Alla kategorier Sängar Skåne Burlöv KungSängen KungSängen Burlöv Center
Rekommenderat företag 2016 - KungSängen Burlöv Center
Rekommenderat företag 2015 - KungSängen Burlöv Center

KungSängen Burlöv Center

Hantverkaregatan 32, 232 34 Arlöv — Visa karta

Butiken ligger mittemot Burlöv Center intill järnvägen. Här tillverkar vi vissa sängar på plats direkt i butiken. Allt medan du provar säng i lugn och ro. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 41 kunder tycker om KungSängen Burlöv Center

• Tord P
    Tord P skrev om KungSängen Burlöv Center
    Sover som en KUNG i min säng o drömmer o min prinsessa
  • Sune E
    Sune E skrev om KungSängen Burlöv Center
    Köpte en ställbar säng till Sune som är en äldre bekant i Arlöv.
    Utmärkt bemötande. Hyfsad leveranstid.
    Ingen berättade om förskottsbetalning vid beställning.
    Vi beställde sedan sängen via nätet.
    Skandalöst att man ska ha handpeng genast och helbetalning före leverans av en standardprodukt. Man kan tro att företaget har dålig ekonomi och då är det ju ännu värre att som enskild kund att betala innan man har fått sin leverans.
    Östeuropeiska affärsfasoner.
    Leveransen fungerade bra. Trevliga personer som monterade. Produkten är utmärkt. Snabb respons på önskan att byta till kortare ben.
    En utmärkt affär vad gäller produkten men ekonomisystemet halverar betyget !
  • Kristina M
    Kristina M skrev om KungSängen Burlöv Center
    Bra info i butiken. Säljare som lyssnade. Leverans i tid och trevliga leveranskillar. Sover som en prinsessa. Sängen är kanon.
    2016-07-06 KungSängen Burlöv Center svarar Kristina M
    Hej Kristina
    Kul att höra att allt fungerat som det skulle och att du sover som en prinsessa. Ha det bra och välkommen åter.
  • Frank F
    Frank F skrev om KungSängen Burlöv Center
    Besökte KungSängen vid 2 tillfällen, fick hjälp att pröva ut rätt säng för mig. Mycket nöjd med din service jag fick o dom råd som gavs. Är mycket nöjd med sängen.
    2016-07-06 KungSängen Burlöv Center svarar Frank F
    Hej Frank
    Roligt att du är nöjd med din säng. Hoppas att du får många sköna nätter i den. Ha en fortsatt trevlig sommar.
  • Ida-maria M
    Ida-maria M skrev om KungSängen Burlöv Center
    Inte alls nöjd. Bäddmadrassen på makens sida är platt som en pannkaka efter ca 1 månads användning.Det syns tydliga nersänkningar i bådas bäddmadrass. Jag känner fjädrarna igenom madrassen. Dyraste och klart sämsta sängen vi köpt! Lutar åt att reklamera den. Det svala täcket vi fick hjälp att prova ut är det varmaste jag någonsin haft.
    2016-07-06 KungSängen Burlöv Center svarar Ida-maria M
    Hej Ida
    Vad tråkigt att ni känner så. Kontakta mig i butiken så skall vi se om jag kan hjälpa er så att ni blir nöjda. Ha det bra.
  • Petra K
    Petra K skrev om KungSängen Burlöv Center
    Fick bästa tänkbara hjälp från butiken i Burlöv!!!
    Kan varmt rekommendera Kungsängen!
    2016-07-06 KungSängen Burlöv Center svarar Petra K
    Hej Petra
    Hoppas att dottern är nöjd med sängen. Extra bred och extra bra :)
  • Patrik T
    Patrik T skrev om KungSängen Burlöv Center
    Underbart härlig säljare denna dag ! Proffesionellt möte och hjälp fick vi !
    Kommer absolut köpa säng där igen !
    2016-07-06 KungSängen Burlöv Center svarar Patrik T
    Hej
    Vad kul att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer att sova skönt i Era sängar. Välkomna åter.
  • Agnes O
    Agnes O skrev om KungSängen Burlöv Center
    Trevligt bemötande och kunnig personal i butiken. Snabb svar vid email-kontakt. Sängen jag köpte har mycket hög kvalité.
    2016-05-17 KungSängen Burlöv Center svarar Agnes O
    Hej Agnes
    Hoppas att ni trivs i Er King. Hög komfort och följsamhet kommer att ge er många härliga nätter framöver.
    Välkomna åter.
  • Claes C
    Claes C skrev om KungSängen Burlöv Center
    Vi är supernöjda med Kungssängen Burlöv.
    Framförallt med servicen och att allt de sagt har stämt.
    2016-05-17 KungSängen Burlöv Center svarar Claes C
    Hej Claes
    Använd nu Era ställbara sängar så mycket som möjligt och utnyttja funktionerna till fullo.
    Ha en trevlig dag och välkomna åter.
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om KungSängen Burlöv Center
    Jag köpte en madrass och en bäddmadrass. Det slog mig att urvalet i butiken var betydligt mindre än de madrasser som fanns på hemsidan. Jag frågade om detta och fick till svar att vissa madrasser hade så pass dålig kvalitet att man inte hade dem i butiken och inte skulle rekommendera att köpa dem annat än till gästsäng. Det är väl fair snack, men jag blev ändå lite snopen när jag från hemsidan fått intrycket av att urvalet var större än det de facto var. Säljaren i butiken upplevde jag aningen oengagerat och inte så värst presentabel.
  • Therese Å
    Therese Å skrev om KungSängen Burlöv Center
    Det var bra. Vi kom för att köpa en säng och gick därifrån med en som var dubbelt så dyr än planerat, vilket är irriterande. Men den är skön, så det var väl värt det.
    2016-04-08 KungSängen Burlöv Center svarar Therese Å
    Hej Therese
    En god natts sömn är värt mycket och ni kommer att trivas i Er nya säng länge.
    KungSängen Länna gillar detta
  • Thomas K
    Thomas K skrev om KungSängen Burlöv Center
    Tack men har inte tid att skriva
    2016-04-08 KungSängen Burlöv Center svarar Thomas K
    Hej Thomas!
    Synd att du inte har tid att skriva men jag hoppas att du sover bra i din säng.

• Roberto M
    Roberto M skrev om KungSängen Burlöv Center
    vänligt och kunnigt bemötande vid vårt köp av våra sängar
    Efter ett dålig bemötande på SOVA där vi först tittade, var det en positiv och glädjande erfarenhet att det fanns så trevlig personal som tog hand om oss
    2016-03-16 KungSängen Burlöv Center svarar Roberto M
    Hej Roberto!
    Jag hoppas ni sover bra i Era nya sängar och det är alltid kul med en trevlig återkoppling. Ni är alltid välkomna in i butiken.
    Ha en bra dag.
  • Annika N
    Annika N skrev om KungSängen Burlöv Center
    Beställde säng +gavel. Väntade ca 6 veckor extra för att gaveln skulle tillverkas o levereras samtidigt m sängen.
    När sängen levererades hade gaveln "glömts" bort att beställas. När sen gaveln väl kom x antal veckor senare är där avskavt färg på ett ställe. Gaveln levererades av 2 killar där den ena var väldigt otrevlig o det var mycket besvärligt att få gaveln monterad trots att det ingick!

Nu väntar jag på en ny gavel. Bemötandet i butiken har dock varit trevligt o det var inga problem med att få en ny gavel.

Så köpet är inte avslutat än........
    2016-03-11 KungSängen Burlöv Center svarar Annika N
    Hej Annika!
    Ber om ursäkt för att vi missade att beställa gaveln och att den sedan var skavd i färgen. Vi jobbar på det och ny gavel är på väg.
    Hoppas att du blir nöjd till slut. Välkommen åter!
  • Izabella B
    Izabella B skrev om KungSängen Burlöv Center
    Mkt bra bemötande o service.
    Bra leverans och mkt bra kvalité. Thomas på Burlöv har varit så trevlig och kunnig o ett väl bemötande sätt. Så vi är jätte nöjda.
    2016-03-09 KungSängen Burlöv Center svarar Izabella B
    Hej Izabella
    Tack för ert omdöme av oss och våra produkter ( och mig ). Välkomna åter.
  • Ulf L
    Ulf L skrev om KungSängen Burlöv Center
    Upplevde att vi fick bra och uppriktig information inför vårt köp av nya sängar, leverans på utlovad tid.
    /Ulf
    2016-03-08 KungSängen Burlöv Center svarar Ulf L
    Hej Ulf
    Tack för ditt svar. Hoppas att ni kommer att sova gott.
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om KungSängen Burlöv Center
    Bra info och bemötande i butiken. Allt enligt planerna med leveranstid och hemtransport. Vi är supernöja med sängen. Tack!
    2016-03-08 KungSängen Burlöv Center svarar Kerstin B
    Hej Kerstin

Vad bra att ni är nöjda med oss och sängen. Hoppas att ni sover bra.
  • Malin H
    Malin H skrev om KungSängen Burlöv Center
    Jättebra bemötande och kunnig personal! Väldigt nöjd!
    2016-03-07 KungSängen Burlöv Center svarar Malin H
    Hej Malin!
    Hoppas du sover bra i din säng. Kul att få respons.
  • Krystyna Ö
    Krystyna Ö skrev om KungSängen Burlöv Center
    Vänligt, proffsigt.
    Fick mycket god hjälp med köpet.
    2016-03-07 KungSängen Burlöv Center svarar Krystyna Ö
    Hej Krystyna!
    Tack för dit svar. Välkommen tillbaka.
  • Bengt D
    Bengt D skrev om KungSängen Burlöv Center
    Jätteskön säng och fin service! Bra koncept att produktionspersonal levererar. Vi fick åtgärdat ny motor direkt!! Bra
    2015-10-25 KungSängen Burlöv Center svarar Bengt D
    Hej Bengt! Jättekul att du tycker det. Vi försöker göra det så snabbt och smidigt som möjligt för kunden.
    Tack för dit omdöme och välkommen åter.
  • Åse L
    Åse L skrev om KungSängen Burlöv Center
    Trevlig o tillmötesgående personal o service!
    2015-10-23 KungSängen Burlöv Center svarar Åse L
    Hej Åse. Tack för omdömet och Välkommen åter.
  • Magnus S
    Magnus S skrev om KungSängen Burlöv Center
    Otroligt bra service och en fantastisk försäljare vid namn Thomas (tror jag).
    2015-10-23 KungSängen Burlöv Center svarar Magnus S
    Tack Magnus. Vad kul att du tycker det. ( Och Thomas var helt rätt ) Det värmer.
    Välkommen åter
  • Peter H
    Peter H skrev om KungSängen Burlöv Center
    Fick ett mycket trevligt och kunnande bemötande i vår tanke att köpa 2 nya 80 cm sängar med madrass, lakan kuddar och täcke., vilket vi också gjorde.
    Leverans kom enligt överenskommelse .
    Allt till ett verkligt bra pris
    Vi rekommenderar gärns Kungssängen till bekanta
    2015-10-23 KungSängen Burlöv Center svarar Peter H
    Hej Peter. Tack för ditt fina ord. Hoppas att ni sover gott i era sängar och att täckena blev bra.
  • Anna T
    Anna T skrev om KungSängen Burlöv Center
    Bra service och som helhet mycket nöjda både med produkt och service.
    2015-09-23 KungSängen Burlöv Center svarar Anna T
    Tack för omdömet Anna. Hoppas du sover gott i din säng. Välkommen tillbaka!
  • Jonas H
    Jonas H skrev om KungSängen Burlöv Center
    Köpte nya sängar. Servicen var kanon inte bara vid köptillfället utan även efteråt. När en av sängarna krånglade kom reparatör ut dagen efter med reservdel.
    2015-09-16 KungSängen Burlöv Center svarar Jonas H
    Tack för omdömet Jonas!. Hoppas du sover gott i din säng och att allt fungerar som det skall. Välkommen tillbaka!
  • Joakim S
    Joakim S skrev om KungSängen Burlöv Center
    Fick en god support direkt och var mycket nöjd efter leverans där säng tillfredsställde mina förväntningar
    2015-09-16 KungSängen Burlöv Center svarar Joakim S
    Tack för det Joakim ! Välkommen tillbaka!
  • Omar A
    Omar A skrev om KungSängen Burlöv Center
    Mycket bekväm säng som är anpassad efter kroppens bekvämliga behov man kan inte önska sig skönare säng att sova på efter en arbetsdag.
    2015-09-15 KungSängen Burlöv Center svarar Omar A
    Hej Omar! Vad härligt att du trivs i din nya säng, hoppas att det blev bra med mediafickan.
  • Linda A
    Linda A skrev om KungSängen Burlöv Center
    Fick ett mycket bra benötande, goda råd och proffesionellt bemötande. Min son är mycketnöjd med sängen.
    2015-09-15 KungSängen Burlöv Center svarar Linda A
    Hej Linda! Tack för det fina omdömet.
  • Jan F
    Jan F skrev om KungSängen Burlöv Center
    Fungerade bra. Leverarades i tid, liten skavank på baksidan av gaveln, som kompenserades med ett presentkort
    2015-09-15 KungSängen Burlöv Center svarar Jan F
    Hej Jan! Hoppas att du är nöjd. Välkommen tillbaka.
  • Susanne C
    Susanne C skrev om KungSängen Burlöv Center
    Bra service och kunskap från butiksförsäljaren Thomas. Mycket trevlig och hjälpsam.
    2015-09-15 KungSängen Burlöv Center svarar Susanne C
    Tack för de fina orden Susanne! Du är välkommen tillbaka.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om KungSängen Burlöv Center
    Jag har köpt en fantastisk säng av er. Har ännu bara hunnit sova en natt i den men sov som en prinsessa =)
    2015-09-15 KungSängen Burlöv Center svarar Susanne A
    Hej Susanne! Vad kul att höra att du sover så gott!
  • Sandra Å
    Sandra Å skrev om KungSängen Burlöv Center
    Väldigt bra säng och bra service
    2015-09-15 KungSängen Burlöv Center svarar Sandra Å
    Vad härligt att höra att du är nöjd med din säng och med oss!
  • Anna B
    Anna B skrev om KungSängen Burlöv Center
    Är supernöjd, vaknar inte längre mitt i natten med värk i höfter och rygg! Väldigt trevlig personal!
    2015-09-15 KungSängen Burlöv Center svarar Anna B
    Tack Anna! Vad härligt att du sover bättre!
  • Lennart S
    Lennart S skrev om KungSängen Burlöv Center
    Köpte en King säng, den stora madrassen trodde jag att den inte skulle ha en delning i mitten.
    Men det har den, så den är inte bra att ligga i mitten.
    Stor besvikelse.
    2015-09-15 KungSängen Burlöv Center svarar Lennart S
    Hej Lennart! Vad tråkigt att du är besviken på att den är delad i mitten. Detta är gjort för att garantera en längre hållbarhet, skönare komfort och att man inte skall påverka sin partner när man vänder sig om i sängen.
  • Mikael N
    Mikael N skrev om KungSängen Burlöv Center
    Bra service med kunnig personal. Man fick ta den tiden som behövdes för att välja säng
    2015-09-15 KungSängen Burlöv Center svarar Mikael N
    Tack för det Mikael ! Välkommen tillbaka!
  • Håkan A
    Håkan A skrev om KungSängen Burlöv Center
    Fick ett mycket bra bemötande båda gångerna vi var där, bra hjälp och tips vid köp av nya sängar. Levererades vid utsatt tid....
    2015-09-15 KungSängen Burlöv Center svarar Håkan A
    Tack för omdömet Håkan. Hoppas du sover gott i din säng. Välkommen tillbaka!
  • Annika J
    Annika J skrev om KungSängen Burlöv Center
    Vi fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande där vi med stort lugn från Thomas fick provligga olika sängar och berättat för oss hur det är optimalt att man ligger på olika madrasser. Han tog sig även tid att lyssna på och skoja tillbaka med vår snacksaliga son på 9 år.
    2015-06-23 Kungsängen svarar Annika J
    Tack för din feedback Annika! Ni är varmt välkomna tillbaka!
  • Benny N
    Benny N skrev om KungSängen Burlöv Center
    Bra bemötande, kunnig och trevlig personal
    2015-06-23 Kungsängen svarar Benny N
    Tack för din feedback Benny! Välkommen tillbaka!
  • Katrina G
    Katrina G skrev om KungSängen Burlöv Center
    Proffesionellt, bra rådgivning och produkter lever upp till vores forväntan.
    Bra leverans och bra service.
    2015-06-23 Kungsängen svarar Katrina G
    Tack för de fina orden! Du är välkommen tillbaka Katrina!
  • Anders R
    Anders R skrev om KungSängen Burlöv Center
    Bra bemötande och bra service.
    2015-06-23 Kungsängen svarar Anders R
    Tack för det! Välkommen tillbaka Anders!
  • Mats D
    Mats D skrev om KungSängen Burlöv Center
    Jag köpte 2st ställbara sängar och är mycket nöjd än så länge. Försäljaren var mycket kunnig och tog mycket god på sig och demonstrerade och förklarade de olika produkterna. Sängarna levererade på exakt utsatt datum. Om jag ska anmärka på något så var det att det tog 2,5 vecka efter att jag fått sängarna som jag fick de trådlösa fjärrkontrollerna. Jag kan varmt rekommendera butiken i Arlöv och jag tror att försäljaren hette Tommas.
    2015-06-23 Kungsängen svarar Mats D
    Tack för din utförliga feedback, vi tar till oss den! Du är varmt välkommen tillbaka Mats!

Hantverkaregatan 32, 232 34 Arlöv