Onlineutbildningar

5 omdömen om Onlineutbildningar

Sedan starten hos Reco 2000
Lena S
Skrev om Onlineutbildningar en del av Krogarna.se

Bra online utbildning med många frågor. Bra upplägg. Skulle vilja att man tittar mer på alkohollagen alltså olika lagrum.

Svar från Onlineutbildningar

Hej Lena! Tack för ditt fina omdöme. Roligt att du är nöjd!

Angela S
Skrev om Onlineutbildningar en del av Krogarna.se

Jag på började kursen för alkoholhandläggare. Hann inte fullfölja den för att jag började jobba med trängselkontroller i samband med pandemin. Så jag kan egentligen inte uttala mig.

Svar från Onlineutbildningar

Hej Angela, Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme trots att du inte fullföljde kursen och förhoppningsvis är du nöjd med det du hann med, kanske är det något att återuppta nu? :) Hör gärna av dig till oss så hjälper vi dig igång igen!

Anna B
Skrev om Onlineutbildningar en del av Krogarna.se

Tydlig utbildningsmaterial som levde upp till förväntningarna.

Mattias H gillar detta
Svar från Onlineutbildningar

Tack Anna för ditt omdöme kring vår kurs!

Ricarda S
Skrev om Onlineutbildningar en del av Krogarna.se

Vi köpte utbildningen "Alkoholhandläggare". Jag var väldigt nöjd med kontakten till företaget som var behjälplig med att snabbt inrikta ett konto och utbildningen kunde rulla på. Upplägget av utbildningen passade mig utmärkt då jag kunde ta den i min egen takt, i mån av tid. Bra informationsmaterial, bra exempel ur praktiken. Att ha tillgång till utbildningen i 365 dagar är perfekt för att friska upp minnet.

Svar från Onlineutbildningar

Tack för ditt fina omdöme och kul att du är nöjd med både kursen och vår kundtjänst!

Vera D
Skrev om Onlineutbildningar en del av Krogarna.se

Bra upplevelse och hjälp från kundtjänst.

Svar från Onlineutbildningar

Tack för omdömet och kul att du är nöjd!