Astomed Klinikutrustning

Välkommen till Astomed Klinikutrustning! Vi är din helhetsleverantör av allt från maskiner till fillers när det kommer till sjukhus, klinik och salong. Vi har varit ledande leverantörer sedan 2005. Vi vet värdet av att ha nöjda kunder då vår omsättning varje år till 50% kommer från kunder som väljer att köpa klinikutrustning...

14 omdömen om Astomed Klinikutrustning

Petra A
Skrev om Astomed Klinikutrustning

En Refit hud föryngrings maskin. Jag blev väldigt bra bemött.! Jag hade inga förväntningar. Mycket trevlig utbildning och utbildare! Kändes positivt 😁

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Inger N
Skrev om Astomed Klinikutrustning

Leasade Omnina. Väldigt bra bemött av Maria som demo maskinen samt övriga jag mötte. Förväntningarna var höga på maskinen och efter demo så kändes det bra. Ska bli roligt att börja arbeta med maskinen på kund.

Mattsson J
Skrev om Astomed Klinikutrustning

hjälpsam och kunnig personal . Är så nöjd med Maskinner som jag har köpt Carboxy Coolshaping Veinwave Fillers Och deras produkter Filorga Peeling och mycket mer Snabb svar och hjälpsam personal. Varm rekommendera.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Clarè C
Skrev om Astomed Klinikutrustning

Har köpt BB skin glow Blev bra bemött av Anna Har köpt varor och utrustning av företaget i flera år. Jag är nöjd.

Mona B
Skrev om Astomed Klinikutrustning

Jag har utrustning: • ElysionPro - Permanent Diodlaser hårborttagning • ClinicPen - Microneedling • CryoPen - Fryser bort hudåkommor - Filorga produkter De är helt fantastiska. Finns alltid hjälp att få. Svarar på mail och samtal. Ett seriöst företag som stödjer hela vägen. Alltid bra bemötande och kommer alltid med bra tips. Hade inte kunnat valt ett bättre företag. Svårt att välja någon då alla har varit helt fantastiska och hjälpsamma, oavsett tid på dagen ❤️

Sohila H
Skrev om Astomed Klinikutrustning

Bästa maskiner med bästa utbildningar , bästa kunskaper, bästa produkter från Filorga och bästa och trevliga personalen med bästa service 😍😍 Jag är såååååååå nöjd med allt som jag köpte från AstoMed Klinikutrustning och mina kunder är också mycket nöjda Tusen tack/ Leila 😍❤❤ www.leilasspa.se

Beauty Touch
Skrev om Astomed Klinikutrustning

Jag är jätte nöjd av klinikutrustning och köper alltid från de. Jag har köpt Epilia diodlaser + RF och Alma laser . Bra servis trevliga personal , bästa mahkiner Älskar de

Davidsson M
Skrev om Astomed Klinikutrustning

Köpt en cryopen för 23.000 ingen utbildning eller uppfödning , gas patroner som läcker helt värdelöst !!!

Svar från Astomed Klinikutrustning

Hej Maria! Vid köp av cryopen så skickas en länk till vår utbildningsvideo där allt förklaras, vi har vid det här laget sålt ett hundratal CryoPen och aldrig haft en enda med fabrikationsfel hitills, så om den läcker gas så är det en fråga om handhavandefel. Vi har även telefonsupport vardagar 09.00-17.00. Så det är tråkigt att du har investerat så mycket pengar i ett verktyg och inte hört av dig och sagt till att du behöver hjälp med den. Du är välkommen att ringa oss på 08-41077900 för att få hjälp med din CryoPen. Skulle...

Martina C
Skrev om Astomed Klinikutrustning

Bra hudvårdsutbildning och support av Anna och Maria!

Shammas S
Skrev om Astomed Klinikutrustning

jag har varit kund i 10 år och har tills nu inte blivit besviken väldigt bra bemötande bra produkter som håller vad de lovar utmärkt service det finns alltid någon att fråga jag har köpt filorga produkter och maskiner. jag känner mig väldigt trygg och säker när jag handlar en vara av de. ett stort tack

Camilla W

Fantastiska människor som alltid ställer upp. Har varit kund sedan 2010

Fantastiska personer med stor kunskap. Har varit kund sedan 2010

Nada A
Skrev om Astomed Klinikutrustning

Ni är bäst på allt och vi tackar för allt.

Onus A
Skrev om Astomed Klinikutrustning

Redan som nystartat företag 2005 fick man ett proffsigt intryck och fick hjälp o support av härlig personal. De har bara blivit ett fantastiskt växande företag som jag gärna vänder mig om jag behöver nya maskiner eller produkter. Rekommenderar det varmt till personer som vill starta eget.

Astomed Klinikutrustning och Astomed Klinikutrustning gillar detta