Alla kategorier Läkarvård Stockholms län Stockholm Södermalm Läkargruppen Victoria

Läkargruppen Victoria

Medborgarplatsen 3, 118 26 Stockholm — Visa karta

Läkarmottagningar nära Läkargruppen Victoria:

Hammarby Allé 32, STOCKHOLM
Hos oss är synundersökningen och det personliga bemötandet i fokus. Vi erbjuder ... Läs mer ›
Birgitta L:
Trevligt bemötande o proffsig syntest, jag är mycket nöjd. Birgitta Landin Carlsson

Läs vad 1 kund tycker om Läkargruppen Victoria

• Per W
    Per W skrev om Läkargruppen Victoria
    Jag behövde hjälp med min sexåring som börjat höra dåligt. På vårdcentralen sa de: Använd Revaxör! Efter ett par veckors behandling med Revaxör kvarstod problemet så jag skickade ett mail till LÄkargruppen Victoria, utan tidigare erfarenhet av dem. Snabbt kom ett svar och en tid bokades. Vid besöket möttes vi av en trevlig sköterska och en lika trevlig läkare. Han plockade ut, efter visst besvär, en jättelik vaxpropp som aldrig hade kunnat avlägsnas utan specialverktyg. avslutade behandlingen med att kolla att trumhinnorna var intakta och skickade oss vidare till audiologen som gjorde ett hörseltest - "för säkerhets skull". Önskar man inte att det alltid var så här i sjukvården?
    Nikke L gillar detta

Medborgarplatsen 3, 118 26 Stockholm