Alla kategorier Övrigt Stockholms län Täby Köksentré

Köksentré

Polygonvägen 5, 187 66 Täby — Visa karta

Lackering kök, köksluckor, möbler, nya luckor, nytt kök, montering, transport
Box 6088, 17106, Solna
Mälarvikens Tak & Bygg
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Läs vad 6 kunder tycker om Köksentré

• Jonas H
    Jonas H skrev om Köksentré
    Vi köpte nya luckor till halva köket.
    Andra halvan lämnade vi till dem för omlackering.Resultatet vart mycket bättre än jag hade hoppats på. ´´Nytt kök`` till en bråkdel mot vad andra offererade på. Jätte nöjda!!
  • Anette N
    Anette N skrev om Köksentré
    Koksentre.se i Taby fick mitt gammla kok att se ut som nytt!
  • Markus L
    Markus L skrev om Köksentré
    Jag ville bara säga att Köksentre gjorde så att våra kostnader hölls nere och att vi äntligen kunde trivas i vårat kök.
  • Britt-Inger B
    Britt-Inger B skrev om Köksentré
  • Ulla K
    Ulla K skrev om Köksentré
    Köksentré var smidiga att diskutera med när vi hade specifika önskemål. Av alla köksleverantörer vi diskuterade med så var Köksentré den enda som tog med sin snickare för att titta på hur vårt hus såg ut. Det såg vi som ett stort plus med tanke på den speciella konstruktion som krävdes för vårat kök. När väl beställningen var gjord så fungerade det mesta som man kan förvänta sig. Vi insåg att vi inte skulle kunna låta Köksentré ta hela monteringen (eller någon annan köksleverantör heller för den delen) . Jag tog därför 1 vecka ledigt och var hemma och byggde och målade tillsammans med deras snickare för att hålla ner monteringskostnaden, detta upplägg fungerade utmärkt.
    Stommarna från Strömsdal är unikt gedigna och luckorna är bra. Varenda skåp är måttanpassat med exakt den sockelhöjd, djup, bredd och skåpshöjd vi ville ha. Köksentré fixade också fram en ny täcksida med rätt mått snabbt så den hann levereras sista planerade monteringsdagen. Köksentré höll uppgjord tidplan och kom den dag som var bestämt. Deras snickare gjorde ett bra jobb. Även denna gång har allt skötts smidigt från Köksentré
    Efter avslutat projekt är vi nöjda men har också fått, vi fick även vara med och påverka monteringen för att få det exakt som vi ville ha det med vårt unika kök.
  • Lars J
    Lars J skrev om Köksentré
    Köksentré kunde uppfylla mina önskemål när dom levererade mitt Storsjökök och monterade mitt nya kök. Leveransen kom i tid och Köksentré fick allt flyta på. Köket var privärt?

Polygonvägen 5, 187 66 Täby