Alla kategorier Byggvaruhus Stockholms län Stockholm Norrmalm Kvik Stockholm City

Kvik Stockholm City

Birger Jarlsgatan 43, 111 45 Stockholm — Visa karta

KÖKSDRÖMMENS NYA FLAGGSKEPP

Välkommen till Kvik Stockholm City. Butiken för dig som älskar dansk design i hemmet.

En bra början är att låta dig inspireras av vår nya utställning. Och det är inte bara det centrala läget som gör att vi kallar butiken för köksdrömmens nya flaggskepp. Vår inspirerande utställning ger dig chansen att uppleva exklusivare tillval, material och atmosfär än i någon annan Kvik-butik.

Förverkliga din inredningsdröm tillsammans med våra erfarna och engagerade inredningskonsulenter. Vi hjälper dig att hitta den perfekta lösningen för ditt hem. Oavsett om det gäller ett nytt kök, badrum eller en snyggare och smartare förvaringslösning. Och om du vill ordnar vi dessutom med montering och installation inom bara några veckor.

Nyfiken på att se vad vi menar? Besök vår nya butik på Birger Jarlsgatan 43.
Lör-Sön: 11:00-16:00

Läs vad 8 kunder tycker om Kvik Stockholm City

• Stefan N
    Stefan N skrev om Kvik Stockholm City
    Trevligt bemötande av glad och hjälpsam personal. Uppföljning av leverans. Känns tryggt.
  • Kristoffer H
    Kristoffer H skrev om Kvik Stockholm City
    Bemötandet har varit mycket bra! Köket blev bättre än jag hoppades på och har fått mycket hjälp av er på Kvik. Det var häftigt att se i förväg hur det kommer se ut uppritat, och ni tog väl hänsyn till mina val och min input. Sjukt nöjd. :)
  • Lillemor E
    Lillemor E skrev om Kvik Stockholm City
    Bra bemötande, gav tid och bra information. Köpte handfat samt planering för ett större handfat.
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Kvik Stockholm City
    Mycket bra på alla sätt. Fick mitt kök designat i butiken och rekommendationer på hantverkare. Allt funkade väldigt smidigt.
  • Martin P
    Martin P skrev om Kvik Stockholm City
    Under loppet av ett par veckor i juni gick jag från ord till handling och köpte ett kök av Kvik. Det skedde en miss vid leveransen, men Kvik kunde snabbt åtgärda problemet och de hade ett till synes gott samarbete med montörerna på Hemovera. När leveransen väl kom -- den blev något senarelagd -- visade det sej att spishällen inte följde med, men så fort jag påpekade det löste Kvik även det problemet.

De säljare på Kvik som jag har varit i kontakt med har varit genomgående lösningsorienterade, kunniga och hjälpsamma. Jag uppskattar att de lyckades få till ett bra kök till ett rimligt pris där allt passade bra trots att de inte gjorde något hembesök.
  • Sara M
    Sara M skrev om Kvik Stockholm City
    Robert hjälpte oss med en kommod och två skåp på allra bästa sätt och bemötande. Så himla skönt med extra bra service när man är så osäker och okunnig själv, Robert gjorde verkligen det lilla extra för att hjälpa oss. Supernöjda!
  • Atli E
    Atli E skrev om Kvik Stockholm City
    Mycket bra personlig service från start till mål
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Kvik Stockholm City
    Överträffade våra förväntningar, snygg lösning, bra kvalitet, prisvärt, flexibelt och mycket bra service.

Birger Jarlsgatan 43, 111 45 Stockholm