Köpings Flytt & Städ AB

3.3

24 omdömen om Köpings Flytt & Städ AB

Veronika I
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Jag är mycket nöjd. Killar som hjälpte mig var trevliga, starka och har gjort allt bra. Det finns fortfarande kvar de positiva känslor! Tack så mycket!!!

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1023 omdömen 4.8 av 1023 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Mattias B
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Tyvärr var det mesta dåligt förutom min kontakt på telefonen. Städgänget var sena och gjorde ett uruselt jobb. Gick igenom städningen med nya ägarna till huset som resulterade i att vi fick kräva att dom kom ut igen och gjorde om stora delar av jobbet. Förhoppningsvis löser dom detta för framtiden då ambitionsnivån hos ägaren är bra.

Annica P
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Jag väntar fortfarande på en återbetalning då de både fakturerade för högt belopp och försvann innan de var klara. Om inte pengarna har kommit före sista september lämnar jag över till KFM. Hälsningar Annica Pettersson, god man

Oskar R
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Uselt bemötande, dom ombokade städningen flertal gånger och städningen var under all kritik. Avråder folk från att anställa dom för flyttstäd...

Lina D
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Jag betalade en försäkring när de flyttade mina möbler och ett skåp gick sönder under flytten men fick inte en krona som kompensation av företaget. Trots att de lovat via Mail att kompensera mig för skadan. Kommer aldrig anlita företaget igen.

Tell Ö
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Professionellt bemötande. Lätta att nå. Höll tidslinjalen. Varsam hantering av flyttgodset. Städningen utmärkt! Totalt högsta betyg

Annica S
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Smidigt, enkelt, trots att vi hade 3 adresser att flytta saker till. Använt dem tidigare, å nästa flytt- kommer jag använda dem igen.

Nina L
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Flytt och städning. Allt utfördes snabbt och effektivt. Mycket professionella och kundvänliga.

Marijana V
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Dom hade repat lägenhet som jag flyttade ut och den nya lägenheten. Sen svarar inte ägare när jag ringer honom och vill diskutera om vad dom hade gjort. Rekommenderar absolut inte och plus ska jag anmäla firman.

Mehmet S
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Jätte bra vi var mycket nöjd.jag kan rekommendera er andra alla när man flytar till stadet

Thomas S
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Tog extra betalt när de inte fick in allt i bilen, vid flytt städningen stod en man och rökte i lägenheten.

Reslan F
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Städ blev underkänd vid besiktningen. Det tog 2 veckor tills dom kom och gjorde om städning.

Lars O
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Hej!! Det blir snabba ryck när de gäller arbete tidsaspekten är ju viktig. Det var starka grabbar när de gällde att bära skrymmande föremål och snabbt. Om vad som kan bli bättre, man borde kunna samköra städ och flytt mera konkret, nu vart de ju olika bolag om de ena och andra. Nu var de ju lite bråttom trots att vi hade ganska god tid på oss eftersom det kommande tillträdet blir först nu på måndag den 12sep, det kanske har också med priset att göra vad vet jag. Men tack för mig man undrar ju om de blir någon mer gång. Mvh Lars-Ove/.

BÖRJE A
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Trevliga killar som det gick bra att snacka med Ingenting är omöjligt med dom Punktliga och mkt seriösa Bra omdömme och försiktighet

Raisa S
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Köpings flytt tåg sönder min nya Tv apparat så ,jag kommer inte och anlita dom nåt mera.

Erna J
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Har bara positiva erfarenheter av företaget. Visste av bekanta att de var aktsamma men ändå snabba. jag köpte en flytt fr.Kungsör till Köping. mången Tack..

Md A
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Jag vill aldrig rekommendera att ta tjänsten från dem. De är inte ärlig och bara älskar pengar. Betala inte innan tjänsten är klar! De ljuger också!

Toni F
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Förra gången försökte ni blåsa mig. Flytt på samma stad skulle kostat 7000kr och ni ljög att ni inte har fastpris och en kompis till dig sa att det finns fastpris

Dick J
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Jag är godman åt Dick. Inhandlar enbart tjänsten.

Tobias N
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Anlitade Köpings Flytt och Städ för en större möbelleverans från JYSK till min bostad. Mycket seriöst & prisvärt bolag och det märks att dom bryr sig om sina kunder. Toppservice från början till slut. Jag kommer definitivt anlita denna firma igen när behovet uppstår. Toppbetyg från mig och jag ger Köpings Flytt & Städ mina allra bästa rekommendationer.

Kent J
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Prisvärt och ett bra bemötande. Levde upp till förväntningarna. Flytt och flyttstädningen.

Lars P
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Det funkade bra med städningen. Det var verkligen fint och fastighetsägaren hade inget att anmärka på. När det gäller flytten så var de effektiva och löste det bra. Det fattades skruvar till sängstommen. Jag ringde om det och det kom några på posten men det var inte alla. Vi hade lagt skruvarna i plastpåsar som vi tejpade fast på sängstommen med packtejp. De var borta. Det löste sig eftersom IKEA har en service där man kan beställa delar gratis. Alla köksknivar försvann. Jag kan inte skylla bolaget för det men de är...

Daphne A
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Trevligt bemötande. Intresserade av att ge bra service. Mkt duktig flyttkille som kämpade på själv!!!

Jenny P
Skrev om Köpings Flytt & Städ AB

Skulle fått 5 om de hade varit i tid, var 3 timmar försenade. Otroligt noga och duktiga. De jobbade och slet i 8 timmar.