Alla kategorier Kök Stockholms län Täby Köksentré

Köksentré

Polygonvägen 5, 187 66 Täby — Visa karta

Lackering kök, köksluckor, möbler, nya luckor, nytt kök, montering, transport

Läs vad 7 kunder tycker om Köksentré

• Linnea K skrev om Köksentré
    Tyvärr orsakade köksentre mig en hel del besvär.

Vill ni ha en hantverkare som sköter allt och tar ansvar för hela processen, då ska ni vända er någon annanstans.

Köksentre ville frisäga sig från ansvar i varje del av processen, vilket jag upplevde väldigt märkligt.
    Jag skulle trots allt bara byta ut bänkskivan i köket.

Då menar jag tex saker som att köpa olja till bänkskiva. Inte ska en fackman fråga mig vilken olja han ska köpa? Jag skulle beställa bänkskiva (vilket jag eg inte hade tid till men det verkade vara ett villkor). Jag hade sagt från början att jag ville ha bänkskivan i massivt trä behandlad med vit olja.
    Samma sak där, ville inte ta något ansvar. För att han skulle behandla den visade det sig att han hade som krav att jag skulle provolja, och helt enkelt säga till honom exakt hur han skulle göra verkade det som, för att han då skulle vara fri från ansvar om det inte blev bra!
    Men man anlitar ju fackmän just för att det är dom som har den kunskapen.
    När jag inte ville ta på mig det, utan ville att han skulle avgöra hur bänkskivan bäst behandlas,, ja då ville han inte fortsätta med köket.

Dessutom hade det redan dragit över tidsplanen. Det skulle ha blivit gjort på 1 arbetsdag. Arbetsdag 2 åkte han efter 2 h utan en ursäkt för att det inte var klart, och sa att det kunde ta några dagar till. Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Köksentré
    Vi köpte nya luckor till halva köket.
    Andra halvan lämnade vi till dem för omlackering.Resultatet vart mycket bättre än jag hade hoppats på. ´´Nytt kök`` till en bråkdel mot vad andra offererade på. Jätte nöjda!! Läs mer
  • Anette N skrev om Köksentré
    Koksentre.se i Taby fick mitt gammla kok att se ut som nytt! Läs mer
  • Markus L
    Markus L skrev om Köksentré
    Jag ville bara säga att Köksentre gjorde så att våra kostnader hölls nere och att vi äntligen kunde trivas i vårat kök. Läs mer
  • Britt-Inger B skrev om Köksentré
  • Ulla K skrev om Köksentré
    Köksentré var smidiga att diskutera med när vi hade specifika önskemål. Av alla köksleverantörer vi diskuterade med så var Köksentré den enda som tog med sin snickare för att titta på hur vårt hus såg ut. Det såg vi som ett stort plus med tanke på den speciella konstruktion som krävdes för vårat kök. När väl beställningen var gjord så fungerade det mesta som man kan förvänta sig. Vi insåg att vi inte skulle kunna låta Köksentré ta hela monteringen (eller någon annan köksleverantör heller för den delen) . Jag tog därför 1 vecka ledigt och var hemma och byggde och målade tillsammans med deras snickare för att hålla ner monteringskostnaden, detta upplägg fungerade utmärkt.
    Stommarna från Strömsdal är unikt gedigna och luckorna är bra. Varenda skåp är måttanpassat med exakt den sockelhöjd, djup, bredd och skåpshöjd vi ville ha. Köksentré fixade också fram en ny täcksida med rätt mått snabbt så den hann levereras sista planerade monteringsdagen. Köksentré höll uppgjord tidplan och kom den dag som var bestämt. Deras snickare gjorde ett bra jobb. Även denna gång har allt skötts smidigt från Köksentré
    Efter avslutat projekt är vi nöjda men har också fått, vi fick även vara med och påverka monteringen för att få det exakt som vi ville ha det med vårt unika kök. Läs mer
  • Lars J skrev om Köksentré
    Köksentré kunde uppfylla mina önskemål när dom levererade mitt Storsjökök och monterade mitt nya kök. Leveransen kom i tid och Köksentré fick allt flyta på. Köket var privärt? Läs mer

Bästa köksinredarna i Täby:

Box 110 30, 16111, BROMMA