Konsultnet Scandinavia AB

Konsultnet Scandinavia AB

Ring 08-410 069 00 www.konsultnet.se
3.8

Välkommen till Konsultnet! Vi på Konsultnet hjälper dig att ta rätt beslut. Sedan 1995 har vi installerat administrativa lösningar baserat på affärssystemet Unit4 Business World. Vi effektiviserar rutiner och processer inom företag och myndigheter. På Konsultnet jobbar vi även efter fem ledord. Vi är lyhörda, analytiska,...

16 omdömen om Konsultnet Scandinavia AB

Anders W
Skrev om Konsultnet Scandinavia AB

Kunniga och serviceminded. Saknar dock Bertil Hass som konsult.

Hot Help
4.8/5 i betyg av 585 omdömen 4.8 av 585 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Lise M
Skrev om Konsultnet Scandinavia AB

Vi har förvaltningsavtal och konsulter I flera project. Vår kundkontakt är profesjonell och mycket bra.

Gun H
Skrev om Konsultnet Scandinavia AB

ad hoc konsulttjänster motsvarande systemföraltning av Agreso - möter förväntningarna

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1501 omdömen 4.7 av 1501 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Peppe K
Skrev om Konsultnet Scandinavia AB

Löpande konsultuppdrag och rådgivning kring vårt ERP-system. Alltid bra kommunikation, rak, ärlig och lösningsorienterad.

Daniel A
Skrev om Konsultnet Scandinavia AB

uppgradering av agresso, stöd med implementering samt därefter ändringar i systemet.

Carolina L
Skrev om Konsultnet Scandinavia AB

Bra bemötande Spetskompetens Kan bli bättre på att förstå kundens behov och verksamhet och komma med lösningar som inte kunden förväntat. Vi har köpt tjänster av konsultnet i samband med uppgradering av affärssystemet. Agresso till UBW.

Helén A
Skrev om Konsultnet Scandinavia AB

Ni är våra agresso-konsulter och hjälper oss med systemet (unit4) vid förändringar/utveckling/uppgradering. Vi har alltid haft ett bra samarbete men på senare tid har ni inte riktigt löst våra önskemål enligt våra förväntningar. Ibland har det tagit lång tid innan vi har fått återkoppling och några missförstånd och slarvfel har uppstått, det har vi inte upplevt tidigare. Hoppas att detta är övergående och att ni under hösten kommer ikapp och kan hjälpa era kunder med önskemålen.

Svar från Konsultnet Scandinavia AB

Tack för återkopplingen den är värdefull för oss. Vi kommer att kontakta dig för att få mer detaljer och därefter se över eventuella förbättringsåtgärder.

Ekaterina H
Skrev om Konsultnet Scandinavia AB

Konsulttjänster, stöd och projektledning vid uppgradering (nyinstallation) av Unit4 och förändring av ekonomimodellen. Konsulterna på Konsultnet är kompetenta, proffsiga, drivande och trevliga.

Stefan J
Skrev om Konsultnet Scandinavia AB

Resurser för att driva ett uppgraderingsprojekt. Bra bemötande. Dock kunde vissa delar i projektet har prioriterats bättre. Konsultnet har länge haft en hög servicenivå mot oss. Den har senaste tiden naggats något i kanten. Kanske pga en del personaltapp eller nya kunder.

Svar från Konsultnet Scandinavia AB

Tack för återkopplingen den är värdefull för oss. Vår målsättning är att hålla en hög servicegrad till alla våra kunder.

Mehrnoosh K
Skrev om Konsultnet Scandinavia AB

Köper konsulttjänster. Bra, seriös och professionell bemötande. Mina förväntningar från företaget är fokus på kund, kunna få återkoppla bra lösning på förslaget, leverans i tid med kvalitet. Dokumentataion, uppföljning. Bra och snabb återkoppling när frågor dyker upp hos kunden. Jag har bra erfarenheter av konsultnet. jag rekommenderar de.

Jeanette S
Skrev om Konsultnet Scandinavia AB

Vi har anlitade KonsultNet för en nyinstallation av UBW och valde sedan att ingå ett förvaltningsavtal med dem där vi genomför löpande systemförbättringar mm. Vi ha fått ett positivt bemötande av kunnig personal och är mycket nöjda med de tjänster som vi köpt. Vi ser fram emot ett långt och givande samarbete med KonsultNet.

Peter H
Skrev om Konsultnet Scandinavia AB

Konsultnet har den kunskap och erfarenhet som vi efterfrågar och behöver. Dessutom ställer de alltid upp i mån av tid.

Ellinor P
Skrev om Konsultnet Scandinavia AB

Vi har använt Konsultnet i samband med uppdateringar av Agresso Professionella o kunniga!

Lotta G
Skrev om Konsultnet Scandinavia AB

Support för vårt affärssystem Agresso/UBW. Implementering av ny version. Alltid trevliga och tillmötesgående. Höll ihop projektet väldigt bra.

Mikael J
Skrev om Konsultnet Scandinavia AB

Fokuserade på sitt uppdrag. Uppgradering av Agresso (UBW).

Eva G
Skrev om Konsultnet Scandinavia AB

I de kontakter jag haft med Konsultnet har jag varje gång fått snabb återkoppling samt den hjälp jag efterfrågat. De konsulter jag träffat har varit bra på att skapa goda relationer och jag har upplevt dem som mycket kompetenta och service-minded.