Utbildning Livsmedelshygien

Utbildning Livsmedelshygien en del av Krogarna.se

Läs vad 14 Läs vad Utbildning Livsmedelshygien

• 2021-01-26
    Har inga synpunkter. Tyckte det var bra.
  • 2021-01-25
    Min chef hade köpt in det och lämnade inloggningsuppgifter till oss så jag vet inte hur just inköpet fungerade.
    Mitt önskemål är att man i efterhand ska kunna gå in och kolla saker man blir osäker på eller har glömt men efter vad jag förstått fungerar det inte så? I övrigt har jag inget att önska.
    Hej Catharina, Tack för ditt betyg och din feedback! Under hela utbildningsperioden kan du gå igenom utbildningen så många gånger du önskar. Utbildning Livsmedelshygien
  • 2021-01-23
    Gjorde utbildningen genom mitt jobb, det var lätt och komma in på sidan. Och det var smidigt att man kunde göra en del i taget om det behövdes!
  • 2021-01-22
    utbildning livsmedelshygien.
    Levde upp till mina förväntningar
  • 2021-01-22
    Genomgående bra, fast på vissa ställen lite tvetydigt
    Hej Maria, Tack för ditt betyg. Du får gärna mejla mig, mattias@krogarna.se, och förklara vad du menar med "tvetydigt"? Vi strävar efter att förbättra oss hela tiden. Utbildning Livsmedelshygien
    Kurs i Livsmedelshygien.
    Väldigt bra kurs!
  • 2021-01-21
    Kursen var bra men jag hade gärna sett att den hade en något högre svårighetsgrad, var lite djupare.
    Jag tycker även att man är snål gällande möjligheten att repetera kursen efter en tid för att öka djupinlärningen.
    Jag är inte företagare och behöver kunskapen för förenings räkning så det är för mig besvärligt att behöva betala igen för att kunna repetera. //MP
    Hej Mikael, tack för ditt betyg! Om det inte var över 12 månader sedan du gick utbildningen så kan jag låsa upp den åt dig, skicka mig ett mail till mattias@krogarna.se. Utbildning Livsmedelshygien
  • 2021-01-21
    Kursen var smidigt och effektivt. Det enda som jag önskat mig är att videoinspelningarna är kombinerat med mer andra metoder och andra ansikte och det är bara för att ha mer varierande anslag.
    Tack för ditt betyg och din konstruktiva kritik! Utbildning Livsmedelshygien
  • 2021-01-20
    Upplägget var bra. Bemötandet utmärkt. Bra video med utmärkta förklaringar på svårare termer. Bra övningsmöjligheter på frågor från utbildningen. Företaget levererade över mina förväntningar. Efter att själv gick igenom utbildningen har jag utbildat två personer med svaga kunskaper i svenska språket men de klarade utbildningen och fick sitt intyg vilket resulterade i att de fick bättre förutsättningar till en anställning i ett kök. Varmt rekommenderar utbildningen till alla.
    /Elitza Ramdson Habo kommun
    Tack Elitza för ditt fina betyg, det värdesätter vi! Utbildning Livsmedelshygien
  • 2020-07-15
    Snabba och utförliga svar innan jag bokade kursen i webbshopen. Tydlig hur webkursen fungerade. Bra och utförlig kurs.
    Kursen överträffade mina förväntningar.
    Smidigt och bra alltihopa, från info, till kursens genomförande och testerna till intyg om avklarad kurs.
    Kommer i första hand att kolla vad de har om/när jag behöver vidarebildning.