Alla kategorier Bilverkstad Kalmar Högsby Kösebo Bilverkstad

Kösebo 102, 579 93 Grönskåra — Visa karta

Gullbernavägen 20, 37147, KARLSKRONA
Karlskrona Bilvårdcenter
Lena B:
Jag blev mycket väl mottagen o personalen gjorde ett fantastiskt jobb med bilen. Känns som ny flera veckor efter besöket. Mvh Lena Bremgård

Läs vad 3 kunder tycker om Kösebo Bilverkstad

• lena  s
    lena s skrev om Kösebo Bilverkstad
    Jag har varit kund hos Kösebo bilverkstad i 15 år. Har aldrig haft några bekymmer, har varit mycket nöjd med utförda reparationer och service på bilen. Schyssta priser och vänligt bemötande. Håller inte med föregående talare på någon punkt. Skulle varmt rekommendera Kösebo bilverkstad!
  • lena  s
    lena s skrev om Kösebo Bilverkstad
    Jag har anlitat Kösebo bilverkstad i 15år. Det har aldrig varit några bekymmer, jättetrevligt bemötande , sjyssta priser och bra service! Jag är mycket nöjd med arbeten som har utförts på min bil och håller inte med föregående talare på någon punkt. Skulle varmt rekommendera Kösebo bilverkstad!
  • John s
    John s skrev om Kösebo Bilverkstad
    Okunnig.. Mycket otrevlig.. Fuska med lagningarna Samt ta betalt för nya delar medan han använder begagnade bildelar... Lämnade in min bil för ett broms byte han köpte nya belägg men jag fick gamla som knappt var godkända.. Dyr var han med... Lämna inte in eran bil hors han

Kösebo 102, 579 93 Grönskåra