Alla kategorier Målare Örebro Örebro Kvalitetsmålarn i Örebro AB

Adolfsbergsvägen 4, 702 27 Örebro — Visa karta

MÄLBY SÄTERI, 64291, Flen
Calle Målare
Carla S:
Ommålning av husfasad. Proffsig offert och fakturering. Arbetet var vi nöjda med.

Målare nära Kvalitetsmålarn i Örebro AB:

Idrottshuset 1A, ÖREBRO
Måleri och färghandel i centrala Örebro - vi hjälper dig från idé till verklighe... Läs mer ›
Anders D:
Bra kvalité på utförda arbeten, inte så lång väntetid och snabbt rent och snyggt på platsen!

Läs vad 1 kund tycker om Kvalitetsmålarn i Örebro AB

• Petter S
    Petter S skrev om Kvalitetsmålarn i Örebro AB
    Anlitade Kvalitetsmålarn i Örebro för ett mellanstort jobb på min ovanvåning i villan. Om jobbet finns inte mycket att säga, resultatet blev helt OK. Tyvärr kan jag inte säga detsamma om materialpriserna. Jag fick typiskt betala 4-5 ggr vad jag själv skulle ha kunnat köpa materialet för i butik och minst dubbla priset mot vad jag skulle ha fått betala om jag anlitat en målare i Stockholm (jag referenskollade med en målarfirma där, som min bror tidigare anlitat). Jag har försökt att få en förklaring på detta och har skrivit två brev till Thomas Holmberg (chefen) som han inte har besvarat.

Det är tråkigt som privatperson när man gör upp en affär i förtroende, är nöjd med resultatet men blir blåst på materialet. Att inte få svar på sina brev, är ännu tråkigare.

Jag kommer inte att göra affärer med Kvalitetsmålarn igen och uppmanar er som överväger att anlita dem att vara försiktiga. Se till att få se prislistan på materialet eller att få ett fast pris innan ni tackar ja!

Adolfsbergsvägen 4, 702 27 Örebro