Astomed Klinikutrustning

Välkommen till Astomed Klinikutrustning!

Vi är din helhetsleverantör av allt från maskiner till fillers när det kommer till sjukhus, klinik och salong. Vi har varit ledande leverantörer sedan 2005. Vi vet värdet av att ha nöjda kunder då vår omsättning varje år till 50% kommer från kunder som väljer att köpa klinikutrustning av oss igen. Hos oss på Astomed Klinikutrustning får du även hjälp att utbilda dig inom de olika utrustningar och maskiner som vi säljer. Vi har läkare och sjuksköterskor på plats som håller i utbildningarna. Behöver du service eller reparation av maskiner som inte är köpta hos oss på Astomed Klinikutrustning så löser vi det. Vi har produkter från kända varumärken som Regenlab, Vi Peel, Filorga och Mediderma.

Varmt välkommen att ta en titt på vad våra tidigare kunder tycker om oss!

Läs vad 11 kunder tycker om Astomed Klinikutrustning

• 2019-02-02

Mattsson J skrev om Astomed Klinikutrustning
    hjälpsam och kunnig personal .
    Är så nöjd med Maskinner som jag har köpt
    Carboxy
    Coolshaping
    Veinwave
    Fillers
    Och deras produkter
    Filorga
    Peeling och mycket mer
    Snabb svar och hjälpsam personal.
    Varm rekommendera. Läs mer
  • Clarè C

Clarè C skrev om Astomed Klinikutrustning
    Har köpt BB skin glow
    Blev bra bemött av Anna
    Har köpt varor och utrustning av företaget i flera år.
    Jag är nöjd. Läs mer
  • Mona B

Mona B skrev om Astomed Klinikutrustning
    Jag har utrustning:
    • ElysionPro - Permanent Diodlaser hårborttagning
    • ClinicPen - Microneedling
    • CryoPen - Fryser bort hudåkommor
    - Filorga produkter

De är helt fantastiska. Finns alltid hjälp att få. Svarar på mail och samtal. Ett seriöst företag som stödjer hela vägen. Alltid bra bemötande och kommer alltid med bra tips. Hade inte kunnat valt ett bättre företag. Svårt att välja någon då alla har varit helt fantastiska och hjälpsamma, oavsett tid på dagen ❤️ Läs mer
  • Sohila H

Sohila H skrev om Astomed Klinikutrustning
    Bästa maskiner med bästa utbildningar , bästa kunskaper, bästa produkter från Filorga och bästa och trevliga personalen med bästa service 😍😍
    Jag är såååååååå nöjd med allt som jag köpte från AstoMed Klinikutrustning och mina kunder är också mycket nöjda
    Tusen tack/ Leila 😍❤❤
    www.leilasspa.se Läs mer
  • 2019-01-18

Beauty Touch skrev om Astomed Klinikutrustning
    Jag är jätte nöjd av klinikutrustning och köper alltid från de. Jag har köpt Epilia diodlaser + RF och Alma laser . Bra servis trevliga personal , bästa mahkiner
    Älskar de Läs mer

Davidsson M skrev om Astomed Klinikutrustning
    Köpt en cryopen för 23.000 ingen utbildning eller uppfödning , gas patroner som läcker helt värdelöst !!! Läs mer
    2019-01-18 Astomed Klinikutrustning svarar Davidsson M
    Hej Maria! Vid köp av cryopen så skickas en länk till vår utbildningsvideo där allt förklaras, vi har vid det här laget sålt ett hundratal CryoPen och aldrig haft en enda med fabrikationsfel hitills, så om den läcker gas så är det en fråga om handhavandefel. Vi har även telefonsupport vardagar 09.00-17.00. Så det är tråkigt att du har investerat så mycket pengar i ett verktyg och inte hört av dig och sagt till att du behöver hjälp med den. Du är välkommen att ringa oss på 08-41077900 för att få hjälp med din CryoPen. Skulle det visa sig att det är ett fabrikationsfel på din penna så har tillverkarna 2-års fabriksgaranti.

Martina C skrev om Astomed Klinikutrustning
    Bra hudvårdsutbildning och support av Anna och Maria! Läs mer

Shammas S skrev om Astomed Klinikutrustning
    jag har varit kund i 10 år och har tills nu inte blivit besviken
    väldigt bra bemötande bra produkter som håller vad de lovar
    utmärkt service det finns alltid någon att fråga
    jag har köpt filorga produkter och maskiner.
    jag känner mig väldigt trygg och säker när jag handlar en vara av de.
    ett stort tack Läs mer
  • 2019-01-16

Camilla W skrev om Astomed Klinikutrustning
    Fantastiska människor som alltid ställer upp. Har varit kund sedan 2010 Läs mer
  • 2019-01-16

Nada A skrev om Astomed Klinikutrustning
    Ni är bäst på allt och vi tackar för allt. Läs mer
  • 2019-01-15

Onus A skrev om Astomed Klinikutrustning
    Redan som nystartat företag 2005 fick man ett proffsigt intryck och fick hjälp o support av härlig personal.
    De har bara blivit ett fantastiskt växande företag som jag gärna vänder mig om jag behöver nya maskiner eller produkter.
    Rekommenderar det varmt till personer som vill starta eget. Läs mer