Alla kategorier Sängar Skåne Malmö KungSängen KungSängen Svågertorp

KungSängen Svågertorp

Drakagatan 4C, 215 86 Malmö — Visa karta

Välkommen till oss på KungSängen!

Här får du en riktig, handgjord kvalitetssäng - till ett rimligt pris. Vi har inga onödiga mellanhänder utan producerar, säljer och levererar våra sängar själva, det gör att vi kan hålla kostnaderna - och priserna - nere. Har du specifika önskemål eller förutsättningar och vill ha en säng som uppfyller alla dina krav? Eftersom varje säng produceras för hand kan du specialbeställa en säng som passar för just dig och ditt sovrum.

Kom förbi vår butik i Svågertorps handelsområde om du letar efter en ny säng, eller kanske ett helt nytt sovrum, och bor i södra Malmö. Vi hjälper dig gärna hitta rätt säng, inredning och sovrumsdetaljer för dig!

Läs vad 78 kunder tycker om KungSängen Svågertorp

• Inger A
    Inger A skrev om KungSängen Svågertorp
    Allt bra. Inget att klaga på.
    Brva service. Trevlig personal.
    2017-05-20 KungSängen Svågertorp svarar Inger A
    Hej Inger,
    Tack för din rekommendation. Härligt när allt går smidigt.
    Hoppas du får många sköna nätter i din nya säng.
  • Anna H
    Anna H skrev om KungSängen Svågertorp
    Jag fick ett mycket bra bemötande vid köpet och sover väldigt gott i sängen.
    Anna.
    2017-05-19 KungSängen Svågertorp svarar Anna H
    Hej Anna,
    Tack för din feedback, kul att höra att du är så nöjd! Nu har du många sköna nätter framför dig i din nya säng.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om KungSängen Svågertorp
    Vi är väldigt nöjda. Vår säljare var mycket tillmötesgående och förklarade för oss om hur allt funkade.
    Har inte haft några problem alls. Allt har bara flutit på. Beställning, leverans och montering.
    Vi är supernöjda.
    2017-05-19 KungSängen Svågertorp svarar Åsa B
    Hej Åsa,
    Kul att läsa att ni är nöjda med ert köp och blev väl bemötta. Hoppas att ni får många sköna nätter i den nya sängen!
  • Per-herbert A
    Per-herbert A skrev om KungSängen Svågertorp
    Vi köpte två stycken sängar och säljaren kände väl av vad vi var ute efter och därför blev köpet lyckat. Både ekonomiskt och bekvämlighetsmässigt.
    2017-05-19 KungSängen Svågertorp svarar Per-herbert A
    Hej Per-Herbert,
    Vad kul att höra, precis så vi vill att det ska vara vid ett besökt hos oss. Kul att ni är så nöjda mer era nya sängar.
    Hoppas att ni får många sköna nätter i den nya sängen.
  • Bengt J
    Bengt J skrev om KungSängen Svågertorp
    Handlade hos er för ni gav mest för pengarna. God service med en intresserad och mycket hjälpsam säljare som gav ett kunnigt intryck som han har levt upp till.
    2017-05-19 KungSängen Svågertorp svarar Bengt J
    Hej Bengt,
    Tack för din feedback. Då vi själva bygger alla sängar kan vi oftast erbjuda mest säng för pengarna. Vi utbildar oss ständigt för att kunna agera så professionellt som möjligt.
    Hoppas att ni sover gott i de nya sängarna.¨

• Lena O
    Lena O skrev om KungSängen Svågertorp
    Väldigt bra bemötande och en väldigt bra försäljare för vi gick in bara för att titta och kom ut med en hel ny komplett säng. Som vi är väldigt nöjda med. Vi kommer verkligen handla vara sängar hos er framöver.
    2017-05-19 KungSängen Svågertorp svarar Lena O
    Hej Lena,
    Vad kul att läsa att ni blev så bra bemötta. Vi försöker alltid att lyssna lite extra på precis vad du som kund är på jakt efter. Ibland kan man hitta rätt snabbare än andra gånger. Super kul att ni är så nöjda med ert köp och bemötandet ni fick hos oss.
  • Anders K
    Anders K skrev om KungSängen Svågertorp
    Mycket trevlig och hjälpsam personal
    2017-05-19 KungSängen Svågertorp svarar Anders K
    Hej Anders,
    Vad kul att läsa din kommentar, tack för din feedback.
    Hoppas att du sover gott i din nya säng!
  • Suzette S
    Suzette S skrev om KungSängen Svågertorp
    Vänlig engagerad personal. Vi köpte en säng till vår dotter.
    2017-05-19 KungSängen Svågertorp svarar Suzette S
    Hej Suzette,
    Tack för din fina kommentar. Hoppas att dottern sover super skönt i sin nya KungSängen säng.
  • Lars E
    Lars E skrev om KungSängen Svågertorp
    Personalen mer säljinriktsde än faktagivare. Materialvalet i sängen gör att bäddmadrassen inte ligger stilla. Sämst var att fickan för fjärrkontrollen inte ingick i en så dyr säng. Snikenheten kommer att påverka varumärket negativt.
    2017-05-19 KungSängen Svågertorp svarar Lars E
    Hej Lars,
    Verkligen intressant att läsa hur du upplevde ditt besök här hos oss, vi strävar nämligen efter att det skall vara tvärtom. Vi är väldigt noga med att ge kunden rätt information och visar precis vad varje del av sängen kostar.
    I våra priser ingår det ej en ficka till fjärrkontrollen utan det finns att köpa till. Jag ska föra vidare din kommentar så får vi jobba på att bli ännu bättre till nästa gång du kommer och besöker vår butik.
    Hoppas att du sover gott i din nya säng.
  • Emma L
    Emma L skrev om KungSängen Svågertorp
    Vi fick väldigt bra service och kände oss inte alls pressade att handla någonting.
    2017-05-19 KungSängen Svågertorp svarar Emma L
    Hej Emma,
    Vad kul att höra. Viktigt för oss att vi hjälper er att hitta sängen som verkligen passar ert behov, då behöver man inte lägga någon press på kunden att köpa utan det görs naturligt.
  • Angelica B
    Angelica B skrev om KungSängen Svågertorp
    Har köpt en dubbelsäng och fick bra hjälp av personalen. Efter att talat fram och tillbaka fick vi köpt en fast och en extra fast del av sängen. Då den extra fasta blev för hård så har vi utnyttjat sov gott garantin och fått bytt den extra fasta madrassen. Jag ringde första gången och fick besked att prova sambons madrass. Ringde tillbaka 3 veckor senare och bad om bytet. Körde in 3 veckor senare för att få emballage och höra när den förväntas komma. Då har man inte beställt nåt sov gott byte. där har hela tiden varit problem att hitta min order på mitt namn. Han i butiken hjälpte mig snabbt och fick som tur var skickat en från närliggande lager så jag fick nya madrassen några dagar senare. Det blev dock lite svettigt när fick veta att den inte var beställd då skulle få vänta 3 veckor till och dåvarande madrass gav ryggvärk. Allt har löst sig till slut.
    2017-05-19 KungSängen Svågertorp svarar Angelica B
    Hej Angelica,
    Super bra att du ger oss denna feedback så att vi vet vad vi behöver bli bättre på, tyvärr verkar det som att din nya "Vändex" hade missats att beställas vilket vi ber om ursäkt för. Skönt att vi kunde få tag på en nya utan att behöva vänta ytterligare tre veckor.
    Hoppas att du och sambon sover riktigt gott i er nya säng!
  • Börje A
    Börje A skrev om KungSängen Svågertorp
    I stort sätt bra, men på sistone har det strulat till sig med information i anslutning till leverans av madrass.
    2017-05-19 KungSängen Svågertorp svarar Börje A
    Hej Börje,
    Tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback. Är det någonting som du är mindre nöjd med så är du alltid välkommen att ringa eller komma in till butiken så kan vi hjälpa dig. Vi försöker alltid nå en högre kundnöjdhet.
    Hoppas att du trivs med madrassen och sover gott.
  • Olga F
    Olga F skrev om KungSängen Svågertorp
    beställde kontinentalsäng med gavel, fick bra hjälp med at välja sängen men fick fel gavel levererad, de hade skrivit fel på beställningen.
    Fick vänta xtra veckor på rätt gavel och och eftersom den jag ville ha va billigare så skulle jag få till baka pengar det tog också tid att få till baka de.
    Annars nöjd med sängen.
    2017-04-12 KungSängen Svågertorp svarar Olga F
    Hej Olga,
    Superkul att höra att du är nöjd med din nya kontinentalsäng. Vi beklagar att det tog lite extra tid för dig att få rätt gavel, vi jobbar ständigt med att förbättra och går alltid igenom ordern tillsammans med kunden innan vi beställer för att sådana misstag ej ska ske.
    När det gäller att få tillbaka pengar så tar det 1-3 bankdagar för oss att betala ut, längre än så ska det inte ta.

Hoppas att du får många sköna nätter i din nya KungSängen säng.
  • Bo H
    Bo H skrev om KungSängen Svågertorp
    Vi är ett äldre par som varit till många "sängbutiker" innan vi kom till KungSängen Svågertorp.
    Där blev vi väldigt väl mottagna av Alexander som vi fick stort förtroende för.
    Han var hjälpsam utan att vara påträngande, kunnig och tog väl hand om oss. Förklarade allt in i minsta detalj så förutom att vi köpte 2 st "Motorsängar" med all utrustning rekommenderade vi dem även för vår son som var i stort behov av ny säng.
    Leveranstiden var kortare än övrigas som vi tidigare talat med och när sängarna kom monterades de snabbt och bra av personalen. Vi är mycket nöjda!!!
    2017-03-29 KungSängen Svågertorp svarar Bo H
    Hej Bo,
    Väldigt kul att höra att ni blev så väl bemötta av Alexander och att ni valde att köpa era sängar hos oss. Vi uppskattar verkligen att du rekommenderade oss vidare. Då vi bygger alla sängar själva så kan vi oftast leverera dem snabbt och leveranskillarna lär bli super glada när de får så fin feedback.
    Vi hoppas att ni får många sköna nätter i era nya sängar!
  • Mattias Ö
    Mattias Ö skrev om KungSängen Svågertorp
    Bra service och fina sängar. Trevlig personal i både butik och vid leverans!
    2017-03-29 KungSängen Svågertorp svarar Mattias Ö
    Hej Mattias.
    Tack för din rekommendation, jätte kul att läsa att du är så nöjd.
  • Kristina H
    Kristina H skrev om KungSängen Svågertorp
    bra service, var där fredagkväll. beställde och betalade handpeng. Leverans ca 5 veckor senare.
    hörde inget från företaget under tiden, men leveransen fungerade och vi är nöjda. denna förfrågan är det enda vi har hört från bolaget om vårt köp på 50.000.
    sängen är jättebra.
    2017-03-29 KungSängen Svågertorp svarar Kristina H
    Hej Kristina,
    Vad kul att höra att ni blev bra bemötta här i butik. Vi brukar inte höra av oss under tiden kunder väntar på att sängen skall byggas utan vi försöker att följa upp i efterhand, när ni har fått sova i sängen ett tag.
    Hoppas att ni får många sköna nätter i er nya säng!

• Emma S
    Emma S skrev om KungSängen Svågertorp
    Väldigt nöjd med sängen och med personalen.
    2017-03-29 KungSängen Svågertorp svarar Emma S
    Hej Emma,
    Vad bra att du är så nöjd med ditt köp. Hoppas att du får många sköna nätter i din nya säng.
  • Troels C
    Troels C skrev om KungSängen Svågertorp
    Nöjd med sängen men uselt bemötande av personalen i butiken. Den första tjejen som vi träffade och köpte sängen av var jättebra men de andra vi träffade och pratade med efter köpet var riktgt otrevliga. Tråkigt!!!
    2017-03-26 KungSängen Svågertorp svarar Troels C
    Hej Troels.
    Vad kul att du är nöjd med er nya säng och säljaren ni först mötte. Tråkigt att läsa att ni blev bemötta på ett sätt som uppfattas så illa. Vi gör vårt bästa för att alltid hålla en väldigt hög nivå på service & kundbemötande. Vi tar till oss av din feedback och ber om ursäkt för bemötandet ni fick.
  • Evelyn B
    Evelyn B skrev om KungSängen Svågertorp
    Trevlig bemötande och kunnig personal som kom med bra rekommendationer.
    2017-03-25 KungSängen Svågertorp svarar Evelyn B
    Hej Evelyn.
    Jättekul att läsa din fina rekommendation. Vi hoppas att du sover gott i din nya KungSängen säng.
  • Victor L
    Victor L skrev om KungSängen Svågertorp
    Kunnig personal. Bra säng. Denna undersökningen behöver förbättras dock. Lite konstigt att man 'tvingas' skriva minst 30 tecken när endast ett betyg vore bättre än inget. Tänker att ni kanske skulle få högre svarsfrekvens då. Samtidigt så är det inte helt klart vad det är denna undersökningen frågar efter. Vad för rekommendation? Om jag skulle rekommendera dem? Deras sängar? Tydligare förklaringar hade gett bättre svar och data man faktiskt km jämföra. Och varför skulle jag vilja spara med Facebook?
    2017-03-25 KungSängen Svågertorp svarar Victor L
    Hej Victor,
    Tack för din rekommendation. Kul att du är nöjd.
    Det är *Reco* som ansvarar för frågeställningen i mailet som skickas ut därav kan vi inte riktigt svara på varför det står som det gör men själva tanken med mailet som skickas ut är ifall du hade kunnat tänka dig att rekommendera oss till andra kunder. Tack för att du tog dig tiden att skriva dessa synpunkter, jag ska föra detta vidare.
    Hoppas att du får många sköna nätter i din nya säng.
  • Kjell S
    Kjell S skrev om KungSängen Svågertorp
    Mycket bra bemötande, engagerad försäljare, informativ och kunnig.
    2017-03-25 KungSängen Svågertorp svarar Kjell S
    Hej Kjell.
    Väldigt kul att läsa att du är så nöjd. Tack för din rekommendation!
  • Bengt H
    Bengt H skrev om KungSängen Svågertorp
    Perfekt och välkomnande och trevlig bemötande.
    2017-03-25 KungSängen Svågertorp svarar Bengt H
    Hej Bengt.
    Tack för din fina rekommendation. Vi hoppas att du får många sköna nätter i din nya KungSängen säng.
  • Roshna G
    Roshna G skrev om KungSängen Svågertorp
    Väldigt trevlig och generös personal som verkligen vill att man ska välja det bästa alternativet för en och inte bara sälja så mycket som möjligt.
    2017-02-21 KungSängen Svågertorp svarar Roshna G
    Hej Roshna,
    Tack för din fina kommentar. Kul att höra att vi lyckades hitta helt rätt säng för just dig. Hoppas att du får många sköna nätter i din nya säng.
  • Anders N
    Anders N skrev om KungSängen Svågertorp
    Allting kanon Bra service Snabb leverans
    2017-02-21 KungSängen Svågertorp svarar Anders N
    Hej Anders,
    Tack för din rekommendation. Kul att höra att du är så nöjd.
    Hoppas att du får många sköna nätter i din nya KungSängen säng.

• Eva L
    Eva L skrev om KungSängen Svågertorp
    Trevlig personal. Trevligt bemötande. Bra rabatt på säng och tillbehör.
    2017-02-21 KungSängen Svågertorp svarar Eva L
    Hej Eva,
    Tack för din rekommendation. Hoppas att du får många sköna nätter i din nya KungSängen säng.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om KungSängen Svågertorp
    Trevlig personal. Tog tid på sej gör att allt skulle bli rätt. Jätte nöjd med madrasserna jag köpte.
    2017-02-21 KungSängen Svågertorp svarar Susanne A
    Hej Susanne,
    Kul att höra att du är så nöjd med ditt köp. Tack för din fina kommentar!

• Ann S
    Ann S skrev om KungSängen Svågertorp
    Jag köpte en kontinentalsäng med gavel. Blev väl omhändertagen i butiken och fick bra information om olika sängkonstruktioner och hjälp med att välja rätt hårdhet på sängen utifrån mina önskemål. Fick även information om de erbjudanden butiken hade. När jag hade bestämt mig och köpet var dokumenterat så gick vi igenom dokumenationen så att allt stämde. Leveransdatum som meddelats hölls vilket uppskattas och leveransen skedde utan problem.
    2016-12-02 KungSängen Svågertorp svarar Ann S
    Hej Ann!

Tack för detta välskrivna omdöme. Vi på Kungsängen Svågertorp blir väldigt glada över att få så utförlig feedback på vårt arbete. Kanonkul att höra att du är så nöjd med oss, hoppas du sover riktigt gott i din nya säng!

• Karin L
    Karin L skrev om KungSängen Svågertorp
    Vi köpte två fällbara sängar. Vi var mycket nöjda med hjälpen vi fick och man tog sig tålmodigt tid att se ut det som skulle passa oss bäst. även leveransen av sängarna fungerade utmärkt.
    2016-12-02 KungSängen Svågertorp svarar Karin L
    Hej Karin!

Tack för dessa härliga ord, det gör oss mycket glada att höra att ni är nöjda med både våra säljare och leveranskillar. Hoppas ni sover gott i era nya sängar!

• Per-ola C
    Per-ola C skrev om KungSängen Svågertorp
    Väldigt bra bemötande....köpte en ny säng
    2016-12-02 KungSängen Svågertorp svarar Per-ola C
    Hej Per-Ola!

Superkul att höra att du är nöjd med vårt bemötande, hoppas det samma gäller din nya säng!

• Daniel W
    Daniel W skrev om KungSängen Svågertorp
    Bra service, trevligt bemötande och hjälpen vi fick kändes som att hon ville hjälpa oss hitta en bra säng för oss och inte bara sälja så dyrt som möjligt.
    2016-11-30 KungSängen Svågertorp svarar Daniel W
    Hej Daniel!

Superkul att höra att ni är nöjda med vår service och vår säljare lyckades möta era behov på bästa sätt! Hoppas ni har många härliga nätter framför er i er nya säng.

• Ingrid A
    Ingrid A skrev om KungSängen Svågertorp
    Bra bemötande trevlig personal köpte ny säng den är mycket bra
    2016-11-30 KungSängen Svågertorp svarar Ingrid A
    Hej Ingrid!

Underbart att höra, vi tackar så hemskt mycket för denna rekommendation!

• Anja L
    Anja L skrev om KungSängen Svågertorp
    Trevlig och kunnig personal, leverans enligt plan och prisvärda produkter!
    2016-11-30 KungSängen Svågertorp svarar Anja L
    Hej Anja!

Tack för dessa fina ord, hoppas du sover riktigt gott i din nya säng!

• Jeannette A
    Jeannette A skrev om KungSängen Svågertorp
    Mycket tillmötesgående när jag hade problem med en säng som inte höll måttet. Jag fick den utbytt och mycket trevligt bemötande
    2016-11-30 KungSängen Svågertorp svarar Jeannette A
    Hej Jeanette!

Tråkigt att höra att du haft problem med sängen, men betydligt mer glädjande att höra att du nu fått en säng som du trivs bra med och att du blev väl mött i butiken!

• Manuel E
    Manuel E skrev om KungSängen Svågertorp
    Trevligt bemötande i butiken. Vi fick snabbt hjälp och blev väl omhändertagna. Vi köpte två nya sängar som skulle levereras hem.
    Efter det har vi haft kontakt några gånger med butiken då vi upplevde att vi behövde byta fasthet på madrasserna. Även där har vi fått bra bemötande även om rutinen kring betalning i förväg för utkörning av utbytesmadrasserna riskerade att försena leveransen.
    2016-11-30 KungSängen Svågertorp svarar Manuel E
    Hej Manuel!

Kul att höra att du är nöjd med ditt möte med våra säljare. Vad det gäller våra rutiner tar vi tacksamt emot denna feedback. Vi strävar ständigt efter att göra det enklare för er kunder och varje input vi kan få tackar vi för!

• Matilda A
    Matilda A skrev om KungSängen Svågertorp
    Fantastiskt bemötande!! Hälsar direkt när man kommer in och frågar om de kan hjälpa till. Ger rekommendationer och tips. Min mamma var med när jag köpte sänggavel där och hon tyckte bemötandet var så bra att mina föräldrar valde att köpa nya sängar från butiken i Svågertorp. De fick också ett fantastiskt bemötande, tror det var Alexander (osäker på namnet) som hjälpte både mig och mina föräldrar.
    2016-11-30 KungSängen Svågertorp svarar Matilda A
    Hej Matilda!

Otroligt kul att höra att ni känt er väl bemötta i butiken och fått så bra service att hela familjen blir inspirerad till att köpa säng. Hoppas du är nöjd med din gavel och föräldrarna med sin säng.

• Hanna L
    Hanna L skrev om KungSängen Svågertorp
    Proffsigt, vänligt bemötande. Säng. Allt levde upp till mina förväntningar.
    2016-11-30 KungSängen Svågertorp svarar Hanna L
    Hej Hanna!

Inget gör oss gladare än att leva upp till kundernas förhoppningar, tack för ditt omdöme!

• Lennart W
    Lennart W skrev om KungSängen Svågertorp
    Hej
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande av personalen.
    Och fick saklig information om de olika produkterna
    Så vi kan varmt rekommendera dom.
    Lennart
    2016-11-30 KungSängen Svågertorp svarar Lennart W
    Hej Lennart!

Härligt att höra att du blivit väl bemött i våran butik i Svågertorp. Hoppas att ni sover gott i er nya säng!

• Bo L
    Bo L skrev om KungSängen Svågertorp
    Köpte en säng under sommarkampanjen 2016. Jag brukar normalt sett bara gå in i butiken och berätta vad jag vill köpa, men denna gången verkade säljaren vettig så jag lät honom köra sitt race. Fick faktiskt en del värdefulla tips, och jag fick provligga ett antal säng/madrasskombinationer som jag själv inte tänkt på. Det hela slutade med att jag beställde en säng som var lite billigare än den jag tänkt mig från början! Utlovad leveransdatum hölls, och sängen bars in enligt önskemål. Efter ett halvår med sängen kan jag konstatera att den är alldeles underbar att sova i. Absolut inget att klaga på - tummen upp!
    2016-11-30 KungSängen Svågertorp svarar Bo L
    Hej Bo!

Vi tackar för dessa fina ord, roligt att höra att du inte bara fick en kanonsäng utan även tips som varit värdefulla för dig. Det gör oss mycket glada att höra!

• Erik S
    Erik S skrev om KungSängen Svågertorp
    Mycket nöjd med kungsängen, både support och säng har varit fantastiska!
    2016-11-30 KungSängen Svågertorp svarar Erik S
    Hej Erik!

Underbart att höra att du är så nöjd med sängen och vårt företag, det tackar vi för!

• Jan O
    Jan O skrev om KungSängen Svågertorp
    Professionellt och trevligt bemötande i butiken. Detsamma kan sägas om de perso-
    ner som levererade och bar in/upp sängen.
    Utlovade extratillbehör kom i rätt tid.
    Långvariga ryggproblem , vilka tillskrevs den gamla sängen, kvarstår dock efter bruk av Rosendal under 4 månader. Har ännu inte diskuterat detta med säljaren.
    Är som kund nöjd med företaget så här långt.
    2016-11-30 KungSängen Svågertorp svarar Jan O
    Hej Jan!

Vad kul att höra att du är nöjd med vårt företag. Om du har några frågor eller funderingar angående din säng får du gärna ringa till oss på telefonnummer 040-13 11 90 eller komma in i butiken så vi kan svara på dina frågor på bästa sätt!

• Ulla L
    Ulla L skrev om KungSängen Svågertorp
    Väldigt fint bemötande,hjälpsamma och kunniga.
    2016-07-17 KungSängen Svågertorp svarar Ulla L
    Hej Ulla,
    Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med ditt köp här hos oss.
  • Linnea M
    Linnea M skrev om KungSängen Svågertorp
    Den var jättebra! Vi sover som stockar.
    2016-07-17 KungSängen Svågertorp svarar Linnea M
    Hej Linnea,
    Tack för din rekommendation.
    Vad kul att höra! Precis så det ska vara.
  • Johan J
    Johan J skrev om KungSängen Svågertorp
    Allt var super. Service, kvalité och bra rabatt
    2016-07-17 KungSängen Svågertorp svarar Johan J
    Hej Johan,
    Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är så nöjd med ditt köp.
  • Hans R
    Hans R skrev om KungSängen Svågertorp
    Trevligt bemötande i butik. Lång leveranstid men korrekta besked och flexibel hemleverans.
    2016-07-17 KungSängen Svågertorp svarar Hans R
    Hej Hans,
    Kul att höra att du blev väl bemött här hos oss. Sommartider påverkar leveranstiden en del men vi hoppas att du får många sköna nätter framöver i din nya säng.
  • Isak U
    Isak U skrev om KungSängen Svågertorp
    Kunde levererat tidigare.. Lovade att ringa men ej..
    2016-07-17 KungSängen Svågertorp svarar Isak U
    Hej Isak,
    Tack för att du valde att handla din säng här hos oss. Om vi har lovat att ringa dig men inte gjort det så ber vi om ursäkt för detta. Hoppas att du får många sköna nätter i din nya KungSängen säng.
  • Greger O
    Greger O skrev om KungSängen Svågertorp
    Kändes som om de visste vad de pratade om. Är dock inte100% säker på att den säng jag köpte verkligen är rätt för mig.
    2016-05-22 KungSängen Svågertorp svarar Greger O
    Hej Greger,
    Tack för att du valde att köpa din säng här hos oss.
    Har du några frågor eller funderingar kring ditt säng köp så är du välkommen att antingen komma in till butiken eller slå en signal.
  • Bengt G
    Bengt G skrev om KungSängen Svågertorp
    Bra produkter med bra personlig service och leverans enligt önskemål
    2016-05-14 KungSängen Svågertorp svarar Bengt G
    Hej Bengt,
    Tack för din rekommendation.
    Jättekul att höra att du är så nöjd med service och leverans. Varmt välkommen åter!
  • Therese A
    Therese A skrev om KungSängen Svågertorp
    Kunnig och hjälpsam personal. Vi är väldigt nöjda med både bemötandet i butiken, hemleveransen och sängarna!
    2016-05-13 KungSängen Svågertorp svarar Therese A
    Hej Therese,
    Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med sängarna och att ni fick bra hjälp här i butiken.
  • Mattias P
    Mattias P skrev om KungSängen Svågertorp
    Vi köpte en dubbelsäng. Fick god och grundlig hjälp av försäljaren. fick den tid som vi behövde för att prova oss fram till den säng som vảr rätt för oss. Bra pris och sängen levererades på utsatt tid.
    2016-04-23 KungSängen Svågertorp svarar Mattias P
    Hej Mattias,
    Tack för din rekommendation! Vad kul att höra att ni är nöjda med ert köp och att ni blev bemötta så väl här hos oss. Varmt välkommen åter!
  • Johan R
    Johan R skrev om KungSängen Svågertorp
    Tycker att man blir trevligt och proffsigt bemött utan en massa "krängande" säljar-snack.
    Fickhjälp med att förnya bäddmadrasser och valde den bättre kvaliten mkt pga
    säljarens argumentation.
    2016-04-10 KungSängen Svågertorp svarar Johan R
    Hej Johan,
    Jätteskoj att höra att du blev så väl bemött här hos oss, precis så det ska vara. Hoppas att du får många sköna nätter framöver i dina nya bäddmadrasser.

Drakagatan 4C, 215 86 Malmö