L&L Frisör

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.9

Om företaget

Välkommen till L&L Frisör som har funnits sedan 2004. Vi lyssnar alltid på kundens behov och lägger stor vikt vid att uppdatera oss samt vidareutbilda oss för nya trender. Hos oss får kan du välja mellan en rad olika tjänster, såsom Klippning, slingor, färgning, permanent, uppsättningar, extensions och styling men även brudklädsel....

177 omdömen om L&L Frisör

Visar 177 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Bitt-marie W

Färgning av bryn Mycket trevligt bemött Resultatet blev vad jag hade förväntat

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 526 omdömen 4.6 av 526 omdömen

Proffisionell, bra bollplank.

Sara S

Jag slingade och klippte håret. Jag blev jättenöjd. Fint bemötande.

Linnea A

Har klippt mig hos Lena 2 ggr och hon gör verkligen ett fantastiskt jobb! Har aldrig varit så nöjd hos en frisör tidigare. Hon är även mycket trevlig och sympatisk person, inget falskt påklistrat leende utan väldigt äkta. Väldigt bra bemötande och mycket väl utfört arbete!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 212 omdömen 4.6 av 212 omdömen
BadgeTwoYears

Mycket nöjd med hur hon klippte min son. En klassisk preppy look!

Mathilda M

Lena är en fantastisk frisör!!!

Susanna S

Slingade och färgade hela håret efter en misslyckad behandling hos annan salong. Lena P gick igenom hela håret med ett fantastiskt snyggt resultat. Kan varmt rekommenderas!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 173 omdömen 4.8 av 173 omdömen
BadgeFiveYears

Mona är en otroligt professionell och skicklig frisör. Hon kommer med egna synpunkter och förslag på vad som passar mig bäst. Hon lyssna

Anna N

Gjorde ljusa slingor. Väldigt trevligt bemötande, lugnt och lyxigt med gott kaffe och tidningar. Pratade lagomt mycket under behandlingen.

Bli först att gilla detta omdöme!
Lars B

Mycket trevligt bemötande och proffsig och noggrann klippning. Väldigt fräsch och modern lokal. Härligt med massagestol vid tvättning av håret. Jag rekommenderar verkligen Lena G som frisör!!! Det här var mitt första besök men kommer att bli stamkund hädanefter. /Lasse

Bli först att gilla detta omdöme!
Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 234 omdömen 4.8 av 234 omdömen
BadgeTwoYears

Mitt besök hos Nathalie kändes fantastiskt. Jag blev trevligt och kompetent bemött, en lyhörd frisör som tog sig tid att ge massa tips och r

Delia C

Mycket trevligt bemötande och nöjd med resultaten

Sara A

Lena B är superduktig på både färg och form. Hon är väldigt lyhörd för dig som kund och anpassar sig utifrån dina önskemål. För dig som vill ha det lilla extra!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen
BadgeSixYears

Hur ska jag sammanfatta denna kvinna, i hennes stol är jag som gladast! Hon är duktig som få, håret mår bäst och kunden är alltid i fokus. E

Britt F

Ett trevligt bemötande och förståelse för min situation just då. Håret blev jättebra och hon förstod hur jag ville ha det. Närheten till frisören är också ett pluss.

Rebecka J

Mycket nöjd med bemötande och frisyr!

Sponsor
O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Tilda D

Varmt välkomnande och inlyssnande. Kommer gärna tillbaka. Hela salongen känns varm och ombonad

Josefin A

Är supernöjd med mitt hår! Och Lena var supertrevlig!!

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1019 omdömen 4.8 av 1019 omdömen
BadgeNineYears

Bästa bemötande och klippning man kan önska sig..! Rekomenderas varmt 😊

Ann-kristine G

Är jättenöjd. Lena var verkligen proffsig och duktig. Bra bemötande, kom med många goda tips och klippte mig väldigt bra. Kommer absolut att beställa tid igen hos henne. Kände mig verkligen omhändertagen och ompysslad å👍.

Cecilia B

Lena är en fantastisk frisör med känsla för färg och form. Jag är alltid väldigt nöjd med resultatet och känner mig fin ända fram tills nästa klipptid.

Lena B och 3 andra gillar detta
Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 340 omdömen 4.8 av 340 omdömen
BadgeTwoYears

Mycket proffsig, kunnig och trevlig. Fick en supersnygg frisyr. Kommer tillbaka!

Heidi Pyret G Heidi Pyret G
Johanna B

Otroligt trevligt och omvårdnaden. Var där en fredag, perfekt avslutning på arbetsveckan. Dessutom blev jag jättefint klippt.

Tina J

Lena är min favoritfrisör genom tiderna. Hon känner av en som person. Alltid jättenöjd med hårfärgen. Och super på hårtyper! Mina besök hos Lena är heliga och man känner sig otroligt väl omhändertagen.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 279 omdömen 4.7 av 279 omdömen
BadgeTwoYears

Härligt bemötande och klippte precis som jag ville ha det, efter en snubblande förklaring från mig själv!

Anna R

Alltid toppen! Därför är jag trogen sedan MåNGA år

Daniel A

Trevliga, professionella och väldigt duktiga

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 224 omdömen 4.8 av 224 omdömen
BadgeTwoYears

Mycket trevlig och proffsig frissör. Tack Alexandra!

Richard E

Genuint proffsigt bemötande och såg mitt behov direkt. Jag kommer verkligen förbli en trogen kund! Mycket bra upplevelse!

Erica S

Proffsigt och omtänksamt bemötande. Förstår kundens önskningar. Riktigt nöjd med slutresultatet.

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1037 omdömen 4.8 av 1037 omdömen
BadgeNineYears

Mycket trevlig och professionell! En mycket perfekt herrklippning men något för dyr för c 35 minuter.

Anki E

Klippning. Trevligt bemötande i en vacker miljö. Jag fick goda råd och ärnöjd

Felicia S

Jag färgade och klippte håret, och det är alltid lika trevligt att komma till Lena G! Trevlig och pratglad och det är alltid en trevlig stund där!

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 301 omdömen 4.8 av 301 omdömen
BadgeSevenYears

Har klippt mig hos Lazy Barber sen 2018, skulle aldrig gå till någon annan. Det bästa är att det inte spelar någon roll vilken barberare man

Julija S

Jag är väldigt nöjd med besöket och kommer gärna tillbaka :)

Lena L

Tjänst: Hårklippning och färgning + blekning av slingor. Bemötande: Trevligt och proffsigt! Jag blev mer än nöjd. Lena P hjälpte mig att hitta rätt färger och nyanser utifrån mina önskemål och gjorde en bra enkel klippning av mitt långa hår.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 284 omdömen 4.7 av 284 omdömen

Tydlig o vänlig frisör Kan rekommendera henne Ni har alltid fina frisörer Tack

Cristina R Cristina R
Mia Y

Blev jättenöjd efter att ha varit hos Lena P för första gången! Kommer absolut att fortsätta gå dit! Lena P är jätteproffsig och trevlig!

Fanny F

Mycket trevlig och proffsigt, blev jättenöjd!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 450 omdömen 4.9 av 450 omdömen
BadgeSixYears

Mitt första, men absolut inte sista besök hos Sandra!! Äntligen en frisör som hör vad jag säger och ser vad jag vill ha. Otroligt nöjd!

Elin W

Väldigt trevligt bemötande, fint resultat!

Sarah H

Lena P är en trevlig, behaglig, kunnig och lyhörd frisör. Mycket duktig på slingor/färg och klippning - Resultatet blev toppenfint! Informativ under behandlingens gång och väldigt noga. Lyssnar noga på önskemål och funderingar. Jag rekommenderade henne varmt.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 258 omdömen 4.6 av 258 omdömen
BadgeTwoYears

Boudi bemötte mig med ett leende och eftersom att han sett mig innan då vi jobbar på samma gata så hade han väl planerat hur vi skulle styla

Rebecca B

Fint mottagande och mycket nöjd med håruppsättningen.

Pia S

Klipp o färgning- väldigt nöjd. Trevlig personal. Generöst- bjöd på kaffe, kaka o choklad. Första gången men kommer gå tillbaka hit. Rekommenderar verkligen detta ställe!

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 232 omdömen 4.6 av 232 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, proffsig och otroligt duktig!!! Magiker är vad hon är. Blev så nöjd med resultatet!

Mikaela W Mikaela W
Johanna L

Lena P hjälpte mig lätt och snyggt att reparera en katastrof-frisyr och färg som jag gjort på annat ställe. Noggrann och passionerad i sitt yrke!

Jessie J

Gjorde folieslingor och toppade håret, är så sjukt nöjd!! Rekommenderar verkligen Lena P! Alla på salongen är dessutom jättetrevliga och hela upplevelsen var bra.

Creative Headz Odengatan 32
4.7/5 i betyg av 405 omdömen 4.7 av 405 omdömen
BadgeTwoYears

Kändes hastat och inte som att han tog sig tid.

Cathrine Å

Färg och klippning som jag alltid blir supernöjd med, Lena är ett proffs!

Inger G

Klippning. Glatt bemötande, lyssnar på mina önskemål o ger många bra råd utifrån ett miljötänk. Min förväntning var att få ett profficiellt bemötande och till lika en fantastisk frisyr. Det var en mycket bra början på dagen.

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 1979 omdömen 4.9 av 1979 omdömen
BadgeTenYears

Otroligt nöjd med mitt besök hos Emelie! Kunde inte föreställt mig ett så bra resultat som hon fick till efter kortare konsultation i kombin

Johanna H Johanna H
Christina F

Jag är mycket nöjd med L&L Frisör och har varit kund där i flera år. Det var första gången jag var hos Lena P som färgade slingor på mig. Jag blev mycket nöjd med resultatet. Lena P är professionell och noggrann och har jättegullig personlighet. Jag kommer garanterat boka henne nästa gång jag ska klippa/färga håret.

Josefin N

Jättegullig och gav bra tips för mitt hår!

Marja A

Hårklippning Lena Grönberg är den bästa och trevligaste hårfrisörskan ever.

Marja A

Lena G är den bästa damfrisörskan.😊

Anna S

Hon är glad och jätte professionell! Hon klappade mig väldigt fint!

Eva A

Att gå till Lena G på L&L är ett rent nöje. Hon är glad, trevlig, otroligt kunnig och jag blir alltid sååå nöjd med resultatet.

Annika G

Lena P är både skicklig, duktig och jättetrevlig! Hon har också lärt mig saker jag inte visste om tekniker och produkter. Alltid glad och ödmjuk. Alla behöver en Lena P om man värnar om sitt hår och sin frisyr!

Brittmarie M

Bra klippning och trevligt bemötande!

Susanne L

Lena B är fantastiskt duktig frisör, noggrann, kreativ och rolig. Jag är så nöjd att jag hittade henne o jag hoppas verkligen att jag slipper byta på länge. Dessutom är L&L salongen så mysig, jag gillar att bli ompysslad, få kaffe/te o en chokladbit. Massage i stolarna, wifi och bra musik i högtalarna gillar jag också!

Karolin P

Mkt väl bemött av frisören och fick tips. Är så nöjd med frisyren jag fick.

Jessika V

Frisörtjänst, klippning. Jag klippte mig hos Lena för många år sedan. När min frisör lade saxen på hyllan nokade jag tid hos Lena. Jag blev mycket väl bemött. Lena är professionell och trevlig att ha göra med. Hon är bra på att klippa, även lite tjockare hår som mitt så jag blev väldigt nöjd.

Katarina L

Klippning, jag blir alltid nöjd och får alltid ett trevligt bemötande

Maria J

Slingor. Mycket nöjd med resultatet.

Lena P och 2 andra gillar detta
Helena L

Noga och trevlig! Rekommenderar!

Lena P och Lena G gillar detta
Tina J

Fantastisk frisör! Hon förstår sig verkligen på hår och dess olika egenskaper och kvalité. Känner även att hon lyssnar och förstår mig. Att gå till Lena är en av mina favoritstunder.

Lena P och Lena G gillar detta

Filtrera omdömen