Utbildning Serveringstillstånd

Utbildning Serveringstillstånd en del av Krogarna.se

89 omdömen om Utbildning Serveringstillstånd

• Jag köpte utbildning inför kunskapsprov hos kommunen för serveringstillstånd. Någon dag senare fick jag alla rätt. Många frågor i provet var identiska.
    Magnus T skrev om Utbildning Serveringstillstånd en del av Krogarna.se
    2020-09-04
    2020-09-04
    Väldigt bra jobbat och tack för ditt fina omdöme!

Krogarna.se

• Ja det är mycket värt utbildning. Bra information till blivande restaurang ägarna kurs ledaren och presenten är mycket kunnig med branschen Och hjälp sam till deltagarna
    Muhandiram H S Surendra S skrev om Utbildning Serveringstillstånd en del av Krogarna.se
    2020-08-27
  • Den kändes seriös. Svårare än jag trodde.nöjd med mej själv efter ett bra resultat på provet.
    Camilla G skrev om Utbildning Serveringstillstånd en del av Krogarna.se
    2020-08-27
  • Har lite svårt att förstå varför man inte visar vilka svar man har fel på i proven. De gör ju att man har svårt att komma vidare samt få veta de rätta svaren.
    Johan W skrev om Utbildning Serveringstillstånd en del av Krogarna.se
    2020-07-09
    Hej Johan, Efter varje delprov kan du välja att se svarsalternativen samt vilka svar som var korrekta och inte. Kontakta vår kundtjänst, kundtjanst@krogarna.se, om du vill ha hjälp.

Krogarna.se

• Tack för att ni finns ✌️ Väldigt hjälpsam sidan för den som vill göra provet
    Ilyas O skrev om Utbildning Serveringstillstånd en del av Krogarna.se
    2020-07-09
    Tack för ditt fina omdöme! Lycka till med din verksamhet!

Krogarna.se

• Den var bra, bra uppställt dock det enda problemet var att filmerna ville ibland inte spelas eller så ”buffrade” de i flera minuter för att spela några sekunder osv. Allt som allt en bra utbildning men videouppspelningen bör ses över!
    Jonas P skrev om Utbildning Serveringstillstånd en del av Krogarna.se
    2020-07-06
    Tack för ditt betyg och din feedback. Att filmerna buffrade kan bero på gammal webbläsare, för mycket i cacheminnet, brandvägg som ditt företag har eller liknande. Om det skulle uppstå problem för dig igen är du välkommen att kontakta oss.

Krogarna.se

• Bra service och ett mycket bra upplägg för utbildningen.
    Marcus W skrev om Utbildning Serveringstillstånd en del av Krogarna.se
    2020-07-06
  • Jag hade som mål att som inte aktiv i rörelsen men styrelseledamot snabbt tillgodogöra mig lagstiftning och kunskap
    Markus K skrev om Utbildning Serveringstillstånd en del av Krogarna.se
    2020-07-06
  • vi köpte kursen för att få serveringstillstånd. Vi är jätte nöjda klarade provet på kommunen på första försöket. Allt gick smidigt och lätt.
    Vivianne A skrev om Utbildning Serveringstillstånd en del av Krogarna.se
    2020-07-05
    2020-07-05
    Tack för fin rekommendation och bra jobbat! Lycka till med er verksamhet!

Krogarna.se

• Utbildning Serveringstillstånd, sponsrad. Enkelt upplägg, gav alla rätt på kommunens prov.
    Jonas W skrev om Utbildning Serveringstillstånd en del av Krogarna.se
    2020-07-04
    2020-07-04
    Mycket bra jobbat! Lycka till med din verksamhet!