Lena B

56 omdömen om Lena B

Sedan starten hos Reco 2019
Sara A
Skrev om Lena B en del av L&L Frisör

Lena B är superduktig på både färg och form. Hon är väldigt lyhörd för dig som kund och anpassar sig utifrån dina önskemål. För dig som vill ha det lilla extra!

Lena P gillar detta
Josefin A
Skrev om Lena B en del av L&L Frisör

Är supernöjd med mitt hår! Och Lena var supertrevlig!!

Lena G och 2 andra gillar detta
Cecilia B
Skrev om Lena B en del av L&L Frisör

Lena är en fantastisk frisör med känsla för färg och form. Jag är alltid väldigt nöjd med resultatet och känner mig fin ända fram tills nästa klipptid.

Anna R

Alltid toppen! Därför är jag trogen sedan MåNGA år

Erica S
Skrev om Lena B en del av L&L Frisör

Proffsigt och omtänksamt bemötande. Förstår kundens önskningar. Riktigt nöjd med slutresultatet.

Susanne L
Skrev om Lena B en del av L&L Frisör

Lena B är fantastiskt duktig frisör, noggrann, kreativ och rolig. Jag är så nöjd att jag hittade henne o jag hoppas verkligen att jag slipper byta på länge. Dessutom är L&L salongen så mysig, jag gillar att bli ompysslad, få kaffe/te o en chokladbit. Massage i stolarna, wifi och bra musik i högtalarna gillar jag också!

Jessika V
Skrev om Lena B en del av L&L Frisör

Frisörtjänst, klippning. Jag klippte mig hos Lena för många år sedan. När min frisör lade saxen på hyllan nokade jag tid hos Lena. Jag blev mycket väl bemött. Lena är professionell och trevlig att ha göra med. Hon är bra på att klippa, även lite tjockare hår som mitt så jag blev väldigt nöjd.

Katarina L
Skrev om Lena B en del av L&L Frisör

Klippning, jag blir alltid nöjd och får alltid ett trevligt bemötande

Anita B
Skrev om Lena B en del av L&L Frisör

Kände mig långhårig, rufsig och i avsaknad av bekväm frisyr. Fick under vänlig vägledning tips och synpunkter på vad man kunde göra åt saken. Proffsig behandling. Gick därifrån mycket nöjd. Kommer att återkomma! Tack 😄

Katarina S
Skrev om Lena B en del av L&L Frisör

Blir alltid trevligt bemött av alla på företaget. Senaste gången klippte jag mig men brukar även lägga in slingor med jämnamellan rum. Har gått till Lena B i över 16 år vilket innebär att jag är nöjd återkommande kund. Lena har stor och lång erfarenhet så jag känner mig trygg att gå till henne. Hon rekommenderar de färger som passar mig och lägger slingor så det ser naturligt ut.