KungSängen Svågertorp

KungSängen Svågertorp

About company

Välkommen till oss på KungSängen! Här får du en riktig, handgjord kvalitetssäng - till ett rimligt pris. Vi har inga onödiga mellanhänder utan producerar, säljer och levererar våra sängar själva, det gör att vi kan hålla kostnaderna - och priserna - nere. Har du specifika önskemål eller förutsättningar och vill ha en säng som...

144 omdömen om KungSängen Svågertorp

Thomas L
Wrote about KungSängen Svågertorp

Köpte en Continental säng med och lite annat. Blev bra bemöt, väldigt lugna och inte för på drivande.

Susanne G
Wrote about KungSängen Svågertorp

Vi köpte säng 160 cm LIndenäs CB, med bäddmadrass Choice latex BM och gavel Moholm Nougat. Vi blev mycket vänligt bemötta av Alexander som med stort tålamod och kunskap visade oss flera olika sängmodeller, gavlar samt bäddmadrasser innan vi hittade rätt säng för oss. Alexander är mycket serviceminded och supertrevlig och vi är jättenöjda med vår nya säng.

Helen L
Wrote about KungSängen Svågertorp

Köpte en säng samt bäddmadrass, dra på lakan, påslakan och örngott. Blev yttterst väl bemött, service ut i fingerspetsarna. Jag ville ha en säng som var att ligga på mjukaste av mjukaste bomull. Riktigt så mjuk var den tyvärr inte, så lite problem med ryggen, men än så länge överlever jag.

Malte O
Wrote about KungSängen Svågertorp

Motorsåg, kompetent personal, mkt trevliga killar som levererade sängarna och på utsatt tid. Nöjda.

Lisa B
Wrote about KungSängen Svågertorp

Köpte 2 sängar. Trevligt bemötande, smidig och snabb leverans. Vi behövde byta en bäddmadrass, det ordnade de jättesnabbt. Överträffade mina förväntningar både kring produkter och bemötande.

Åsa R
Wrote about KungSängen Svågertorp

Fantastisk service och trevlig personal !👍

Annalena H
Wrote about KungSängen Svågertorp

2 st Sängar Signatur med gavel mm Mycket trevligt och proffsigt bemötande av säljaren Alexander.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Annalena! Vad trevligt att du är nöjd med vårt bemötande, det är otroligt glädjande att höra från vår sida. Vi gör alltid vårt bästa för att leverera service i världsklass! Hoppas att du sover gott i din nya säng och varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning, KungSängen Svågertorp

Eva N
Wrote about KungSängen Svågertorp

Jag köpte bäddmadrass , som tillverkades i specialmått till min hammock. Mycket bra och trevligt bemötande och god service att ordna fram madrassen före Midsommarhelgen. Den helgen och resten av den här sommaren har jag sovit på min inglasade norrbalkong och vaknat utvilad och utan muskelsmärtor. Enbart gott att säga och jag återkommer gärna när behov uppstår.

Christian O
Wrote about KungSängen Svågertorp

Bra mottaganden, hjälpsamma. lyhörda på vad vi var ute efter. leverans enligt överenskommelse.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Christian, Kul att läsa att du är nöjd med ditt köp och vårt bemötande. Hoppas att du får många sköna nätter i din nya säng. Tack för din rekommendation och varmt välkommen åter!

Arjun K
Wrote about KungSängen Svågertorp

Besökte nästan alla butiker i Malmö och hittade min dröm säng i KungSängen! Säljaren var mycket service minded och de som levererade sängen till hem var mycket trevliga. Jag är super glad och tacksam.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Arjun, Strålande, roligt att höra att du är så nöjd med både sängen och vårt bemötande när du var här. Hoppas att du får många sköna nätter i din nya säng. Tack för din rekommendation och varmt välkommen åter!

Markus V
Wrote about KungSängen Svågertorp

Skulle köpa säng för att komplettera en gammal modell, fick bra rådgivning för att hitta exakt rätt match, och fick bra förmåner som återkommande kund

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Markus, Väldigt kul att läsa att du fick ett bra bemötande och bra hjälp att hitta precis vad du var ute efter. Alltid roligt med återkommande kunder. Tack för din rekommendation och varmt välkommen åter!

Ulla P
Wrote about KungSängen Svågertorp

Mkt gott bemötande och väl information om sängen jag köpte. Vid leveransen gick det smidigt och grabbarna som lämnade sängen var fantastiska! Mvh Ulla Persson

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Ulla, Jättekul att läsa att du är så nöjd med både servicen i butik och bemötandet vid leveransen. Jag ska föra vidare dina fina ord till leveranskillarna. Tack så mycket för din rekommendation och varmt välkommen åter!

Joakim O
Wrote about KungSängen Svågertorp

Letade efter ny säng. Trevligt bemötande. Kunnig personal, vad jag kan bedöma.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Joakim, Kul att du är nöjd med bemötandet och hjälpen du fick av oss. Tack för din rekommendation och varmt välkommen åter!

Magnus F
Wrote about KungSängen Svågertorp

Köpte ramsäng på svågertorp.sängen är skön och jag ör nöjd.men leveransen var rörig.benen glömdes samt gaveln samt madrassen...men när kl var 4 den dagen var allt ok.jag fick avbryta mitt jobb 2ggr för att låsa upp mitt hem

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Magnus, Kul att höra att du är nöjd med ditt köp, tråkigt att det blev lite klydd vid leveransen av sängen men väldigt skönt att det löste sig snabbt. Vi tar till oss av din feedback och arbetar för att förbättra! Tack för din rekommendation och varmt välkommen åter.

Jenny S
Wrote about KungSängen Svågertorp

Vi köpte en kontinentalsäng Vadstena. Köpet, hemleverans och produkt har uppfyllt alla de krav och förväntningar vi hade. Snyggt jobbat Kungsängen Svågertorp.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Jenny, Bra val av säng, den är superskön. Vad kul att du är så nöjd med ditt köp här hos oss och att vi kunde leva upp till era förväntningar. Tack så mycket för er rekommendation och varmt välkomna åter!

Matts Oskar L

Hääääärligttttttttt!!!!!!!!!!!!

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Oskar, Tolkar det som att du är super nöjd med ditt köp! Kul att höra!! Tack för din rekommendation och varmt välkommen åter.

Karin B
Wrote about KungSängen Svågertorp

Trevligt bemötande, bra service och skön säng.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Karin, Det låter helt toppen, då är allting precis som det skall vara. Tack så mycket för din rekommendation. Varmt välkommen åter.

Timor M
Wrote about KungSängen Svågertorp

Supertrevlig säljare som hjälpte oss att välja rätt säng!

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Timor, Härligt att höra, vad kul att ni är så nöjda. Hoppas att ni får många sköna nätter i er nya säng. Tack för er rekommendation och varmt välkomna åter.

Birgitta R
Wrote about KungSängen Svågertorp

Säng.Vänligt bemött av kunnig personal. Förväntningarna uppfylldes mer än väl. Kan varmt rekommenderas.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Birgitta, Kul att ni blev väl bemötta och fick hjälp med att välja rätt säng för er. Tack för er rekommendation och varmt välkomna åter!

Madeleine N
Wrote about KungSängen Svågertorp

Superbra service och vi är mer än nöjda med vår nya säng!!

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Madeleine, Strålande, kul att ni är så nöjda med ert köp hos oss! Tack för er rekommendation och varmt välkomna åter.

Hilding Å
Wrote about KungSängen Svågertorp

Vänligt bemötande med intresse att hjälpa oss med det vi var ute efter.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Hilding, Kul att läsa att ni blev väl bemötta och att vi kunde hjälpa er med en ny skön säng! Tack för din rekommendation och varmt välkomna åter!

Jill P
Wrote about KungSängen Svågertorp

Hög standard på servicen. Fick bra guidning och utrymme för att själv fundera på saken. Lätt att ta ett beslut med deras hjälp.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Jill, Vi gör vårt bästa för att beslutet ska vara lätt för våra kunder. Kul att du är nöjd. Tack så mycket för din rekommendation och varmt välkommen åter!

Hampus L
Wrote about KungSängen Svågertorp

mycket kunnig personal och väldigt vänlig. allt gick smidigt och jag var supernöjd med att få varan levererad hem

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Hampus, Kul att du är nöjd med ditt köp hos oss och att leveransen gick bra. Tack för din rekommendation och varmt välkommen åter!

Marcus D
Wrote about KungSängen Svågertorp

Fick direkt ett bra bemötande i butiken vad gäller att välja ut en säng, genomföra köpet och boka leverans. Själva leveransen är väl enda lilla negativa då de var på plats så snabbt att jag inte hann ut till lägenheten (nyproduktion) innan dem. De sa att de var på väg att åka när jag kom fram. Hade bokat att de skulle bära in sängen. De gjorde sedan vad de skulle så inga problem egentligen. Men som sagt väldigt nöjd. Produkten är bra och det finns inget att klaga på.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Marcus, Härligt att höra att du blev bemött här hos oss och att köpet gick smidigt. Skönt att det löste sig med leveransen, vi tar till oss av din feedback och förbättrar! Tack för din rekommendation och varmt välkommen åter!

Bo H
Wrote about KungSängen Svågertorp

Orkar inte svara på massa kundundersökningar

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Bo, Det är helt okej, tack för att du svarade på denna. Hoppas att du är nöjd med ditt köp hos oss. Varmt välkommen åter.

Susanne S
Wrote about KungSängen Svågertorp

Utmärkt service och bemötande av Alexander vid köp av våra sängar. Mkt professionellt och kändes som om kunden var i fokus. Trots att klockan hade passerat stängning när vi fick hjälp var det ingen stress eller så!

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Susanne, Tack för din fina kommentar, riktigt kul att ni är så nöjda med mitt bemötande. Man ska inte behöva stressa sitt val av ny säng, jag har inget emot att stanna en stund extra när vi har så vänliga kunder! Hoppas att ni får många sköna nätter i er nya säng. Tack för din rekommendation och varmt välkomna åter!

Catarina H
Wrote about KungSängen Svågertorp

Bemötandet var mycket vänligt utan att vara alltför säljande. Jag visste vad jag ville ha, så vi pratade mest om färger, fasthet och eldriften. Leveranstiden var ett litet problem, eftersom jag inte alltid är på sommarstället, men det ordnade sig. En liten kritikpunkt är att man hade svårt att leverera bäddskydden, vilket gjorde att jag fick göra ett par extra resor till Svågertorp. Allt som allt, jag är nöjd! Catarina Holtz

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Catarina, Härligt att du fick ett bra bemötande och är nöjd med ditt köp. Skönt att det ordnade sig med leveransen, vi försöker anpassa oss så gott det går för att det ska fungera. Synd att du fick göra ett par resor extra för att hämta skyddet, det finns alltid visa delar som kan förbättras och vi är tacksamma för din feedback. Tack för din rekommendation och varmt välkommen åter!

Martin K
Wrote about KungSängen Svågertorp

Trevlig och kunnig personal. Bra uppföljning och väl pålästa...

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Martin, Kul att du är nöjd med ditt köp hos oss. Tack för din rekommendation och varmt välkommen åter!

Birgit B
Wrote about KungSängen Svågertorp

Jag köpte en säng och en väninna som åkte med mig köpte också en säng. Vi träffade på en kille som hette Alexander som var mycket trevlig och vänlig hjälpte oss välja säng och vi fick förtroende för honom. Så mycket att någon månad senare körde jag med en annan väninna som också behövde en ny säng .Hon köpte också en säng. Även hemkörning och bortforsling av säng gick väldigt smidigt och bra. Helnöjd.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Birgit, Tack för din fina rekommendation, Jättekul att du är så nöjd med mig som säljare och att du rekommenderar oss vidare. Hoppas att du & din väninna sover jätte skönt i era nya sängar. Tack så mycket för din kommentar. Varmt välkommen åter.

Stefan Ö
Wrote about KungSängen Svågertorp

Vi fick ett trevligt och ett mucket bra bemötande i affären. Expediten tog sig tid att lyssna på våra frågor och svarade fylligt på dessa. Sammantaget översteg upplevelsen förväntningarna som man kan ha/ställa , på en butik.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Stefan, Jätte kul att läsa att ni är nöjda med ert besök här hos oss. Riktigt skoj att vi lyckades överträffa era förväntningar. Hoppas att ni får många sköna nätter i er nya KungSängen säng. Varmt välkommen åter & Tack för er rekommendation.

Evali S
Wrote about KungSängen Svågertorp

Jag är jättenöjd med mitt besök. Jag fick en fantastiskt fin service. Ni tog er verkligen tid för att jag skulle bli nöjd. Jag var i stort behov av ny säng och hittade en hos er som är jättebra. Köpte även på mig annat, kudde, påslakan set mm. Trivs man med besöket så köper man också. :) Leveransen fungerade också väldigt bra. Sängen kom som vi hade bestämt och jag är väldigt nöjd med den. För mig är service väldigt viktigt och jag vill känna att jag får valuta för pengarna. Jag var i en SOVA-butik, före...

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Evali, Superkul att läsa din rekommendation, vi strävar efter att alla kunder ska uppmärksammas och bemötas på bästa sätt. Att du är så nöjd med både besöket i vår butik samt hur leveransen av din nya säng gick är toppen! Tack så mycket för din feedback. Hoppas att du får många sköna nätter i din nya säng. Varmt välkommen åter.

Edina H
Wrote about KungSängen Svågertorp

Bemötande var helt ok ,fått hjälp att välja säng Och vi är jätte nöjda med valet

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Edina, Vad kul att ni är nöjda med era nya sängar. Tack för rekommendationen och varmt välkomna åter!

Karolina L

Köpt sängar. Väldigt bra. Vi är nöjda

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Karolina, Precis så det ska vara, härligt att ni är nöjda med era nya sängar. Tack för rekommendationen och varmt välkomna åter.

Christian F
Wrote about KungSängen Svågertorp

Vi behövde en säng... det var precis innan stängning, varit på många andra butiker.. personalen sa att vi inte skulle stressa och att han gärna hjälpte oss... vi gick där ifrån med en ulriksdahl säng! Ich sover som kungar nu!

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Christian, Vad kul att höra att ni är så nöjda. När man ska välja säng så är det inte roligt att behöva stressa fram beslutet, skönt att ni fick tid & bra hjälp med valet. Hoppas att ni får många sköna nätter i er nya säng. Tack för rekommendationen & Varmt välkomna åter.

Douglas A
Wrote about KungSängen Svågertorp

Trevlig, kunnig och framförallt hjälpsam personal. Fick direkt känslan att de inte försöker pracka på en massa onödigt, eller få en till att välja en dyrare modell. Stor eloge.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Douglas, Kul att du är nöjd med oss. Vår ambition är att du ska köpa precis den säng som är rätt för dig. Tack för din rekommendation och varmt välkommen åter.

Patrik L
Wrote about KungSängen Svågertorp

Snabb och trevlig service med kunnig och trevlig personal, ingen stress, bra möjligheter att prova sängmodellen/sängen som eventuellt ska köpas

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Patrik, Kul att du är nöjd med servicen i butiken. Hoppas att det blev/blir en ny och fin KungSängen säng för dig. Tack för rekommendationen och varmt välkommen åter!

Britt H
Wrote about KungSängen Svågertorp

Mycket bra, proffsigt bemötande i affären. Bra hjälp med att välja. Leveransen kom när den skulle och blev satt på plats. Betalade för leverans o bortforsling. Helt nöjd 👍

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Britt, Strålande, kul att du är nöjd. Hoppas att du får många sköna nätter i din nya säng och tack för rekommendationen. Varmt välkommen åter.

Rosita T
Wrote about KungSängen Svågertorp

Utmärkt service och vänligt bemötande. Köpte continentalsäng.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Rosita, Så kul att du är så nöjd med oss. Hoppas att du sover jätte skönt i din nya säng. Varmt välkommen åter!

Marie H
Wrote about KungSängen Svågertorp

Seriös säljare, bra information. Sängen lever i stort sett upp till mina förväntningar. Jag sover betydligt bättre. I början kändes det lite konstigt, som om benen blev väldigt högt placerade. De blev nästan dränerade till nästa dag, men sedan vande jag mig, eller så hade mina ben så småningom tyngt ner madrassen något så att det blev bättre jämvikt.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Marie, Då kroppen behöver vänja sig vid den nya sängen så kan det ta några veckor innan man verkligen känner att stödet är så som önskat. Hoppas att du sover gott nu, du är välkommen att ringa till oss eller komma in till butiken om du skulle vilja pröva en annan hårdhet av sängen du valt. Tack så mycket för din rekommendation och varmt välkommen åter!

Robert O
Wrote about KungSängen Svågertorp

Bra produkter och trevliga och kunnigt personal.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Robert, Kul att du är nöjd med oss! Tack för din rekommendation. Varmt välkommen åter!

Britt-louise N
Wrote about KungSängen Svågertorp

Min man och jag hade varit och sett på sängar i olika affärer men var lika frågande då det gällde att bestämma vilken säng som var bäst för oss. När vi kom till KungSängen på Svågertorp kände vi med en gång en välkomnande atmosfär. Vi gick först omkring och såg på de olika modellerna och tog sedan kontakt med försäljaren Alexander som fanns tillgänglig i affären. Han talade då om för oss på ett professionellt och förtroendeingivande sätt de olika modellernas fördelar och utifrån våra behov. Vi kände att här hade vi kommit...

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Britt-Louise, Stort tack för din fina kommentar. Jag blir lite rörd när jag läser din rekommendation, jätte kul att ni är så nöjda med mig som säljare och sängen ni fick levererad. Hoppas att ni får många sköna nätter i era sängar. Än en gång, stort tack för kommentaren. Varmt välkomna åter!

Ninnie O
Wrote about KungSängen Svågertorp

Köpte en ny säng samt tillbehör. Blev väldigt väl bemött, mycket trevlig och kunnig personal. Kan inte vara mer än nöjd!

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Ninnie, Vad kul att du är så nöjd med ditt köp. Tack så mycket för din rekommendation och varmt välkommen åter!

Gisli K
Wrote about KungSängen Svågertorp

Ny säng med tillbehör. Tog 10 minuter stt handla, snabb och bra service.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Gisli, Ibland hittar man rätt direkt. Tack för din rekommendation. Varmt välkommen åter!

Anna-kersti S
Wrote about KungSängen Svågertorp

Vi köpte en Kilafors säng av Alexander i Svågertorp och är så nöjd man kan bli med både säng och service. Alexander hjälpte oss att hitta den som var perfekt och har honom än idag att tacka för ypperlig service. Berättade för oss precis hur deras koncept fungerar och därefter var det inte svårt att välja då vi inte ens tittade på nästa säng hos en konkurrent.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Anna-kersti, Tack så mycket för er fina kommentar, alltid kul att få hjälpa till med bättre sömn. Stort tack för er rekommendation och varmt välkomna åter!

Christian M
Wrote about KungSängen Svågertorp

Vi köpte två sängar som går att ställa positionen Bemötandet var kanon bra, däljsten var linning och kunde svara alla våra frågor Vi är väldigt glada med köpet Man behöver inte tänka på hur ska man montera ihop fen, det ingick transport och montering vilket är super!!

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Christian, Kul att ni är nöjda med era nya motorsängar och bemötandet ni fick av oss här i butiken. Tack för din rekommendation och varmt välkommen åter!

Eric M
Wrote about KungSängen Svågertorp

Vänligt och trevligt bemötande. Bra erbjudande om nersatta priser. Korrekta besked om leveranstid. Vi köpte resårmadrass och påslakan. Vi uppskattade grejerna och återvände en tid därefter och köpte. en omgång till. Trevlig stämning och prisvärda grejor.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Eric, Härligt att ni är så nöjda! Varmt välkomna tillbaka. Tack för din rekommendation.

Mats S

Fgjkjgjggjkftukhguiioyyooytyuoutydfjkkgkkkll

Svar från KungSängen Svågertorp

Svårt att tyda din kommentar men tack för rekommendationen! Varmt välkommen åter.

Lina K
Wrote about KungSängen Svågertorp

Vi är mycket nöjda med vår nya säng. Personalen var mycket trevlig och hjälpsam. Personerna som levererade och bar upp sängen fem våningar var utmärkta. Vi rekommenderar KungSängen till alla vi känner.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Lina, Härligt att allt gick bra och att ni är nöjda! Vi ska föra vidare berömmen till leveranspersonalen! Tack för din rekommendation och varmt välkommen åter.

Ronald S
Wrote about KungSängen Svågertorp

Ett perfekt bemötande, kunnig personal som gick igenom skillnaderna på de olika modeller av sängar som de har. Behövde göra en ändring på sängen efter leverans och det var inga som helst problem, allt sköttes utmärkt från KungSängen. Sammanfattningsvis ett perfekt bemötande och bra uppföljning från företaget

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Ronald, Jättekul att läsa att du är så nöjd. Tack för din rekommendation och varmt välkommen åter!

Ann-catrin G
Wrote about KungSängen Svågertorp

Trevlig personal som tog sig tid när jag köpte ny säng. Sover skönt i min Sunnerbo med tatalayalatex madrassen.

Svar från KungSängen Svågertorp

Hej Ann-catrin, Vad kul att höra, du har valt en kanonsäng! Hoppas du får många sköna nätter i din nya säng! Varmt välkommen åter.