Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Konsultnet Scandinavia AB

Konsultnet Scandinavia AB

Lindhagensgatan 116, 112 51 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Konsultnet!

Vi på Konsultnet hjälper dig att ta rätt beslut. Sedan 1995 har vi installerat administrativa lösningar baserat på affärssystemet Unit4 Business World. Vi effektiviserar rutiner och processer inom företag och myndigheter.
På Konsultnet jobbar vi även efter fem ledord. Vi är lyhörda, analytiska, kreativa, kompetenta och framförallt engagerade. Detta innebär att vi anpassar oss efter era behov och önskemål och ser till att hitta hållbara lösningar som skapar mervärde. Hur vi lyckas med det är en fråga om erfarenhet. Våra konsulter har jobbat med detta i många år och har en stor kunskapsbas vad det gäller implementering och vidareutveckling av affärssystem.
Därför välkomnar vi dig till Konsultnet. Att digitalisera är vår vardag!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 16 kunder tycker om Konsultnet Scandinavia AB

• Anders W skrev om Konsultnet Scandinavia AB
    Kunniga och serviceminded. Saknar dock Bertil Hass som konsult. Läs mer
  • Lise M skrev om Konsultnet Scandinavia AB
    Vi har förvaltningsavtal och konsulter I flera project.
    Vår kundkontakt är profesjonell och mycket bra. Läs mer
  • Gun H skrev om Konsultnet Scandinavia AB
    ad hoc konsulttjänster motsvarande systemföraltning av Agreso - möter förväntningarna Läs mer
  • Peppe K skrev om Konsultnet Scandinavia AB
    Löpande konsultuppdrag och rådgivning kring vårt ERP-system.
    Alltid bra kommunikation, rak, ärlig och lösningsorienterad. Läs mer
  • Daniel A skrev om Konsultnet Scandinavia AB
    uppgradering av agresso, stöd med implementering samt därefter ändringar i systemet. Läs mer
  • Carolina L skrev om Konsultnet Scandinavia AB
    Bra bemötande
    Spetskompetens
    Kan bli bättre på att förstå kundens behov och verksamhet och komma med lösningar som inte kunden förväntat.

Vi har köpt tjänster av konsultnet i samband med uppgradering av affärssystemet. Agresso till UBW. Läs mer
  • Helén A skrev om Konsultnet Scandinavia AB
    Ni är våra agresso-konsulter och hjälper oss med systemet (unit4) vid förändringar/utveckling/uppgradering. Vi har alltid haft ett bra samarbete men på senare tid har ni inte riktigt löst våra önskemål enligt våra förväntningar. Ibland har det tagit lång tid innan vi har fått återkoppling och några missförstånd och slarvfel har uppstått, det har vi inte upplevt tidigare. Hoppas att detta är övergående och att ni under hösten kommer ikapp och kan hjälpa era kunder med önskemålen. Läs mer
    2018-07-02 Bernt O svarar Helén A
    Tack för återkopplingen den är värdefull för oss. Vi kommer att kontakta dig för att få mer detaljer och därefter se över eventuella förbättringsåtgärder.
  • Ekaterina H skrev om Konsultnet Scandinavia AB
    Konsulttjänster, stöd och projektledning vid uppgradering (nyinstallation) av Unit4 och förändring av ekonomimodellen.
    Konsulterna på Konsultnet är kompetenta, proffsiga, drivande och trevliga. Läs mer
  • Stefan J skrev om Konsultnet Scandinavia AB
    Resurser för att driva ett uppgraderingsprojekt.
    Bra bemötande. Dock kunde vissa delar i projektet har prioriterats bättre.
    Konsultnet har länge haft en hög servicenivå mot oss. Den har senaste tiden naggats något i kanten. Kanske pga en del personaltapp eller nya kunder. Läs mer
    2018-06-25 Bernt O svarar Stefan J
    Tack för återkopplingen den är värdefull för oss. Vår målsättning är att hålla en hög servicegrad till alla våra kunder.
  • Mehrnoosh K skrev om Konsultnet Scandinavia AB
    Köper konsulttjänster.
    Bra, seriös och professionell bemötande.
    Mina förväntningar från företaget är fokus på kund, kunna få återkoppla bra lösning på förslaget, leverans i tid med kvalitet. Dokumentataion, uppföljning. Bra och snabb återkoppling när frågor dyker upp hos kunden.

Jag har bra erfarenheter av konsultnet. jag rekommenderar de. Läs mer
  • Jeanette S skrev om Konsultnet Scandinavia AB
    Vi har anlitade KonsultNet för en nyinstallation av UBW och valde sedan att ingå ett förvaltningsavtal med dem där vi genomför löpande systemförbättringar mm. Vi ha fått ett positivt bemötande av kunnig personal och är mycket nöjda med de tjänster som vi köpt. Vi ser fram emot ett långt och givande samarbete med KonsultNet. Läs mer
  • Peter H skrev om Konsultnet Scandinavia AB
    Konsultnet har den kunskap och erfarenhet som vi efterfrågar och behöver. Dessutom ställer de alltid upp i mån av tid. Läs mer
  • Ellinor P skrev om Konsultnet Scandinavia AB
    Vi har använt Konsultnet i samband med uppdateringar av Agresso Professionella o kunniga! Läs mer
  • Lotta G skrev om Konsultnet Scandinavia AB
    Support för vårt affärssystem Agresso/UBW.
    Implementering av ny version.
    Alltid trevliga och tillmötesgående. Höll ihop projektet väldigt bra. Läs mer
  • Mikael J skrev om Konsultnet Scandinavia AB
    Fokuserade på sitt uppdrag. Uppgradering av Agresso (UBW). Läs mer
  • Eva G skrev om Konsultnet Scandinavia AB
    I de kontakter jag haft med Konsultnet har jag varje gång fått snabb återkoppling samt den hjälp jag efterfrågat. De konsulter jag träffat har varit bra på att skapa goda relationer och jag har upplevt dem som mycket kompetenta och service-minded. Läs mer

Lindhagensgatan 116, 112 51 Stockholm