit kund hos Klarna i många år och har aldrig upplevt ngn liknande. Har Klarna kollat att jag under 15 år fick betala tiotals deras fakturor, alltid i god tid?! Nej, det gjorde de inte för det är robotar som hanterar inkassoärenden. Har bestämt att välja bort Klarna för alltid. Läs mer
  • 2019-02-25

Johanna Vang skrev om Klarna AB
    Jag har flera ggr valt direktbetalning - vilket funkade perfekt första ggn då summan drogs från angivet konto. Gångerna därefter så har jag fått orderbekräftelse per mail där det står att transaktionen är gjord. Inget dras sedan från kontot utan ytterligare mail som ser ut som orderbekräftelser kommer men där kan följa en länk för full kontoöversikt - OM man följer länken så kommer man till en faktura. Den första fakturan blir det därför väldigt lätt att missa och sedan kommer en betalningspåminnelse med 60 kr extra. Dem lever nog gott på alla betalningspåminnelser!!
    Jag har alltid haft ordentlig täckning på kontot så de kan inte skylla på att dem ändrat om betalningsförfarandet till faktura pga detta. Läs mer
  • 2019-02-25

Anonym tack skrev om Klarna AB
    Klarna har funkat smidigt och felfritt för mig i flera år, till nu 2019 när de i smyg, och utan mitt tillstånd ändrade betalsätt i min browser (chrome) från direkt från kontot till konto delbetalning.
    Denna delbetalning har hög ränta dessutom. Känns riktigt oseriöst och farligt att de kan ändra betalsätt, samt att de har valt att namnge delbetalning med ordet konto så det kan förväxlas med Konto - direktbetalning.
    Dessutom så väljer de att dölja direktbetalning numera, att man måste klicka visa fler betalsätt. Kommer ta bort Klarna från min bank och sen undvika Klarna i framtiden. De känns läbbiga. Läs mer
    Miran D, Anonym tack gillar detta