Alla kategorier Byggvaruhus Stockholms län Stockholm Norrmalm Kvik Stockholm City

Kvik Stockholm City

Birger Jarlsgatan 43, 111 45 Stockholm — Visa karta

KÖKSDRÖMMENS NYA FLAGGSKEPP

Välkommen till Kvik Stockholm City. Butiken för dig som älskar dansk design i hemmet.

En bra början är att låta dig inspireras av vår nya utställning. Och det är inte bara det centrala läget som gör att vi kallar butiken för köksdrömmens nya flaggskepp. Vår inspirerande utställning ger dig chansen att uppleva exklusivare tillval, material och atmosfär än i någon annan Kvik-butik.

Förverkliga din inredningsdröm tillsammans med våra erfarna och engagerade inredningskonsulenter. Vi hjälper dig att hitta den perfekta lösningen för ditt hem. Oavsett om det gäller ett nytt kök, badrum eller en snyggare och smartare förvaringslösning. Och om du vill ordnar vi dessutom med montering och installation inom bara några veckor.

Nyfiken på att se vad vi menar? Besök vår nya butik på Birger Jarlsgatan 43.
Lör-Sön: 11:00-16:00

Läs vad 15 kunder tycker om Kvik Stockholm City

• Jimmy K
    Jimmy K skrev om Kvik Stockholm City
    Snygga kök och bra service. Prisvärda. Hade lite krångel med en bänkskivan mått, så hade det inte krånglar definitiv 5. Läs mer
  • Mirja S skrev om Kvik Stockholm City
    Waste of time. I had a booked time but the seller had absolute no interest in assisting and never reverted back to me to the questions he was supposed to discuss internally. Läs mer
  • Jarl D skrev om Kvik Stockholm City
    Trevligt bemötande, bra tips, korrekt leverans i tid Läs mer
  • Yuriy R skrev om Kvik Stockholm City
    5 stars, bra service, bra o duktig sälare , Paulin!!!:) Läs mer
  • Sanna M
    Sanna M skrev om Kvik Stockholm City
    Jag och min man beställde ett kök av Kvik i början av Februari. Mötet med säljaren var toppen, och vi satt leveransdatum för köket till den 5e April.

Den 5e April, hämtades köket på lagret i Årsta, där problematiken eskalerade:
    1) Induktionshäll och fläkt saknades
    2) 30% av köket saknades
    3) Inga medföljande instruktioner på hur man installerar köket
    4) Specialbeställda motorer för kylskåp saknades

Att tillägga här är, att under påtagliga tillfällen har säljaren, efter mötet i Februari sagt till oss -”att allt kommer att vara redo att hämtas den 5e April.”

När vi sedan har försökt att kontakta Kvik efter leveransdstumet, så har kundservicen varit extremt dålig och obemötsgående. Med denna erfarenhet av Kvik, så rekommenderar jag inte företaget. Läs mer
    2018-04-09 Mathias L svarar Sanna M
    Hej Sanna,
    Tack för din feedback. Jag tar tag i ärendet direkt, undersöker vad som har hänt och återkopplar till dig inom kort.

Vänligen,
    Mikael Fykén
    Butikschef Kvik Stockholm City
  • Petronella P skrev om Kvik Stockholm City
    Skåpluckor till mitt befintliga Kvik kök Läs mer
  • Petra N skrev om Kvik Stockholm City
    Allt var proffsigt från start till mål. Mycket nöjda med våra bänkskivor med infälld ho och blandare. Läs mer
  • Stefan N skrev om Kvik Stockholm City
    Trevligt bemötande av glad och hjälpsam personal. Uppföljning av leverans. Känns tryggt. Läs mer
  • Kristoffer H
    Kristoffer H skrev om Kvik Stockholm City
    Bemötandet har varit mycket bra! Köket blev bättre än jag hoppades på och har fått mycket hjälp av er på Kvik. Det var häftigt att se i förväg hur det kommer se ut uppritat, och ni tog väl hänsyn till mina val och min input. Sjukt nöjd. :) Läs mer
  • Lillemor E skrev om Kvik Stockholm City
    Bra bemötande, gav tid och bra information. Köpte handfat samt planering för ett större handfat. Läs mer
  • Magnus F skrev om Kvik Stockholm City
    Mycket bra på alla sätt. Fick mitt kök designat i butiken och rekommendationer på hantverkare. Allt funkade väldigt smidigt. Läs mer
  • Martin P skrev om Kvik Stockholm City
    Under loppet av ett par veckor i juni gick jag från ord till handling och köpte ett kök av Kvik. Det skedde en miss vid leveransen, men Kvik kunde snabbt åtgärda problemet och de hade ett till synes gott samarbete med montörerna på Hemovera. När leveransen väl kom -- den blev något senarelagd -- visade det sej att spishällen inte följde med, men så fort jag påpekade det löste Kvik även det problemet.

De säljare på Kvik som jag har varit i kontakt med har varit genomgående lösningsorienterade, kunniga och hjälpsamma. Jag uppskattar att de lyckades få till ett bra kök till ett rimligt pris där allt passade bra trots att de inte gjorde något hembesök. Läs mer
  • Sara M skrev om Kvik Stockholm City
    Robert hjälpte oss med en kommod och två skåp på allra bästa sätt och bemötande. Så himla skönt med extra bra service när man är så osäker och okunnig själv, Robert gjorde verkligen det lilla extra för att hjälpa oss. Supernöjda! Läs mer
  • Atli E skrev om Kvik Stockholm City
    Mycket bra personlig service från start till mål Läs mer
  • Yvonne S skrev om Kvik Stockholm City
    Överträffade våra förväntningar, snygg lösning, bra kvalitet, prisvärt, flexibelt och mycket bra service. Läs mer

Bästa byggvaruhusen i Stockholm: