Utbildning Serveringstillstånd

Utbildning Serveringstillstånd en del av Krogarna.se

Läs vad 105 Läs vad Utbildning Serveringstillstånd

• 2021-05-04
    Jag köpte utbildningen för serveringstillstånd då jag hade kort om tid att läsa in mig på kunskaperna man behöver. Kursen hjälpte mig att metodiskt och effektivt ta mig igenom de fyra ämnesområdenas lagar och riktlinjer. Både filmer, sammansatt dokument och frågor var väl anpassat så att man ska klara provet. Går man igenom denna kurs och klarar den, så klarar man provet hos kommunen. Så bra!
    Hej Lisa! Tack för fina ord. Kul att höra att det gick bra med provet. Stort lycka till med din verksamhet. Hör av dig om det dyker upp frågor i framtiden. Mvh, Madeleine, Krogarna.se Utbildning Serveringstillstånd
  • 2021-01-26
    Utbildning serveringstillstånd. Fantastiskt proffsigt från start till mål. Fanns alltid tillgänglig vid eventuella frågor. Skulle varmt rekommendera Krogarna.se
    Stort tack för ditt betyg samt för din fina beskrivning! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2021-01-26
    Fick alla rätt på provet så är väldigt nöjd👍
    Tack för ditt betyg och väldigt bra jobbat! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2021-01-26
    Bra och pedagogisk kurs som gav mig rätt förutsättningar gällande alkohol lagstiftningen.
  • 2021-01-25
    En bra hjälpande hand för ett smidigt sett att gå igenom hela fasen med ansökningar så man inte missar saker som är väsentliga i processen att söka tillstånd till restauranger.
  • 2021-01-23
    Hej!
    Jag tycker det har fungerat väldigt bra och kan varmt rekommendera utbildningen till andra.
  • 2021-01-22
    Love the support I received however I would love to have more tries in the exam for each section instead of once while studying.
    Thanks for your rating! For information, you can complete the entire education as many times as you want during the study period, for example you can restart the education after you have completed the final test Utbildning Serveringstillstånd
  • 2021-01-22
    Funkar bra, bra support vid användarfrågor.
  • 2021-01-21
    En väldig pedagogisk utbildning som jag kan varmt rekommendera.
    Tack Nicola för ditt fina betyg! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2021-01-21
    Dyrt krångligt och inkomplett
    Hej Mathias, Du får gärna utveckla vad du uppfattar som dyrt, krångligt och inkomplett? Utb. Serveringstillstånd med reklam är billigast på marknaden, utbildningen är anpassad för dig som ska göra kunskapsprovet hos kommunen och vi har väldigt många kunder som klarar detta med minimal felmarginal. Vi har även en kundtjänst som kan hjälpa till med frågor och funderingar om det skulle uppstå. Utbildning Serveringstillstånd