Utbildning Livsmedelshygien

34 omdömen om Utbildning Livsmedelshygien

Sedan starten hos Reco 2020
Moa W
Skrev om Utbildning Livsmedelshygien en del av Krogarna.se

Utbildningen var bra men den bestod av lite väl många delprov

Svar från Utbildning Livsmedelshygien

Hej Moa! Tack för ditt omdöme, roligt att den var uppskattad. Delproven är till för att utbildningen ska bli så lärorik som möjligt och ge möjlighet till ordentlig kunskap efter avslutad kurs :)

Osacr L
Skrev om Utbildning Livsmedelshygien en del av Krogarna.se

Helt okej utbildning, lärde mig nya saker. Kanske inte den roligaste eller mest underhållande utbildning men den va inte så illa

Svar från Utbildning Livsmedelshygien

Hej Osacr! Tack för din feedback och kul att du lärde dig något! :)

Ruzica S
Skrev om Utbildning Livsmedelshygien en del av Krogarna.se

Tydlig kurs, bra pedagogiskt upplägg, intressant och viktigt belyst! Rekommenderar alla som jobbar med mat att dom går den.

Svar från Utbildning Livsmedelshygien

Hej Ruzica! Tack för ditt omdöme och kul att kursen uppskattades så! :)

Lovisa B
Skrev om Utbildning Livsmedelshygien en del av Krogarna.se

Gick grundkursen i livsmedelshygien. Föreläsningarna var extremt långa och inte så lärorika. Använde mig endast av dokumentet. Men annars var kursen mycket bra och gav mig bra kunskap om livsmedelshygien!

Svar från Utbildning Livsmedelshygien

Hej Lovisa! Tack för din feedback, och kul att du uppskattade kursen och den gav dig bra information!

Gith P
Skrev om Utbildning Livsmedelshygien en del av Krogarna.se

Har varit bra med någon typ av informationsbroschyr att ha på arbetsplatsen att visa för timvikarier

Svar från Utbildning Livsmedelshygien

Hej! Om du tänker på kursen så gäller den för en person och samma sak gäller med intyget som man får vid avklarad kurs. Vi har utbildningar för personalen som går att använda vid tillfällen då det behövs.

Clara S
Skrev om Utbildning Livsmedelshygien en del av Krogarna.se

Bra och pedagogiskt förklarat i filmklippen. Lagom många frågor på de olika testerna.

Svar från Utbildning Livsmedelshygien

Hej Clara! Tack för ditt fina omdöme :)

Rose-Mari T
Skrev om Utbildning Livsmedelshygien en del av Krogarna.se

Som användare av utbildningen tycker jag att den var lätt att förstå och använda. Passar olika kunskapsnivåer.

Svar från Utbildning Livsmedelshygien

Hej Rose-Mari! Tack för ditt omdöme och vi är glada att kursen mötte dina behov!

Åsa J
Skrev om Utbildning Livsmedelshygien en del av Krogarna.se

Mycket grundligt och tydligt.Vi hade tjänsten med video. Bra att man kunde pausa eftersom vi ska göra utbildningen på arbetstid. Tycker utbildningen var bättre än förväntat.

Svar från Utbildning Livsmedelshygien

Hej Åsa! Tack för ditt omdöme och så kul att höra att du känner så! :)

Gertrud Z
Skrev om Utbildning Livsmedelshygien en del av Krogarna.se

Ett bra sätt att få info och repetition på livsmedels hygien. Ibland saknar man diskussions stunder. sista videon kändes lång kanske kunde delas upp. Har gjort kursen för Heby kommuns kostservice. MVH Gertrud

Svar från Utbildning Livsmedelshygien

Hej Gertrud! Tack för ditt omdöme :) Fördelen med vår kurs är att känns det långt kan du ta en paus där du är och sen återuppta kursen precis där du lämnade.

Susanne S
Skrev om Utbildning Livsmedelshygien en del av Krogarna.se

Jag tyckte kurs materialet var lätt att förstå och hon som pratade hade en behaglig röst att lyssna på och de var intressant. Min chef köpte mig den här utbildning för att jag skulle få jobba i vårat kök eftersom jag inte har kock utbildningen. Har lärt mig väldigt mycket nytt.

Svar från Utbildning Livsmedelshygien

Hej Susanne! Tack för ditt omdöme och vi är glada att du känner att utbildningen har gjort dig trygg med dina arbetsuppgifter!